Chapter 12

106 4 0
                                    

Pov Kaj

Vandaag gaan Richella en ik een test halen. We hebben het de rest verteld en ze reageerde er best goed op tot mijn verbazing. Samuel zei dat we allebei volwassen zijn, geen financiele problemen hebben en Richella was toch al op zoek naar een eigen appartementje. En gelijk heeft die gozer.

'Kaj schiet nou op!' Roept Richella. Dioni wou met ons mee en de andere gaan naar het strand. Dioni is ook de enige hier die spaans kan praten. Ik kijk nog even in de spiegel.

Ik word misschien vader.

'Kaj godverdomme!' Roept Richella weer. Wauw, die is chagrijnig. Dioni lacht om Richella en trekt zijn schoenen aan. Okay, here we go!

12:35u @hotel

'Hup hup hup!' Dioni duwt Richella de badkamer in. 'Wacht!' 'Wat?' Vraag ik nerveus. Ze wijst naar het doosje met de test erin. 'Hoe werkt het?' 'Ja, nou, je moet dus volgensmij in dat dingetje plassen en dan gaat dat dingetje aangeven of je zwanger bent of niet.' Legt Dioni onduidelijk uit.

'Lekker duidelijk ook weer, Dion.' Zeg ik sarcastisch.

Hij steekt zijn middelvinger naar me op en duwt Richella weer de badkamer in. 5 minuten later zit ze nog steeds in de badkamer. Ik begin nerveus op de muur te tikken. 'Gaat dit nog lang duren?' 'Als je goed naar mijn uitleg had geluisterd, wist je al lang dat dit 10 minuten duurt.' Zegt Dioni. 'Dat had je helemaal niet erbij gezegd. Met je "dingetje"' Dioni pakt een kussen en slaat me ermee. 'Kaj?!' Roept Richella.

'Kaj?! Kom nu naar de badkamer!' Roept ze weer.

Ik weet niet hoe snel ik in de badkamer moet komen. Ik zie haar huilend op de wc-pot zitten. 'En?' Vraag ik. Ze overhandigt me de test en verbergt haar gezicht in haar handen.

Het is positief. Ik word vader.




Boyband Material Thing ft BBrave & TP4YWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu