„Pierwszy prawdziwy dzień wiosny jest jak pierwszy raz, gdy chłopiec trzyma cię za rękę. Powódź mrowienia skóry pochłonie cię, a wszystko lśni świeżym, kolorowym blaskiem, sprawiając, że zapomnisz, że kiedykolwiek istniało wszystko tak zimne i surowe jak zima ". - Richelle E. Goodrich.
Formularz:
001. Nick osoby zgłaszającej się.
002. Hasło.
003. Oznacz 3 osoby, które - być może - chętnie wzięłyby udział w konkursie.
004. Napisz z czym kojarzy Ci się WIOSNA.
005. Napisz, że zapoznałeś się z regulaminem i będziesz się do niego stosować.✭Praca do wykonania: Cytat.
✭Warunek konieczny: Cytat pochodzić musi z opublikowanej na Wattpadzie książki oraz musi być Waszego autorstwa.
✭Temat pracy: Wiosna.Wątek tematyczny "Wiosna" musi znajdować się w zgłaszanym cytacie. To w jaki sposób zostanie przedstawiony jest kwestią indywidualną autora.Podobnie jest z długością podesłanego cytatu.
Jakie nagrody czekają na zwycięzców konkursu?
~ tematyczny dyplom wykonany przez naszych grafików,
~ reklama profilu,
~ wywiad dla zwycięzcy konkursu z dziennikarzem CLV.
~ cytaty, które zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce, zostaną opublikowane w książce na profilu cest_la_vie_book.Ważne info!
° By konkurs się rozpoczął musi zgłosić się do niego minimum trzech członków Wattpadowej społeczności! Bądźcie cierpliwi!
° Gotowe prace podsyłacie na naszego maila, którego podamy Wam na priv.
° Praca musi mieć maksymalnie 230 słów.
° Gdy praca będzie wysłana na maila, należy powiadomić nas o tym w wiadomości prywatnej.
° W mailu muszą znaleźć się następujące informacje:
× Autor cytatu,
× Tytuł książki, w której znaleźć można cytat,
× Rozdział, w którym znajduje się cytat.
× Tytuł konkursu, w którym praca bierze udział.
° Prace wysyłane są do nas w formie wiadomości. Nie w pliku.
° Okres na podesłanie pracy jest określony. Trwa on dwa tygodnie od chwili zgłoszenia chęci udziału.
° Zgłoszenia przyjmujemy do 15.04.23.Życzymy Wam dobrej zabawy!
CZYTASZ
Konkursy Pisarskie
RandomJeśli lubisz tworzyć różne historie, zapraszamy do zapoznania się z naszymi pisarskimi konkursami 🖤