Bölüm 6

33 2 0
                                    


önceki bölüm için üzgünüm biraz kısa oldu fikrim tükendi, geç bölüm içinde üzgünüm.

umarım beğenirsiniz

KHR sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.


keyfini çıkarın.




GEÇMİŞE DÖNÜŞ~~~~



Vongola köşkünde her zamanki gibi normal bir sabahtı kahvaltıdan sonra herkes rutin işlerini yapıyordu.

 tsuna odasında nat-su ile ilgileniyordu.(oynuyordu)


giotto ne kadar yapmak istemese de evrak işlerini yapıyordu.

içeri uşaklardan biri girdi ve giotto'nun önüne çilekli bir pasta koydu.

''giotto-sama işinizi bitirirseniz bu pastadan bir dilim daha yiyebilirsiniz'' dedi ve odadan çıktı.


giotto pastayı yemeye başladı. (nedenini bilmiyorum ama çilekli pastayı çok seviyor)


''bundan bir dilim daha yemeliyim!'' diye düşündü ve evrak işlerini hızla yapmaya başladı çilekli pasta için yapamayacağı şey yoktu.



sonra birden elindeki kalemi yere düşürdü. 




giotto'nun bakış açısı




bir dilim daha çilekli pasta yemek için en yüksek hızımla evrakları imzalıyordum.


sonra birden hiper sezgim harekete geçti ve elimdeki kalemi yere düşürmeme neden oldu.

''düşman saldırısı hem de çok yakın'' diye beni uyardı hiper sezgim.

sezgilerim beni hiç yanıltmamıştı ama kimin saldıracağını merak ediyordum, ''acaba kasabada bize saldıran kişi mi ?''  diye düşündüm.


köşkte devriye gezmesi için aluade'yi çağırdım.

''ne oldu giotto ? önemli birşey olsa iyi olur yoksa seni ölümüne tutuklarım!! '' diyerek içeri girdi aluade.

''hiper sezgim bana çok yakında saldırıya uğrayacağımızı söyledi, buyüzden köşkte devriye gezmeni istiyorum '' dedim.

''sana kasabada saldıran mı? '' diye sordu aluade.

''tam bilmiyorum ama yakın zamanda saldıracaklar, tetikte olmalıyız'' dedim.

aluade ''tamam'' dedi ve odadan çıktı.



--------------------------------------------------------------------------




aluade odadan çıktıktan birkaç dakika sonra büyük bir patlama sesi duyuldu.

KHR İçin Zamanda YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin