yazar-san'nın konuşması
yazar-san: ohh be en sonunda bu hikayeyi bitirdim
yamamoto: tebrikler yazar-san
tsuna: tebrikler
yazar-san: teşekkürler
byakuran: benimle ilgili bir hikaye yapmaya ne dersin yazar-kun?
yazar-san: byakuran.................... yani.................... evet seninde olduğun bir tane yapmayı düşünüyorum.
byakuran: yaşasınnn sonunda bende hikayede olacağım.
yazar-san: sanki gözükmüyorsun!
byakuran: yazar-kun nasıl bir hikaye olacak?
yazar-san: aslında, henüz tam bir konu düşünmedim ama senin tsuna'yı bir paralel evrene göndermenle ilgili olacak
byakuran: ohhhhh, harika fikir yazar-kun bunu belkide gerçekten yapmalıyım.
yazar-san: fikir benim değil, bu dediğime benzer bir kaç tane hikaye okudum ve bu konu ilgimi çekti o yüzden bende yapmaya karar verdim ama hemen değil.
byakuran: tembel yazar-kunnn
yazar-san: neee!!! tembel mi?? ben bu hikaye için uğraştım bölümleri pek uzun değildi ama yani genede en az birkaç güne sürekli güncelledim. 7 yıldır kitabını güncellemeyen yazarlar var. sen git bunu onlara söyle. elimden geleni yapmaya çalıştım.
yamamoto: maa maa~ yazar-san sakin ol byakuran öyle demek istemedi değil mi ?
gokudera: tch, biri bana burada ne yaptığımı hatırlatabilir mi?
byakuran: ooooo bilmiyormusun yazar-kun'nun ilk hikayesini bitirmesi şerefine toplandık.
yazar-san'ın gerçek benliği: aslında burası tam olarak bir yer değil ama ...... neyse
yazar-san: her seferinde olayı mahvetmek zorunda mısın?!!!
yazar-san'ın gerçek benliği: mooo, ben sadece gerçeği söylüyorum yazar-san.
yazar-san: kapa çeneni zero-kun.
yamamoto: zero-kun kim ???
yazar-san: haaa, o mu herşeyi mahveden kişiye zero-kun diyorum artık.
zero-kun: heyy, benim bi adım var.
yazar-san: sus lütfen zero-kun (KI'sini serbest bırakır)
zero-kun: tch, peki
byakuran: bu arada yazar-kun, zero-chan'la ne zaman tanıştınız?
yazar-san/zero-kun: zero-chan mı?!
yazar-san: ona böyle hitap etmek komikmiş 🤣
zero-kun: yazar-san dalga geçme benimle, sende byakuran. zero-chan deme bana.
byakuran: ama neden??
yamamoto: maa maa~ sakin olalım byakuran, zero-kun.
yazar-san: soruna gelirsek onu birgün parkta ağlarken buldum 😂
zero-kun: yalan söyleme yazar-san öyle olmadı bir kere!!.
yazar-san: tamam öyle olmadı biz ................................................... ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bilmiyorum.
byakuran: neeeee bilmiyormusun ?
zero-kun: bunu nasıl bilmezsin yazar-san, senden bunu beklemezdim :(
yazar-san: gerçekten bilmiyorum, sen biliyor musun?
zero-kun: tabiki de ................................................................ bende bilmiyorum.
byakuran: ............................. ikinizde nasıl tanıştığınızı bilmiyormusunuz?
yazar-san/zero-kun: bilmiyoruzzzzz.
yamamoto: maa maa~ sakin olun bu o kadar da önemli değil, ben de bazen nezu-sensei'in anlattıklarını unutuyorum 😅
gokudera: AYNI ŞEY DEĞİL BEYZBOL MANYAĞIII!!!!!!
yamamoto: öyle mi ?
yazar-san: neyse konu değişikliği talep ediyorum.
zero-kun: talep kabul edildi.
byakuran: yeni yapacağın hikayeyi ne zaman yükleyeceksin yazar-kun?
yazar-san: önce biraz fikir lazım yani sürebilir biraz. net zaman veremem.
byakuran: mooo yazar-kun fikir olmadan mı hikaye yazacaksın ?
yazar-san: zaten fikrim olmadığı için hemen yayınlamayacağım dedim yaaa 💢.
mukuro: Kufufufu~ hikayende olmayı dört gözle bekliyorum yazar-sannn.
yazar-san: ahhh tabi sana sahne vereceğim. üzgünüm bu hikayede sana yer vermedim😓
mukuro: Kufufufu~ bekleyeceğim eğer gelmezse seni nerede bulacağımı biliyorum.
...
zero-kun: yazar-san, gitti merak etme
yazar-san: ne merak edeceğim ya 😅
zero-kun: yazar-san, korktun değil mi?
yazar-san: hiçte bile
yazar-san: hhhhhhhhhhhh ........................................... neyse bu hikaye için şimdilik bu kadar. okuyan herkese çok teşekkür ederim dediğim gibi byakuran'ın tsuna'yı paralel evrene gönderdiği bir hikaye yapacağım ama senaryoyu iyi yapmaya çalışacağım bunun için biraz sürebilir.
her neyse hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim...
...
...
zero-kun: yazar-san gitti değil mi? daha doğrusu kaçtı.
gokudera. büyük ihtimalle
zero-kun: bu arada tsuna nerede?
gokudera : ha, juudaime mi ?.
juudaime, reborn-san'la eğitim yapmaya gitti.zero-kun: zorla götürüldü yani.
gokudera: (juudaimesinin götürülme sahnesini düşündü) yani evet
zero-kun: neyse, yazar-san gittiğine göre bende gidiyorum.
...
yamamoto: bir tek ikimiz kaldık sanırım.
gokuduera: KAPA ÇENENİ BEYZBOL MANYAĞI, ZATEN BURADA KALMADIK Kİ BURASI DİYE BİR YOK!!!!
yamamoto: maa maa~ sakin ol gokudera, yazar-san duyarsa çok kızar, beyzbol antrenmanım var ben de gidiyorum. görüşürüz.
gokudera: tch, gitti sanırım bende gidiyorum.
...
yazar-san: hikayemi okuduğunuz için teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KHR İçin Zamanda Yolculuk
FanfictionEn sonunda tüm savaşlar bitmişti. sıradan günlerden biriydi. tsuna okuldan eve dönüyordu evin önüne geldiğinde mor bazuka'nın kendisine doğru geldiğini gördü. ne olduğunu anlayamadan kendini vongola primo'nun zamanında buldu!!! sonra ne mi olucak...