فتاه تبلغ من العمر عشرون عاما وتسمي ((شَهْدّ)).
وتدرس في كليه الطب البشري...
لديها صديقه بعمرها فاطمه وهي معها بنفس الكليه ومعها من عمر الخامسه عشر ...هما اصدقاء يعشقون الجنون والمغامرات والضحك ولكن هل الحياة ستقف بجانبهم كثيرا .....(.فَضّلاً تَجَاهَلُّوُا اَلآخّطَاَءْ الإمّلاَئِيَّةُ)....
...هبدا معاكم كده من الفصل الاول عن واحدة عايشه في وسط هي مش متقبلاه ونفسها تخرج بره وتشوف العالم والناس بره وتتعرف على ناس كتير وتغير جوها وتخرج من مستنقعها اللي هي عايشه فيه ....خلوا بالكوا انا ببدأ على الهادي علشان اللي جاي حاجه كده تحفه....
......
في منطقه شبه راقيه ... منازل من الرخام تشبه الڤيلا في تصميماتها ...يوجد منزل وسطهم تعيش فيه فتاه هادئه ذات قلب طيب رهيف المشاعر تمتلك عيون بنيه تلمع مع ظهور شعاع الشمس عليها وبشرة خمريه لامعه ...انف صغير دقيق للغاية ...وفم ذو شفاه مرسومة كانها مرسومه بالميك آب وأسنان صغيره تشبه الارنب من الامام ...
ووجه دائري وعندما تضحك يظهر غمازتين بجانب شفاهها يجعلها تبدو فاتنه....فتحت شَهْدّ عيونها لتنظر الساعه لتجدها 12:15 ص
لتقول:الله اكبر كالعاده راحت ع دماغي نومه ومصليتش الفجر و... عاااااااااااااااااا كلب البحر فااااطمااااه متصلتش ده يومها طين ....فتحت شهد جهة الاتصالات ليظهر رقم فاطمه اولا
والذي يبدوا أنها كان تخادثها قبل نومها...
ايمكن هذا هو سبب عدم استيقاظها لصلاة الفجر...قامت شَهْدّ بالاتصال علي فَاطِمَّهْ...وتبدأ وصلة الألفاظ المعروفه بين الأصدقاء...
(*)شَهّدْ ..(:)فَاطِمّهْ
*يزباااااله يمعفنه انتي اصلا متتأمنيش على بيت وناس انتي ....عارفه انا مش عايزة اعرفك تاني يا ام كرش يافاطمة الكلب..
بترد الانسه فاطمه بكل غباء...
:جرا اي يا ام كوثر شايفاني فضيالك اتصل بيكي الفجر ده انا بنام ع الفجر وانا بأكل وبنسي الاكل ف بوققي هتصل بيكي يمعفنه....
*خااااينااااااااه اوعي تكوني كلتي المحشي اللي امك عاملاه ليا يبت ..
:لا يسطاا انا أقدر انا كلت النص بس..
*اها..وتبصي لأمي ف النص التاني بتاعي مش كده🙂...
:لا يمنتنه انا اصلا مش هاكل محشي تاني علشان بطني وجعاني وعامله ريجيم...
*هههههههههههه مش قااادر اصلااااح ....مش ده الريچيم بتاع اخر مره ...
:بس يشهد🙂.
*لا لا بجد استني مش ده ريچيم البط بتاعك ...اخر مره عملتي بومبه والدكتور ضحك عليكي . هههههههههههه وربنا بموووووت...
(تم قطع الاتصال).
*يكلبااااا .. هههههههههههه قفلت ام بومبه..
دخلت ام شهد عليها لتسألها..
يبت حرام عليكي الاحراج اللي بتعمليه ف البت ده.
أنت تقرأ
ديني أم حبي
Genç Kurguلا اعلم كو ولكن كيف احبك وانت لست على ديني ولا تعرف ربي انا كان يجب علي الذهاب فورما علمت أنني سأتعلق بك ارجو ان تنساني لان طريقي غير طريقك وان احببتني كما تقول ستضر لتغيير مسرى وجهتك وانا لا اريد الضغط عليك انت بالاخير لديك حرية الاختيار لا شيء يرب...