Bölüm 3

31 1 0
                                    


Elimden geleni yapmaya çalışıyorum umarım beğenirsiniz

KHR sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.


keyfini çıkarın.




zaman atlama 


----------------------------------------------------------------





G ve giotto tsuna'yı vongola köşküne getirmişti giotto sarışını misafir odalarından birine götürdü ve kapıdaki uşağa seslendi ''edward knuckle'ı hemen çağırırmısın ? acil tedavi görmesi gereken biri var! '' 

''hai giotto-sama'' dedi. edward ve hemen knuckle'ı bulmaya gitti.


------------------------------------------------------------------




giotto ve G tsuna'ya bakıyordu onun kim olduğunu merak ediyorlardı 


''giotto bu çocuk çok şüpheli bize saldırı düzenlemek için bilerek çıkmaz sokağa girdi. O BİR DÜŞMAN. ONA NEDEN MİSAFİR GİBİ DAVRANIYORSUNNN!!'' diye bağırmaya başladı. ''ma ma G sakin ol önce bir kendine gelsin gerçeği kendisinden öğreniriz.'' dedi ugetsu her zamanki gülümsemesiyle.


''lampo-sama uyumak istiyorrr'' diye sızlanıyordu bir yandan da lampo.



''sence doğruyu söyler mi sonuçta bir düşman'' diye söyledi G.

''tamam G merak etme hiper sezgimle onun yalan söyleyip söylemediğini anlayabilirim, ama onun düşman olduğunu düşünmüyorum'' dedi giotto.

''ama giotto bizi tuzağa çekti ve-''

''aynı zamanda benide kurtardı G, hem bize saldıranla onu zehirleyen aynı kişi, sence aynı taraftalar mı ?! '' 

''-_-'' G cevap vermedi. çünkü giotto bu konuda haklıydı, ama peki  nereden tanıyordu sarışını diye geçirdi, içinden.


edward, knuckle ile birlikte odaya geldi. edward gelirken ona durumu anlattığı için hiç vakit kaybetmeden güneş alevini yaktı ve sarışını iyileştirmeye başladı.


-------------------------------------------------------------------------------




zaman atlama   



sarışın yavaş yavaş kendine geliyordu birkaç denemeden sonra gözlerini açtı etrafına baktı, primo ve muhafızlarını gördü başına gelenleri hatırladı.

''ŞİMDİ NE YAPACAĞIMMMMM '' diye içinden çığlık atmaya başladı.



(Y/N: biliyorum belki çoğunuz tsuna'yı böyle görmek istemiyor ama yaşadığı olaylara karşı normal insanlar gibi tepki vermesi benim hoşuma gidiyor 😂,  neyse devam edelim.)



tsuna giotto'nun muhafızlarına baktı ne diyeceğini bilmiyordu. herkesin aklındaki soruyu sordu. ''SEN KİMSİNN!!''  G.

''ben sawada tsunayoshi sadece tsuna diyebilirsin'' dedi. ''yani japonsun değil mi ?'' diye sordu ugetsu. ''hai'' diye yanıtladı. 

''peki burada ne yapıyorsun'' diye ekledi giotto.

''bbenn tam bilmiyorum kaybodum sanırım '' dedi. ''bize saldıran kişi seni tanıyor gibiydi sen onu tanımıyormusun!!!! .'' dedi G SERT bir sesle.

'' onu tanıdığımı sanmıyorum, tanıdığım biriyse bile yüzünde maske vardı o yüzden bilmiyorum'' dedi. (ilginç bir şekilde kekelemedi.)


giotto 'nun bakış açısı


''söylediği şeyler doğru ama tam olarak doğruda değil birşeyler saklıyor gibi ama vongola'ye karşı herhangi bir kin beslediğini sanmıyorum'', diye düşündüm.


''tamam çocuklar tsuna'yı rahat bırakın biraz dinlensin. '' dedim ve hepimiz odadan çıktık.



-------------------------------------------------------




odadan biraz uzaklaştıktan sonra


''giotto gerçekten ona inanıyormusun bence o bir düşman'' dedi G. ''hiper sezgim bana onun düşman olmadığını söylüyor ama bize tüm gerçekleri söylemedi birşeyler saklıyor sanırım'' yürürken söyledi.


nufufufufu''bu ilginç görünüyor......'' diye sırıttı daemon. 

''onu ölümüne tutuklamalıyım'' diye söyledi aluade.

''maa maa sakin olun iyi bir çocuğa benziyor birşey olmaz.'' dedi flütünü çalarken

(flüt çalıyordu yanlış hatırlamıyorsam)


''çocuklar sakin olun tsuna'nın  vongola'ye zarar verme gibi bir niyeti yok ama genede gözümüzü üstünden ayırmayacağız anlaşıldı mı '' dedi giotto muhafızlarına ürkütücü bir aurayla.

hepsi bir ağızdan ''hai'' dediler ve odalarına gittiler.




bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm böyle konuları birbirine bağlamakta gerçekten çok kötüyüm üzgünüm ama uğraşıyorum elimden geleni yapmaya çalışıyorum 

keyfini çıkarın.







KHR İçin Zamanda YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin