Bu benim ilk hayran kurgum elimden geleni yapmaya çalışacağım beni desteklerseniz gerçekten çok sevinirim bazı küçük yazım hataları olabilir şimdiden üzgünüm.
KHR hayran kurgusudur kesinlikle sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.
keyfini çıkarın.
Tsuna, okula gitmek için normal bir şekilde uyanmıştı.
bugün şanslıydı çünkü reborn iş için dün birisiyle görüşmeye gitmişti. bu sayede rahat bir şekilde kalkmıştı, hemen duş alıp üstünü giydikten sonra aşağı indi.
masadaki yerine otururken annesine ''günaydın'' diye seslendi.
nana, elindeki ekmeği masaya koyarken ''günyadın, tsu-kun~~'' gülümseyerek söyledi.
tsuna, rebornsuz bir kahvaltının tadını çıkartırken saate bakıp geç kaldığını fark etti ve hemen masadan kalkıp, çantasını alıp kapıya yöneldi.
kapıdan çıkarken ''gidiyorum'' annesine seslendi.
''görüşürüz tsu-kun'' dedi annesi arkasından.
...
yolda gokudera ile karşılaştı. ''günaydın juudaime !'' diye seslendi.
''günaydın gokudera'' diye cevap verdi, tsuna.
ileride yamamoto'yu gördüler ''tsuna,gokudera günaydın '' diye seslendi neşeli bir sesle.
''günaydın yamamoto''dedi tsuna.
''juudaime'ye öyle saygısızca günaydın deme BEYZBOL MANYAĞIIII!! '' diye karşılık verdi gokudera.
tek taraflı bir tartışmaya dönüştü, '' maa maa~ gokudera sakin ol ha ha '' diye gülümseyerek cevap verdi yamamoto.
en sonunda okula varmışlardı. (kavga dövüş)
neyseki hibari-san etrafta yoktu, yoksa onları ölümüne ısırırdı.
sınıflarına gittiler, bir süre sonra nezu-sensei geldi.
matematik dersine başladı.
zaman atlama~
''en sonunda tüm dersler bitti, bugün hiç kötü birşey olmadı''
diye düşünerek iç çekti, tsuna.
ama biraz erken konuşmuştu.............................................................
tsuna, gokudera ve yamamoto ile birlikte evine doğru yürümeye başladı evin önüne geldiklerinde, birden pencereden mor bir bazuka tsuna'ya doğru geldi, ve tsuna ne olduğunu anlayamadan bazuka tarafından vuruldu. ve gözden kayboldu.
heryeri pembe duman sarmıştı.
yamamoto ve gokudera pembe duman dağıldıktan sonra etrafa baktılar ama tsunayı bulamadılar birkaç dakika beklediler. sonuçta bazukanın süresinin 5 dakika olduğunu biliyorlardı ama 5-10 dakika beklemelerine rağmen tsuna gelmedi hemen eve girip tsuna'nın odasına gittiler orada gianinni'yi buldular ona mor bazukayı gösterip:
-''juudaime bazuka tarafından vuruldu ve geri gelmedi bunun arkasında sen mi varsın gianinniiii!!!!! '' diye sordu (daha doğrusu bağırdı).
ikiside gianinni'den bir açıklama bekledi.
''mor bazukayı geliştirmek için üzerinde çalışıyordum. lambo odaya geldi ve benden şeker istedi ona şuanda meşgul olduğumu söyledim ama ısrar etti sonra etrafta ağlamaya başladı ve yanlışlıkla mor bazuka pencereden dışarı uçtu'' diye açıkladı gianinni.
''JUUDAİMEYİ HEMEN GERİ GETİR '' diye bağırdı gokudera.
''maa maa~ sakin ol gokudera eminim gianinni tsunayı geri getiricektir'' dedi her zamanki gülümsemesiyle.
''BEYZBOL MANYAĞIIIII JUUDAİME ŞUANDA NEREDE BİLMİYORUZ BAŞINA BİRŞEY GELEBİLİR SENSE BANA SAKİN OL DİYORSUN'' dedi gokudera yada bağırdı.
''gianinni, tsunanın hangi zamana gittiğini bulabilir misin ? '' diye sordu yamamoto.
''evet siz bazukayı getirince baktım'' dedi.
''EEEEE JUUDAİME NERDE !!!!!! ! '' diye bağırdı gokudera.
''şeyyy, 400 yıl öncesine vongola primonun zamanına gönderilmiş.'' diye cevap verdi.
ikisi birden '' NEEEEEEEEEE JUUDAİME/TSUNA PRİMONUN ZAMANINDA MI ???? '' dediler.
''evet''.
''tsunayı geri getiremez misin ? '' diye sordu yamamoto.
''dediğim gibi bazukayı geliştiriyordum henüz tamamlanmamıştı bu yüzden onu geri getirmemiz biraz zaman alabilir'' dedi gianinni.
sonra birden kapıdan içeri reborn girdi (evet kapıdan girdi).
''dame-tsuna nerde ? '' diye sordu reborn.
''şeyy eee reborn-san, juudaime .......................................
YANLIŞLIKLA 10 YIL BAZUKASI İLE VURULDU VE VONGOLA PRİMONUN ZAMANINA GÖNDERİLDİ!!!!!! '' bir çırpıda söyledi gianinni. 😓
''ne demek dame-tsuna geçmişe gönderildi?!!!!!'' diyerekreborn hemen bir açıklama istedi.
''hepsi ahoishinin suçu onun yüzünden juudaime geçmişe gitti!!'' dedi gokudera.
reborn lamboyu pencereden dışarı attı (nasıl yaptığını biliyorsunuz).
''gianinni, dame-tsunayı hemen buraya getir onunla işim var'' dedi yeniden doğmuş yüzünde sadist bir sırıtışla.
''hhaiii rebornn-san '' dedi gianinni kekeleyerek juudaimeyi hemen geri getiremeyeceğini biliyordu ama arcobalenonun öfkesiyle yüzleşmek istemediği için hemen işe koyuldu, en kısa sürede juudaimeyi geri getirmesi gerekiyordu içinden de ''juudaime lütfen güvende ol'' diye geçirdi.
dediğim gibi bu benim ilk hayran kurgum başı biraz klasik oldu ama kendi fikrimi ekleyeceğim ilerideki bölümlerde elimden geleni yapacağım birkaç güne, fikir bulamazsam en geç 1 hafta içinde güncelleme yapacağım şimdiden teşekkür ederim.
keyfini çıkarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KHR İçin Zamanda Yolculuk
FanfictionEn sonunda tüm savaşlar bitmişti. sıradan günlerden biriydi. tsuna okuldan eve dönüyordu evin önüne geldiğinde mor bazuka'nın kendisine doğru geldiğini gördü. ne olduğunu anlayamadan kendini vongola primo'nun zamanında buldu!!! sonra ne mi olucak...