Chapter 4

253 9 3
                                    

Pov Jamie

'Ik ga wel!' zeg ik. 'Nee nee ik ga wel!' zegt Nour haastig. Jezus, wat is er de laatste tijd met haar aan de hand? ik loop terug naar de woonkamer en de jongens kijken me vragend aan. 'Zeg maar gewoon niets.' zeg ik voordat iemand nog iets kan vragen. Nour komt weer terug de woonkamer ingelopen. 'Wie was dat?' vraag ik. 'Er stond niemand voor de deur, zeker een paar kinderen die belletje trek spelen.' 'Oke nou ik ga weg, Alice kom je?' zegt Samuel. Dioni pakt ook zijn jas en loopt achter Samuel en Alice aan. 'Ja, ik ga ook maar ik moet nog inpakken enzo.' 'Morgen met z'n allen shoppen voor Ibiza?' vraag ik. Iedereen knikt en vertrekt. Ik blijf bij Nour slapen. Avery zegt al de hele tijd niets en staart voor zich uit.

Pov Avery

Ik blijf maar berichtjes krijgen van dat onbekende persoon. Misschien was hij het wel die aanbelde. Misschien houdt hij ons nu in de gaten. Ik besluit om alle berichtjes te lezen.

onbekend: oow dus jullie gaan shoppen zonder mij? Dit raakt me echt diep!

onbekend: awh, je eigen vriendje Dioni negeerde je de hele avond :(

onbekend: ik wil wel je vriendje zijn hoor ;)

onbekend: misschien gaat hij wel vreemd whahaha!!

Ik begin tranen te krijgen. Waarom probeerd hij mijn relatie stuk te maken? Nour en Jamie komen naar me toe en troosten. 'Wat is er toch aan de hand? Eerst Nour nu jij.' zegt ze een beetje geirriteerd. 'Dat vertellen we je nog wel een keertje niet nu.' zegt Nour en loopt naar de keuken om een glas water voor me te halen. Jamie zucht en troost me weer. Ondertussen komt Nour aangelopen met een glas water en geeft het aan me. 'Dank je, ik ga slapen welterusten meiden.' zeg ik en loop naar boven.

Pov Dioni

Na gisteravond voel ik me wel schuldig tegenover Avery. Ik heb haar de hele tijd genegeerd. Ik zucht en stap uit bed. Vandaag gaan we met z'n allen shoppen zodat we alles hebben wat nodig is voor op vakantie. Shit! Het is al 12:30u. Om 13:00u moet ik al de deur uit. Ik neem een snelle douche. Poets snel mijn tanden en kleed me snel aan. Als ik de deur uit ga is het 12:56. Dat was op het nippertje.

Pov Alice

Samen met Samuel zit ik in de stad te wachten op de andere. We zijn hier als eerste aangekomen. Samuel zit al de hele tijd op zijn telefoon en schenkt geen aandacht aan mij. 'Is het een leuk gesprek?' vraag ik sarcastisch. Hij geeft geen antwoord. Hij heeft het waarschijnlijk niet gehoord omdat hij zo veel bezig is met die kut telefoon. 'Hallo, Leijten ik vroeg je wat!' zeg ik boos. 'Huh? Ja je haar zit mooi vandaag.' zegt hij snel en richt zich weer op zijn telefoon. Hij begint te grinniken. 'Sam, met wie zit je de hele tijd te appen? Je doet al 2 fucking dagen zo afstandelijk tegen me!' zeg ik boos. Hij wil wat zeggen maar dan komt Dioni aangelopen. Ze geven elkaar een bro-hug en beginnen te kletsen. Oow dus met Dioni kan hij wel praten maar met mij niet?! 10 minuten later komen de andere aangelopen.

Pov Samuel

'Okay, let's go!' zegt Cassius enthousiast. We lopen als eerst de kruidvat in en kopen verzorgingsproducten. Dioni pakt een bezem en begint ermee op m'n hoofd te slaan. 'What the fuck dude!' zeg ik lachend. 'Oeps, ging express.' zegt Dioni en ik pak ook een bezem en we houden een "bezemgevecht". De bewaker komt naar ons toe en geeft ons een waarschuwing. We barsten allebei in lachen uit. De meiden zitten nog de laatste spulletjes te pakken en we lopen met z'n allen naar de kassa om af te rekenen. Als we weer buiten zijn loop ik naar Alice en pak haar hand vast. 'Oow hey Sam.' zegt ze ongeintresseerd. En ze laat mijn hand los en loopt naar Sterre en Amber die helemaal vooraan lopen. Later als we klaar zijn met shoppen gaat iedereen weer naar huis om in te pakken. Over 1 week is het zover. Als het maar niet zoals vorig jaar wordt. 'Ik ga bij Richella slapen doei.' zegt Alice. Ik wil haar nog een knuffel geven maar ze duwt me weg.

Pov Richella

'En toen, toen zei hij gewoon ja je haar zit mooi vandaag!' ratelt Alice maar door. 'Praat morgen met hem want ik wil niet dat er ruzie komt als we naar Ibiza gaan.' zeg ik en Alice zucht en knikt. 'Hoe gaat het eigenlijk met jou en Kaj?' 'Beter dan ooit!' zeg ik met een brede glimlach. 'Zijn jullie al verder gegaan dan zoenen?' vraagt ze met een grijns op haar gezicht. Dit kind is ook zo nieuwsgierig. 'Nee, dus haal die grijns van je smoel.' zeg ik en gooi een kussen op haar hoofd. 'Auw, dat deed echt pijn zegt ze sarcastisch en begint nep te huilen. We kletsten nog wat bij en vallen in slaap op de bank.

Vote~comment~share

Boyband Material Thing ft BBrave & TP4YWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu