Ja, je raad het al dit hoofdstuk gaat over 'The Summer Finale' van 'Pretty Little Liars'. Okay ff serieus HET IS GEWOON CECE?!?? I'M MAD ASF RN I REALLY THOUGHT IT WAS WREN.
Oops, big fan! SorryNotSorry
Enjoy x
Pov Avery
'OH MY GOD! HET IS VANAVOND, VANAVOND!' Schreeuw ik tegen Jai. Hij kijkt me niet begrijpend aan. Niet te geloven dat hij niet weet waar ik het over heb! 'Pretty little liars, sukkel!' Roep ik in zijn gezicht.
'Dat komt toch pas over 7 dagen op Netflix?' Vraagt hij verward.
'Hallooooo?! In Amerika komt het vanavond al en ik kan het gewoon op een Spaanse site kijken ofzo.' Zeg ik heel serieus. Hij kijkt me even aan, en lacht hoofdschuddend. Ik kijk hem nep-beledigd aan en pak mijn telefoon om de meiden te bellen. We spraken af dat we het samen zouden kijken.
De bel gaat. Ik doe open en Nour en Richella stormen gelijk binnen. Ik zie twee zakken van de Albert Heijn en kijk nieuwschierig wat er allemaal in zit. 'IK DENK DAT HET WREN IS!'
'NEE, VOLGENSMIJ IS HET GEWOON EZRA!' Schreeuwt Nour dan tegen Richella. 'Nee joh gek. Ezra houdt gewoon te veel van Aria om haar ooit te verraden.' Concludeer ik dan. 'We're here bitches!' Hoor ik iemand achter me roepen. Het zijn Sterre, Zoë, Amber, Alice, Chloe en Jamie. Oke, we zijn compleet!
'Hoelang nog?' Vraagt Amber dan. Sterre zegt dat het nog een uur duurt en ik zucht. 'Ik maak alvast de popcorn klaar!' Roept Jamie terwijl ze naar de keuken rent.
Ik plof naast Richella op de bank neer en pak mijn telefoon van de tafel,
56 gemiste oproepen van Dioni. Wat moet hij nou weer? Ik rol met mijn ogen en leg mijn telefoon weer weg. Ik hoor Nour en Jamie vanuit de keuken schreeuwen, 'NEE, NOUR! JE DOET HET WEER EENS VERKEERD!' 'ACH HOU TOCH OP MENS.' Antwoord Nour. Herriemakers.
Pov Zoë
'Ssst, het gaat beginnen.' Sist Chloe. Mijn telefoon gaat af en ik loop naar buiten.
Mama: Zoe, kom alsjeblieft nu naar het ziekenhuis!
Ik: Wat?! Hoezo?
Mama: Ik vertel het je daar wel, kom snel
Ik: Uhm... ja ik zie je straks
Met een verward gezicht hang ik op. 'Wat is er?' Fluistert Richella, ik vertel haar dat ik naar het ziekenhuis moet en ze knikt.
Ik besluit Samuel te bellen om me bij het ziekenhuis af te zetten. Hij is inmiddels de enigste met een rijbewijs. De hele rit zijn we muisstil. 'Dus... Waarom moet je eigenlijk naar het ziekenhuis?' Vraagt Samuel dan om de stilte te verbreken. 'Ik heb geen idee.' Vertel ik hem. Hij knikt.
'Bedankt Sam.' 'Graag gedaan, bel me als je iets weet, oke?' Zegt hij en rijdt weer weg. Ik loop snel het ziekenhuis in en zie gelijk mijn zussen en ouders staan samen met mijn.... tante? 'Oh, lieverd.' Snikt mijn moeder. Wat is hier in vredesnaam aan de hand? Ik kijk haar bezorgd aan, en wacht nog steeds tot iemand me gaat vertellen wat er hier aan de hand is!
'V-vince ligt in coma.' Vince?! 'Ons neefje Vince?' Vraag ik zacht. Ze knikt en ik ren direct naar mijn tante. Ik begin zachtes te snikken terwijl ik mijn tante knuffel. Vince is mijn lievelingsneefje. Ik wil vragen hoe en wanneer, maar daar ben ik te verdrietig voor. 'Kunnen we hem nog bezoeken?' Vraagt Shaznay dan. 'Nee, bezoekuren zijn voorbij!' Roept een vrouw achter de balie chagrijnig. Ik rol met mijn ogen en kijk haar vies aan.
'Ik blijf hier tot we hem weer mogen bezoeken!' 'Lieverd, kom mee naar huis en pak je rust.' Zegt mijn moeder. 'Nee.' Antwoord ik koppig, ik ga op een stoel zitten en sla mijn armen over elkaar.
Pov Dioni
'Verdomme!' Roep ik gefrustreerd. Ik heb Avery al meerdere keren proberen te bellen. Ze neemt haar telefoon maar niet op. Ik weet dat ze vandaag een meidenavond heeft, maar dat ze me dan moet negeren?
'1 biertje voor meneer Jurado - Gomez.' Kaj komt binnengelopen en gooit een biertje naar me. Ik voel mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Misschien is het Avery wel!
Samuel: We zijn er bijna
Ik zucht.
'Kaj, jij doet de deur voor de jongens wel open toch. Oh perfect. Dank je.' Ik wacht niet eens op een antwoord en trek mijn schoenen aan. Ik moet Avery gewoon spreken!
Ik bel aan bij Jamie, en binnen 3 seconde doet ze al open. 'Oh hey Dino! Je komt voor Avery?' Ik knik, ze laat me binnen.
'What the fuck?! Het is gewoon Cece?!' Roept Chloe. Waar gat dit zelfs over? 'Al was het Wren, Ezra of wie dan ook, zou ik geschokt zijn maar het is fucking Cece?!' Roept Avery dan. Ze draait haar hoofd om en ziet mij staan. Ze komt naar me toe gerent en geeft me een kus op mijn lippen.
'Waarom negeer je me de heletijd?' Floep ik er dan uit, ze fronst haar wenkbrauwen. 'Heb je mijn gemiste oproepen niet gezien? What the fuck, Avery.' Ze kijkt me boos aan. 'Alsof jij dat nog nooit hebt gedaan.'
'Dus je negeerde me wel?' Vraag ik boos.
'Doei Dioni.' 'Waar ga je naartoe?' Vraag ik terwijl ze haar spullen pakt. 'Naar Sri Lanka. Ik ga naar huis, sukkel.' Zegt ze sarcastisch. De meiden volgen het hele gesprek. Ze kijkt me nog een keer kwaad aan en vertekt dan naar huis. 'Waar is Zoe?' Vraag ik dan. 'Ja uhm... ze moest naar het ziekenhuis. Wil je misschien een glaasje water?' Vraagt Jamie, geschokt van wat er net is gebeurd.
Ik knik.
'Halloooo! Ga achter haar aan gek!' Amber geeft me een klap op mijn achterhoofd.
Ik zucht en doe dan toch wat Amber zegt.
'Avery?' Ze doet de deur open en laat me binnen. 'Ik wou alleen iets vertellen. Maar voordat ik begin: liggen er hier gevaarlijke spullen? Want ik weet zeker dat je me hierna wilt vermoorden.' 'Zeg het nou maar gewoon.' Dringt ze dan door.
Ik neem een diepe zucht, 'Ik ben vreemdgegaan.'