Pov Nour
'En hebben mijn schatjes het weer goed gemaakt?' vraag ik aan Samuel en Alice. Ze lachen en geven elkaar een kus. Zo schattig. We zitten met z'n allen te ontbijten, eindelijk een normale vakantie, geen drama en geen ruzie.
'Geef m'n broodje terug Aziaat!'
'Oh godver, nu zit er pindakaas op m'n lievelingsshirt!'
'Nee Dion hou op dit is al de derde keer deze ochtend!'
'Gadverdamme man, meen je deze?!'
Daar gaan ze weer hoor. Dit is dus altijd zo bij ons. 'Hallo niet het hele hotel hoeft ons te horen.' zegt Jamie met een zucht. Er komt een jongen voorbij lopen en Amber en die jongen glimlachen naar elkaar. Oh hell no! Ze gaat me vandaag nog vertellen wat er gaande is tussen die twee. 'Ambie bambie heeft een vriendje, je wordt ook zo snel groot.' zegt Samuel met een meisjesstem, ze geeft hem een klap op zijn achterhoofd en iedereen lacht. Dioni kijkt hem de heletijd vies en boos aan. 'Mwehh, je kan beter verdienen.' zegt Dioni, jezus wat is er met hem aan de hand? 'Jammer voor jou Dioni, we hebben morgen een date.' zegt Amber blij, ze straalt helemaal. Geweldig om te zien. 'Hmm.' mompelt Dioni. Ik krijg weer een berichtje, vast mijn moeder die vraagt hoe het met ons gaat.
Onbekend: Krullen staan je goed babe xx
'Jongens uhm 11:00u in de lobbie en dan vertrekken naar de bowlingbaan.' zeg ik en trek Avery mee naar mijn kamer. 'Au haar, au haar, au haar!' roept Avery. Dioni rent achter ons aan. 'Avery hou je mond en lees dit.' ze pakt mijn telefoon aan en leest het berichtje. Ze schrikt en doet de gordijnen dicht. 'Nour, hij of zij achtervolgt ons het kan gewoon niet anders.' 'Sst wacht.' fluister ik, ik doe de deur open en daar staat hij dan, Dioni. Ik kijk hem afwachtend aan. 'Oh ja ik was mijn krultang vergeten in je kamer dus ik dacht, ik ga hem even halen.' zegt Dioni. 'Of je zat ons gewoon af te luisteren.' Alsof Dioni een krultang gebruikt, het is toch geen wijf. 'Oke luister meiden, ik heb vanochtend ook een berichtje gekregen en ik heb gewoon een klein vermoeden dat het die Liam is.' verteld hij ons. 'Wacht wie is Liam?' vraag ik verward. 'Die jongen waarmee Amber morgen mee uitgaat.' 'Hoe weet je dat hij het is?' vraag ik. Hij laat me het berichtje zien.
Oh shit, we're fucked! 'Jongens, we letten gewoon goed op op straat oke? Laten we hier een leuke vakantie van maken.' zegt Avery, die is duidelijk gestrest, wat ook te begrijpen is.
Samuel: Waar blijven jullie we zijn al 5 minuten klaar ofz schiet op!!
Ik: Oke oke, calm your tits
'Kom we gaan.' we lopen naar de lobbie en vertrekken met z'n allen naar de bowlingbaan.
Pov Avery
'Samuel jou beurt.' zegt Jai. Samuel pakt een bowlingbal, geeft een kus erop en gooit het. 'Fuck bijna!' roept Samuel. Ik open Snapchat en maak een snap, 'En Sam, hoe voelt het nou om de eerste keer al een strike te hebben?' 'Ik heb geen strike, kijk dan.' zegt hij lachend. Ik post de snap en binnen 1 minuut is het al 200 keer bekeken. Sinds ik ook bevriend ben met TP4Y, krijg ik ook heel veel aandacht. De meeste braviours gooien haat op me omdat ik samen ben met Dioni, er zijn ook heel veel positieve reacties. Ik heb ermee leren leven. Ik wil later een professionele danseres worden, dan kan ik ook haat verwachten, toch?
'JA STRIKE! YESS!' schreeuwt Nour, Samuel kijkt haar dood aan en gooit een snoepje op haar hoofd. Stelletje kleuters, ik lach en maak daar ook een snap van. 'Ave, je telefoon.' zegt Cassius en geeft me mijn telefoon. Ugh, ik heb weer een berichtje van dat onbekende persoon.
Onbekend: Ik ga je een hint geven schatje: Blauwe ogen, donkerblond haar maarja sinds zoveel jongens dat hebben, gaat het wel heel moeilijk worden om mij te vinden. Kusjes xxx
Ik rol met mijn ogen en bestel wat te drinken voor ons allemaal. Ik ben eerder kwaad dan bang, wat hebben we die persoon ooit aangedaan? Ik loop terug met onze drankjes en we drinken alles op en gaan weer terug naar het hotel.
'Zoë geef mijn fucking foundation terug!'
'Shit m'n nagellak, geef me even een doekje.'
'Mijn krultang had ik toch echt meegenomen toch Jamie?!'
'Richella, je moet niet alles zo snel kwijtraken!'
'Door jou ben ik door m'n eyeliner uitgeschoten!'
