Öncelikle geç bölüm için çok üzgünüm,
kötü adam (ya da çocuk) hakkında birkaç fikrim var ileriki bölümlerde göreceksiniz yani okuyacaksınız umarım beğenirsiniz
KHR sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.
keyfini çıkarın.
tsuna, muhafızlarıyla birlikte odasına gitti.
''gianinni'nin bize verdiği bu makineyle zamanımıza geri dönebiliriz, juudaime! '' dedi gokudera elindeki cihazı göstererek.
''yapamayız! '' dedi tsuna. ''neden tsuna ? '' diye sordu yamamoto. ''ilk kez beyzbol manyağı ile aynı fikirdeyim neden gidemiyoruz ?, buradan kaçarız sonra da-''
''olmaz gokudera !! '' diye kendini tsuna. ''neden juudaime ??! '' .
sonra herkes biraz sakinleşti ve '' bizim zamanımızdaki esterio ailesinin patronunu hatırlıyorsun değil mi ?'' diye sordu tsuna. ''o pisliği mi, tabi ki de hatırlıyorum bize birkaç defa saldırmışlardı ama o patron pisliği her seferinde kuyruğunu kıstırıp kaçmıştı.'' diye cevap verdi gokudera, yamamoto'da başıyla onayladı.
''buraya ilk geldiğimde onu kasabada gördüm'' dedi tsuna muhafızlarına bakarak.
'' BU NASIL OLABİLİR !!! , YOKSA O DA MI BU ZAMANA GELDİ???!!!! '' diye bağırarak sordu gokudera. ''şşşşt biraz sessiz ol duyacaklar'' dedi tsuna.
gokudera hatasını fark edince '' ÜZGÜNÜM JUUDAİME, ÜZGÜNÜM JUUDAİME , ÜZGÜNÜM JUUDAİME SANA LAYIK BİR SAĞ KOL DEĞİLİM, BUNUN İÇİN KENDİMİ CEZALANDIRACAĞIM, HAYIR SEN BENİ CEZALANDIRIN JUUDAİME. BANA EN AĞIR CEZAYI VER.'' dedi başını eğerek.
''BÖYLE DAHA ÇOK BAĞIRIYORSUN!! '' diye çıkıştı tsuna. ''maa maa~ sakin olun biraz ikinizde bağırıyorsunuz'' diyerek ortamı sakinleştirmeye çalıştı yamamoto''
bu sefer ikisi de ağzını kapattı.
sakinleştikten sonra '' esterio ailesinin patronu, primo'yu öldürmek için geldiğini söyledi'' dedi tsuna.
''yani'' dedi gokudera. '' yani onu yenmek bizim görevimiz onu alt etmeden geri dönemeyiz.'' diye cevap verdi tsuna.
''merak etmeyin juudaime onu kesinlikle yeneceğiz! '' diye cevap verdi gokudera. ''merak etme tsuna, sana yardım edeceğiz değil mi gokudera?'' diye destekledi yamamoto.
''juudaime'yle bu kadar samimi olma beyzbol manyağı juudaime'ye benim yardımım yeter, sana gerek yok'' diye cevap verdi gokudera. '' maa maa~ sakin ol, ikimizde yardım edebiliriz değil mi? tsuna'' bu kez bakışlarını tsuna'ya çevirdi. '' tabiki de'' diye cevap verdi.
''tch madem juudaime böyle istiyor, yapacak birşey yok seninde yadım edebilirsin.'' dedi gokudera. ''ha ha'' diye gülümsedi yamamoto.
ama onları dinleyen birileri olduğunu bilmiyorlardı 😁
primo ve muhafızları
tsuna, gelen iki arkadaşıyla birlikte odasına gittikten sonra primo'da odasına gitti bitirmesi gereken evrak işleri vardı. sonra odaya girmeden önce ''çilekli bir pasata ile çalışmak daha kolay olur'' diye düşündü ve mutfağa gitmek için alt kata indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KHR İçin Zamanda Yolculuk
FanfictionEn sonunda tüm savaşlar bitmişti. sıradan günlerden biriydi. tsuna okuldan eve dönüyordu evin önüne geldiğinde mor bazuka'nın kendisine doğru geldiğini gördü. ne olduğunu anlayamadan kendini vongola primo'nun zamanında buldu!!! sonra ne mi olucak...