Geç bölüm için üzgünüm, umarım beğenirsiniz ve bu son bölüm olabilir.
KHR sahibi değilim KHR Akiro Amano-sana aittir ben sadece bu hikayeye sahibim.
keyfini çıkarın.
bahçedeki herkes tsuna, gokudera ve yamamoto hariç ''NEEEEEEEEEEEE'' diye bağırdı.
primo ''vongola decimo mu ? '' diye şaşkınlıkla sordu.
tsuna, leo'ya baktı sinirli bir şekilde. ''üzgünüm tsuna-kun, istemeden oldu. ama bu genede senin suçun'' dedi kendini haklı göstermeye çalışarak.
tsuna KI (karanlık aura)'sini serbest bıraktı ve leo'ya doğru yürüdü ve ''BU BİR MAZARET DEĞİL!!! '' diye bağırdı ve gülümseyerek ''bunu istemeden yapsanda bedelini ödemelisin leo-kun'' dedi ve ''sıfır noktası formu'' dedi ve ellerini birleştirdi gökyüzü alevleri yanıp sönmeye başladı.
''olamaz, juudaime yoksa, şey mi yapmayı planlıyor? '' diye ter döktü gokudera ondan gelen karanlık aurayı hissedebiliyordu. ''sanırım, tsuna gene sinirlendi.'' dedi yamamoto beceriksizce başının arkasını kaşırken. ikisi de birkaç adım uzaklaşıyorlardı patronlarından.
sonra birden tsuna leo'nun yüzü hariç heryerini dondurdu.
''buu, giotto'nun değil mi ?'' diye sordu G donmuş leo'yu göstererek. ''evet, haklısın bu giotto'nun saldırısı'' diye ekledi ugetsu.
''evet bu benim saldırım-dı'' diye cevap verdi giotto. çok şaşırmıştı çünkü tsuna sadece gökyüzü alevlerine sahip değil aynı zamanda primo'nun saldırısınıda kullanabiliyordu.
''tsuna-kun, üzgünüm gerçekten beni çözsen olmaz mı??'' diye sordu leo yalvarırca bakarak.
''önce biraz akıllan, sonra bakarız'' dedi tsuna görmezden gelerek. ''ayrıca, senin planın çok mantıksız, çünkü buraya vongola'yi yok etmek için geldin değil mi neden çünkü benimle dövüşmek istemiyorsun. eğer vongola primo'yu öldürürsen vongola hiç olmayacak değil mi?.bu sayede de benimle dövüşmene gerek kalmayacak. böyle düşünyorsun değil mi? . ama çok önemli bir şeyi unutmuşsun, eğer vongola primo şuan ölürse bende hiç varolmamış olacağım. yani eğer vongola'yi yok edersen, beni de yok etmiş olacaksın.'' diye açıkladı tsuna HDWM modundayken.
leo, bir an duraksadı, tsuna'nın dediklerini düşündü ve ''AHHHHHH, OLAMAZ BUNU DÜŞÜNMEMİŞTİMMM!!!!!!! '' diye sızlanmaya başladı eğer bu hiç aklına gelmemişti böyle olabileceği.
''tch, bu gerçekten esterio ailesinin patronu mu ? aptalın teki'' diye söylendi gokudera bir yandan da juudaimesi ile gurur duyuyordu.
''düşününce tsuna haklı gerçekten'' diye ekledi yamamoto. ''tch, seni aptal bezybol manyağı sen bile anlamışsın.''dedi gokudera .''teşekkür ederim'' yamamoto gülümseyerek söyledi. ''bu bi iltifat değildi, ama neyse'' diye düşündü gokudera.
(Y/N: biliyorum kötü karakterin böyle olması biraz kötü oldu ama komik biraz, sonuçta demiştim yani yazmıştım bu leo, byakuran+enma diye.🤣)
---------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KHR İçin Zamanda Yolculuk
FanfictionEn sonunda tüm savaşlar bitmişti. sıradan günlerden biriydi. tsuna okuldan eve dönüyordu evin önüne geldiğinde mor bazuka'nın kendisine doğru geldiğini gördü. ne olduğunu anlayamadan kendini vongola primo'nun zamanında buldu!!! sonra ne mi olucak...