Het is niet zo makkelijk, met 9 meiden in 1 badkamer. 'Avery kan jij m'n haar krullen?' vraagt Alice met een pruillip. Ik lach, pak mijn krultang en begin haar haar te krullen.
'Jullie zien er geweldig uit meiden!' zeg ik vol bewondering. We wachten nu alleen nog tot de jongens klaar zijn. 'We zijn klaar!' wordt er van buiten geroepen. We pakken onze tassen en vertrekken met z'n allen naar de club.
We zijn aangekomen, ik kan echt ieder moment doof worden. Wat een lawaai zeg. Dioni pakt mijn hand vast en knuffeld me echt de heletijd. 'Plakband.' mompel ik. Hij doet alsof hij me niet heeft gehoord en sleurt me mee naar binnen. 'Avery mee dansen?!' vraagt Sterre. 'Als Dioni me eindelijk loslaat!' antwoord ik.
'Ga nou even naar de jongens toe.' zeur ik. Hij zucht, 'Vergeet niet dat ik heel van je hou heel heeeel veel.' zegt hij, hij geeft me een kusje op mijn neus en gaat met de jongens naar de bar. Ugh, slijmbal. Sterre steekt haar hand uit en ik pak hem lachend aan. Het liedje "Watch me" komt en Amber springt vol enthiosiasme. Het is ons lievelingsnummer. We doen samen het dansje en ik merk nu pas dat iedereen kijkt. Wanneer het liedje is afgelopen klapt iedereen voor ons. We geven elkaar een high-five. Ik tik Amber aan, 'Is dat niet Liam daar?' ik wijs naar de bar en ze knikt. 'Kom we gaan ook naar de bar!' roept Nour.
Richella is al flink aangeschoten, ze zit de heletijd met Kaj te zoenen. 'Jongens, wij gaan alvast terug naar het hotel.' zegt Kaj, Richella giechelt en weg zijn ze! 'Die gaan vast iets heel spannends doen.' grijnst Nour. We lachen en doen allemaal nog een shotje. 'Misschien moet je niet zo veel drinken lieverd.' ik rol geirriteerd met mijn ogen, waarom doet Dioni de heletijd zo overbezorgd? 'Oke best.' zucht ik.
'Eenhoorntjes bestaan echt!' roept Chloe, dit gebeurd er nu als Chloe teveel drinkt. 'Kom we gaan weer terug voordat deze hier ook nog geloofd dat Micheal Jackson weer tot leven is gekomen.' lacht Jai, we tillen haar op en Samuel belt een taxi. 'Stop nou eens even met schoppen.' zeg ik tegen Chloe en ik sla op haar kont. 'Maar ik zag een gummybear en hij kon praten.' zeurt Chloe. Cassius geeft zichzelf een facepalm, 'Die taxi moet echt opschieten.' 'Ik ga even drinken kopen jongens. Jullie ook? vraag ik, ze knikken en zeggen wat ze willen drinken. Het toch nog 10 minuten duren voordat die taxi komt.
'Zal ik meegaan?' vraagt Dioni. 'Dioni, ik ben geen 6 meer. Ik kan het heus wel zelf.' zeg ik bot. Hij moet echt stoppen met zo overbezorgd te zijn. Ik loop naar het dichtsbijzijnde winkel en wordt van achter aangetikt, ik schrik me dood, 'Liam doe dat nooit meer, ik schrok me dood!' lach ik. Hij lacht en koopt een colaatje voor zichzelf. 'Stel je voor, jij en Amber zijn een koppel dan behandel je haar wel met respect he.' waarschuw ik hem. Hij lacht en houdt zijn handen omhoog, 'Ik zou niet durven haar ooit pijn te doen!' ik lach en krijg weer een berichtje.
Onbekend: Je wou niet luisteren naar je vriendje he. Omdat ik het nu nogal druk heb laat ik je nog even met rust. Xxx
Ik ren snel de winkel uit en ren naar de rest. Ik knuffel Dioni bijna dood. 'Wanneer is die verdomme taxi er nou?!' vraag ik bang. 'Waarschijnlijk binnen 5 minuten.' antwoord Jamie, 'Niet als de wachters van kabouterdam hem tegenhouden.' zegt Chloe. Cassius geeft zichzelf opnieuw een facepalm en gaat op een bankje zitten. 'Daar is ie!' Samuel wijst naar de taxi. We stappen in en Chloe ligt op onze schoot. 'Geef dit meisje nooit meer alcohol, maar dan ook nooit meer.' zegt Nour, Chloe kijkt haar boos aan en steekt haar tong naar haar uit.
We zijn in bij het hotel aangekomen en Samuel betaald de taxi. We lopen het hotel binnen en ik ren zo snel mogelijk naar mijn kamer. Ik doe de deur op slot en kruip onder de dekens. Oke, ik begin langzaam aan wel bang te worden. 'Avery, doe de deur open!' roept Dioni. Ik laat hem binnen en doe dan snel weer de deur op slot. 'Het spijt me Dioni, ik snap nu waarom je je zo gedroeg.' zeg ik, ik val huilend in zijn armen. Hij aait me over mijn rug, 'Het is al goed.' Hij drukt een kus op mijn lippen en laat me los.
Onbekend: Waar is Amber nou gebleven? Oh laat maar ze is hierr bij mij. Maak je maar geen zorgen om haar, ze is veilig. Voorlopig dan. Kusjes L