Chapter 7

153 6 0
                                    

Pov Jai

Eenmaal op het strand aangekomen, kiezen we een plek uit om de handdoeken neer te leggen. Het is hier letterlijk adembenemend! Ik ben van plan Sterre morgen als mijn meisje te vragen, maar ik wil het op een speciale manier doen.

'Ey gast waar denk je aan man.' vraagt Samuel bezorgd. Hij is net een grote broer voor me. Ik laat een zucht en kijk naar Sterre die met Nour en Amber in de zee aan het zwemmen. 'Ik denk dat ik het al weet.' zegt Samuel met een brede glimlach op zijn gezicht.

'Kan je met iets helpen?' 'Altijd bro.' zegt hij en geeft me een schouderklopje. 'Ik wil Sterre als mijn meisje vragen, maar ik weet gewoon niet hoe.' zeg ik zuchtend. 'Ik denk dat ik wel wat weet, maar dan hebben we wel de hulp van de rest nodig.' zegt Samuel mysterieus.

'Als we weer op het hotel aankomen, ga ik aan een van ons vragen om Sterre af te leiden en doen we alsof we naar de club gaan ofzo, dan gaat ze zich klaarmaken en ondertussen gaan we iets leuks bedenken.' 'Thanks bro, dat is geniaal.' zeg ik glimlachend. 'Ik BEN geniaal.' zegt hij lachend en gaat ook naar de zee.

Pov Sterre

'Iemand zit naar je staren. *kuch* Jai.' zegt Zoë en wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik kijk haar dood aan en gooi water op d'r. Ik kijk naar Jai e-. Oh god, hij heeft zijn t-shirt uitgedaan. Ik draai me om en knijp mezelf. Amber kijkt me niet begrijpend aan en ik wijs naar Jai. 'Catch me.' zeg ik snel en Zoë vangt me op.

De meiden beginnen te lachen en even later komt Jai ook de zee in. Hij zit met de jongens de bal over te gooien en nu hij zo dichtbij staat, kan ik zijn sixpack nog beter zien. 'Again. Catch me.' zeg ik weer en Zoë vangt me weer op. Amber schud lachend haar hoofd.

'Jongens, kunnen we nu de stad verkennen ik verveeeel me.' zeurt Nour en ik grinnik. Zij is de jongste van ons allemaal, en geduld? Nee hoor, dat heeft mevrouwtje niet. Iedereen knikt instemmend. We pakken onze spullen en verlaten het strand.

Pov Samuel

We hebben met z'n allen de stad verkent en we zijn gesloopt! Ik bedenkt me net dat Sterre en Jai ding nog. Ik maak een groepsapp zonder Sterre erin aan.

Ik: Guys we moeten Jai helpen. Zoals jullie weten zijn die 2 hopeloos verliefd op elkaar. Jai wilt haar morgen als zijn meisje vragen maar hij wil het op een speciale manier doen.

Alice❤: Awh, Jai fixertje

Jai: Thanks Sam

Nour: Uhm.... valt het niet op als iedereen opeens op z'n tel zit behalve Sterre???

Alice❤: Vast niet!

Chloe: Okay, en wat wil je dat we gaan doen dan?

Ik: Nou Chloepanda, we gaan doen alsof we vanavond uitgaan, dan gaat 1 van ons Sterre afleiden en dan gaan we met z'n allen naar mijn kamer iets leuks bedenken xx DoctorLove

Dioni: Let's do this! En Sam, niemand maar dan ook NIEMAND, noemt je zo.

Kaj: jajaja leggo

Cassius: Komt goed :p

'Hallloooo hebben jullie wel gehoord wat ik zei?!' roept Sterre geirriteerd. Iedereen kijkt verschrikt op van zijn telefoon en knikt snel. 'Zullen we vanavond uitgaan?' vraagt Dioni en knipoogt naar Jai. 'Ja gezellig! Lekker met z'n allen, heb er zin in we zijn niets van plan oke doei.' ratelt Nour door. Ik geef mezelf een facepalm. Wauw, wat is dit meisje slecht in liegen. Sterre kijkt haar niet begrijpend aan en haalt dan maar haar schouders op. Oh, je moest eens weten meid.

'Kom we gaan ons opmaken.' zegt Richella en trekt Sterre mee. Ze kijkt snel nog achterom en geeft Nour een waarschuwende blik. Nour maakt een loop-nou-maar-gewoon-door gebaar. 'Oke, iederen nu naar mijn kamer.' commandeer ik, ik doe voor de zekerheid de deur op slot.

Pov Richella

Ik zit samen met Sterre in haar badkamer. Ze pakt haar toilettas, haalt haar make-up eruit en begint zich op te maken. 'Oh, helemaal vergeten! Mijn toilettas ligt nog in mijn kamer. Ik ga hem even halen. Dooooei.' 'Oke uhm...is goed?' vraagt ze verward. Doe ik iets te opvallend? Ik spurt snel de kamer uit en klop bij Samuel aan.

'Wie is dit?' fluistert Jamie. 'Ik ben het, Richella. Doe open.' fluister ik terug. Ze maakt snel de deur open en kijkt om zich heen, ze laat me binnen en doet dan snel de deur weer dicht. Ik neem plaats op Kaj's schoot en Samuel begint het plan te vertellen.
Wat lief, Jai gaat eerst een wandeling met haar maken, daarna gaan ze lasergamen. Als je Sterre goed kent, weet je dat ze daar dol op is. En onze taak is om op het strand een picknick klaar te leggen en het helemaal gaan versieren. 'Voor 23:00u moeten we daar wel klaar mee zijn!' zegt Samuel.

'Bedankt allemaal, jullie zijn geweldig.' zegt Jai en we doen een groepsknuffel. 'Alles voor onze Chinchilla.' zegt Chloe lachend. 'Lief hoor, Chloepanda.'

'Jongens? Ik ben klaar!' roept Sterre vanuit de gang. Ik doe de deur open en lieg dat we allemaal geen zin meer hebben. 'Welterusten Ster.' zeg ik en geef haar een kus op d'r voorhoofd. Iedereen verlaat de kamer van Samuel, inclusief Alice. Als iedereen in hun kamer is, pak ik Alice bij d'r pols vast.

'Jij gaat me direct uitleggen waarom je niet bij Samuel wil slapen, mevrouwtje.' zeg ik streng en ze zucht.

Pov Alice

Ik zucht. 'I-ik d-denk dat S-sam vreemdgaat.' stotter ik. Mijn ogen beginnen zich langzaam met tranen te vullen. Richella kijkt me medelevend aan. 'Hoe weet je dat zo zeker?' 'Nou, in het vliegtuig gingen Amber en ik iets uittesten. E-en hij stuurt allemaal lieve berichtjes naar een meisje.' vertel ik Richella en ik laat mijn tranen de vrije loop. Richella trekt me in een knuffel en vraagt of ik bij haar wil slapen. 'En Kaj dan?' vraag ik zuchtend.

'Ga dan bij Nour en Jamie.' 'Jaja, welterusten.' zeg ik. 'En bedankt.' voeg ik er nog aan toe. 'Graag gedaan, Alice... in Wonderland.' grinnikt ze. Met haar kan je altijd goed praten. 'Ik heb alles gehoord lieverd, kom maar lekker bij ons slapen.' zegt Nour lief. Ik knik en loop achter haar aan. Kop op Alice, dit hoort een leuke vakantie te zijn!

Boyband Material Thing ft BBrave & TP4YWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu