Bölüm 10

19 2 0
                                    


Gerçekten fotoğraf bulmakta zorlanıyorum, kapak resimlerinin hiçbir bana ait değildir

umarım beğenirsiniz.

KHR sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.


keyfini çıkarın.




zaman atlama~


tsune ve muhafızları bahçede esterio ailesinin üyeleriyle savaşıyorlardı. yamamoto ve gokudera önlerindeki adamlarla ilgilenirken ''tsuna/juudaime sen önden git biz bunları hallederiz.'' dediler. 

tsuna'da arkadaşlarına güvendiği için ''tamam, dikkatli olun'' dedi ve esterio ailesinin patronuna doğru gitti.

tsuna bankta oturan genç patronu gördü ve ''demek buradasın!!'' dedi ona doğru yumruğunu sallarken.

genç patron son anda yumruktan kaçtı ve ''SAKİN OL BİRAZ TSUNAYOSHİ-KUN, BEN BURAYA SENİN İÇİN GELMEDİM'' dedi.

''kapa çeneni buraya vongola primo için geldin değil mi!!! '' dedi sinirli bir sesle.

''BİNGO, DOĞRU CEVAP ^^'' diye cevap verdi alaycı bir şekilde. ''bunu yapmana izin vermeyeceğim'' dedi ve nat-su'yu ortaya çıkarttı. ''HEEE DEMEK CİDDİLEŞİYORSUN! '' dedi ve parmağındaki yüzüğü yakıp kutu silahını açtı ve içinden tsuna'ya doğru uçan bıçaklar çıktı.

tsuna hemen 'cambio forma' girdi ve pelerin sayesinde bıçakların hepsini geri püskürttü.


(Y/N: yazarın şuanki ruh hali (😓😖😖😞😨😵😓) öncelikle şunu söylemek istiyorum size demiştim savaş sahnelerinde çok çok çok çok çok çok çok çok çok AŞIRI DERECEDE ÇOK KÖTÜYÜM diye bunun için çok üzgünüm savaş sahnelerini atlayacağım )



zaman atlama~~



tsuna ve esterio ailesinin genç patronu savaşmaya devam ediyorlardı ikiside yorulmuştu.

''HHH TSUNAYOSHİ-KUN GERÇEKTEN ÇOK GÜÇLÜSÜN!'' dedi genç patron nefesini düzenlemeye çalışarak.

tsuna'da en az onun kadar yorulmuştu ''hı, bu işi bitirme vakti geldi'' dedi ve tam x burner pozisyonuna geçicekken, ''juudaime/tsuna'' aynı anda ona seslenen iki muhafızının geldiğini gördü ve ''ne oldu??'' diye sordu. ''juudaime çok üzgünüm ama bizi kutu silahlarımızı kullanırken gördüler'' diye cevap verdi gokudera başını eğerek. ''wari tsuna,yakalandık'' dedi yamamoto yandan gülümseyerek.

''tam olarak ne oldu!! '' diye sordu tsuna muhafızlarına.


flaschback


gokudera ve yamamoto tsuna'ya yetişmek için hızlıca önlerindeki adamlarla ilgileniyorlardı.

yamamoto kajiro ve jiro ile birlikte adamları haklıyordu, gokudera ise sistema CIA ve uri sayesinde adamların hakkından geliyordu.

ama bilmedikleri birşey vardı, o da daemo spade'nin onları görmesiydi. 

''Nufufufu~ bu çok ilginç olucak'' dedi kavun kafa ve giotto'nun yanına gitti.



KHR İçin Zamanda YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin