Bölüm 4

26 1 0
                                    


Elimden geleni yapmaya çalışıyorum umarım beğenirsiniz

KHR sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.


keyfini çıkarın.



giotto ve muhafızları odadan çıktıktan sonra tsuna derin bir nefes aldı.

''sonunda gittiler'' diye iç geçirdi.


nat-su'nun olduğu yüzük hareket etmeye başladı ''hm sanırım dışarı çıkmak istiyor'' diye düşündü tsuna ve nat-su'yu yüzüğünden çıkarttı.


(Y/N: tsuna kasabada giotto ve g'nin onu köşeye sıkıştırdığını farkedince yüzüğünü cebine saklamıştı. 

ben: bunu o zaman nasıl düşündü ki ?

yazar: senaryo böyle kurallara uyun lütfen 

ben: hai hai)




''gao gao'' nat-su'nun kendini sevdirmesi için böyle yaptığını biliyordu tsuna buyüzden de onun isteğine uydu ve nat-su'yu okşamaya başladı.

''en azından nat-su burada'' diye düşündü tsuna bir yandan da nat-su'yu okşurken.



zaman atlama



tsuna'nın odasının kapısı iki kere tıklandı sonra da uşaklardan biri içeri girdi.

''giotto-sama sizi yemeğe bekliyor'' dedi


tsuna zar zor arkasında nat-su'yu saklarken ''ttamam hemen geliyorum'' dedi ve ardından uşak odadan çıktı.


tsuna'nın bakış açısı


nat-su'yla oynuyordum sonra aniden kapıyı tıkladı biri hemen nat-su'yu saklamak için harekete geçtim ama kapının açıldığını görünce nat-su'nun ses çıkartmamasını umarak onu arkama sakladım (çalıştı)

giren kişi ''giotto-sama sizi yemeğe bekliyor'' dedi. ''ttamam hemen geliyorum'' dedim ve uşak odadan çıktı.

neyseki G yada muhafızlardan biri değildi. şanslıydım.

şimdi nat-su'yu yüzüğe geri döndürmeye hazırlanıyordum ama nat-su bana asla reddedemeyeceğim bir köpek yavrusu bakışı attı. biraz direndim ama karşı koyamadım o bakışı reddetmem mümkün değildi.

''ama bu odadan çıkmayacaksın diğer muhafızlar ya da uşaklar seni görmemeli'' dedim nat-su'da sevinçle ''gao gao'' diye yanıt verdi.


nat-su'yu odada tek başına bıraktıktan sonra kapıda bekleyen uşakla birlikte yemek salonuna gittik.



--------------------------------------------------------------------------


KHR İçin Zamanda YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin