Chapter 2

316 8 5
                                    

Pov Sterre

'Godverdomme Jase, je liet me schrikken!' zeg ik lachend. Jason is mijn tweelingbroer. 'Wacht? Waarom achtervolg je me!?' 'Ik moest je van pa in de gaten houden.' zegt hij. Ik zucht. Mijn vader vertrouwd me ook nooit. 'Jason, rot gewoon op!' zeg ik bot. En ik loop verder naar de karaoke bar.

Als ik daar ben aangekomen, zie ik Jai zoenen met een meisje. Oh god, ze is echt prachtig. Ben ik te lelijk voor Jai? Ik ben zo jaloers, maar ik mag er niks van zeggen want ik ben zijn vriendin niet. Ik besluit toch maar naar binnen te gaan. 'Hey
Jai, stel je me niet even voor aan je vriendin?' zeg ik met een fake-lach. 'Uhm... ik ken haar niet ze zoende me opeens.' zegt Jai nog steeds verrast van de kus. 'Ik ben uhm....ff denken uhm...Melanie! Nee wacht Jessica!' zegt het meisje half dronken.

Pov Nour

Het is vrijdag avond en raad eens wie er weer niks te doen heeft? Ja hoor, Nour Mens! Zoë is bij Cassius. Alice is uit eten met Samuel. Amber heeft ook een date.

'Nourtje, ik ben thuis!' roept m'n moeder. 'Ik heb een verrassing voor je kom even naar beneden.'

'Ik kom al!' roep ik terug. Ik loop naar beneden en zie dat ze iets achter haar rug verbergt. 'Alsjeblieft lieverd.' zegt ze en geeft me een enveloppe. Ik maak het open en zie 14 tickets voor Ibiza. 'Dankje wel mam! Je bent de beste!' zeg ik blij en geef haar een knuffel. 'Graag gedaan, dan kan je met je Brave Heart vrienden en de andere meiden gaan.' zegt ze. Ik begin kei hard te lachen. 'Wat is er zo grappig?' vraagt ze verward. En ik begin nog harder te lachen. 'Het is BBrave mam.' zeg ik nog steeds lachend.

Ik maak een groepsapp aan, en app ze dat ze morgen met z'n allen naar mijn huis moeten komen.

Nour: hi, morgen met z'n allen verzamelen bij mij thuis. Ik heb superleuk nieuws!

Amber: oke, hoelaat?

Nour: 14:00

Dioni: oehh spannend!

Kaj: joe!

Samuel: Kaj stop met je tatta dingen XD

Kaj: ha-ha Sam ik ga helemaal stuk...

Nour: Sam je bent toch met Alice op date?

Samuel: ze moest overgeven dus ik heb haar maar naar huis gebracht.

Nour: oke nou zie jullie morgen!

Ik sluit WhatsApp af, ga nog even douchen en dan ga ik slapen.

Pov Jai

'Ik ben uhm....ff denken uhm...Melanie! Nee wacht Jessica!' zegt het meisje half dronken. Ze hangt half op Sterre en begint Treasure van Bruno Mars te neuriën. 'Ik ga ook meedoen aan de karaoke WHOOHOO!' zegt het meisje en loopt naar het podium. 'Dus je hebt haar niet gezoend?' vraagt Sterre. Ze lijkt een beetje jaloers. Ik lach in mezelf. 'Nee, waarom maak je je zo druk?' zeg ik, wetend dat ze jaloers is. 'Oh gewoon...' zegt ze en begint met haar haar te spelen. Ze is zo schattig wanneer ze dat doet. Ze kijkt naar haar telefoon en zegt 'We moeten morgen met z'n allen naar Nour, ze moet ons iets vertellen.' 'Toch niks ernstigs?' vraag ik bezorgd. Misschien heeft iemand haar wel verkracht ofzo. 'Nee, ze zegt dat het leuk nieuws is' zegt ze. 'Gelukkig maar!' zeg ik opgelucht. De man op het podium vraagt wie er nu wil zingen. 'Zullen we?' vraag ik. 'Ja leuk!' antwoord ze enthiousiast.

Boyband Material Thing ft BBrave & TP4YWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu