"Prawdziwe potwory nie są wytworem ludzi. Prawdziwymi potworami są sami ludzie." ~ Goldy Moldavsky, Krzycz!
Dreszczowiec (z ang. thriller) - rodzaj utworu sensacyjnego, mającego wywołać u czytelnika dreszcz emocji. Wykorzystuje on napięcie, niepewność i tajemniczość jako główne elementy utworu. Fabuła podąża w kierunku punktu kulminacyjnego. Napięcie zazwyczaj pojawia się, gdy główny bohater znajduje się w niebezpiecznej sytuacji, z której ucieczka wydaje się niemożliwa, a jego życie jest zagrożone.
Formularz:
001. Nich osoby zgłaszającej się.
002. Hasło.
003. Oznacz 3 osoby, które chętnie wzięłyby udział w konkursie.
004. Napisz, który dreszczowiec (filmografia bądź literatura) najbardziej ci się podoba i dlaczego.
005. Napisz, że zapoznałaś/łeś się z regulaminem i będziesz się do niego stosować.✭Praca do wykonania: Opowiadanie.
✭Minimalna liczba rozdziałów: 2
✭Maksymalna liczba rozdziałów: 5
✭Minimalna liczba słów na rozdział: 800
✭Maksymalna liczba słów na rozdział: 4500
✭Temat pracy: "Dreszczowiec".Wątek tematyczny "Dreszczowiec" musi znaleźć się w powieści. To w jaki sposób zostanie przedstawiony, jest kwestią indywidualną autora.
Jakie nagrody czekają na zwycięzców konkursu?
~ tematyczny dyplom wykonany przez naszych grafików,
~ reklama profilu,
~ zwycięska praca zostanie opublikowany na naszej grupie cest_la_vie_book wraz z oznaczeniem autora w książce, która będzie poświęcona TYLKO zwycięzcy,
~ opowiadania, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną opublikowane w książce na profilu cest_la_vie_book.Ważne info!
° By konkurs się rozpoczął musi zgłosić się do niego minimum trzech członków Wattpadowej społeczności! Bądźcie cierpliwi!
° Gotowe prace podsyłacie na naszego maila, którego podamy Wam na priv.
° Gdy praca będzie wysłana na maila, należy powiadomić nas o tym w wiadomości prywatnej.
° W mailu muszą znaleźć się informacje o autorze i tytule dzieła. Nie zapomnij wspomnieć o konkursie, w którym praca bierze udział.
° Prace wysyłane są do nas w formie wiadomości. Nie w pliku.
° Okres na podesłanie pracy jest określony. Trwa on miesiąc od chwili zgłoszenia chęci udziału.
° Zgłoszenia przyjmujemy do 04.05.23.Życzymy Wam dobrej zabawy!
CZYTASZ
Konkursy Pisarskie
RandomJeśli lubisz tworzyć różne historie, zapraszamy do zapoznania się z naszymi pisarskimi konkursami 🖤