Konkurs Tematyczny - Tłusty Czwartek ❌

304 12 45
                                    

Tłusty czwartek znany jest również jako Combrowy Czwartek. Obchodzony jest zawsze w ostatni czwartek przed środą popielcową. Dawniej był to dzień, w którym świętowano odejście zimy i nadejście wiosny. Ucztowanie opierało się na jedzeniu tłustych potraw, szczególnie mięs oraz piciu wina, a zagryzkę stanowiły pączki przygotowywane z ciasta chlebowego i nadziewane słoniną. W dzisiejszych czasach tradycyjnymi przekąskami symbolizującymi tłusty czwartek są głównie pączki i faworki. Według przesądów w tłusty czwartek każdy musi zjeść pączka. W innym wypadku los nie będzie mu sprzyjać przez najbliższy rok.
Nasi członkowie uwielbiają nie tylko szczęście, ale również i słodkie wypieki! Z tej okazji grupa C'est la Vie przygotowała dla Was konkurs Tematyczny, którego głównym wątkiem jest właśnie uwielbiany przez wszystkich łasuchów Tłusty Czwartek.

Kto może wziąć udział w konkursie? Doświadczeni pisarze, jak i również osoby, które zajmują się pisaniem hobbystycznie. Wystarczy jedynie wypełnić formularz i wysłać nam pracę, która znajduje się pod wspomnianym wcześniej formularzem.

Formularz:
001. Nick osoby zgłaszającej się.
002. Hasło.
003. Oznacz 3 osoby, które być może chętnie wzięłyby udział w konkursie.
004. Napisz dlaczego lubisz tłusty czwartek i jaki jest Twój życiowy rekord w jedzeniu pączków.
005. Daj znać, że zapoznałeś się z regulaminem i akceptujesz wszystkie punkty w nim zawarte.

Praca do wykonania:
Osoby, które chcą wziąć udział w konkursie muszą napisać one shota.
Temat pracy: Tłusty Czwartek.

Tłusty Czwartek nie musi być głównym tematem dzieła, ale oczywiście może! One shot może jedynie odnosić się do święta. Główny temat pracy może być inny, jednak wątek Tłustego Czwartku musi znaleźć się w powieści.

Jakie nagrody czekają na zwycięzców konkursu?
~ tematyczny dyplom wykonany przez naszych grafików,
~ reklama profilu,
~ zwycięska praca zostanie opublikowany na naszej grupie cest_la_vie_book wraz z oznaczeniem autora w książce, która będzie poświęcona TYLKO zwycięzcy.

Ważne info!
° By konkurs się rozpoczął musi zgłosić się do niego minimum pięć osób! Bądźcie cierpliwi!
° Gotowe prace podsyłacie na naszego maila, którego podamy Wam na priv.
° Gdy praca będzie wysłana na maila, należy powiadomić nas o tym w wiadomości prywatnej.
° W mailu muszą znaleźć się informacje o autorze i tytule dzieła. Nie zapomnij wspomnieć o konkursie, w którym praca bierze udział.
° One shorty wysyłane są do nas w formie wiadomości. Nie w pliku.
° Okres na podesłanie pracy jest określony. Trwa on dwa tygodnie od chwili zgłoszenia chęci udziału.
° Liczba słów zawartych w dziele zależy od autora. Minimum to 800 słów. Krótsze pracę nie będą brane pod uwagę.

Życzymy Wam dobrej zabawy!

Źródła:
¬ https://pl.m.wikipedia.org/wiki/T%C5%82usty_czwartek

Konkursy PisarskieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz