Konkurs Tematyczny - Międzynarodowy Dzień Mężczyzn ✅

218 8 0
                                    

Międzynarodowy Dzień Mężczyzn - dzień obchodzony jest 10 marca i 19 listopada w ponad 80 państwach. Tradycja obchodzenia tego dnia została zapoczątkowana w 1999 w Trynidadzie i Tobago.
Dzień ten jest poświęcony promowaniu wartości, jaką mężczyźni wnoszą do świata, i podkreślaniu pozytywnych wzorców do naśladowania. Międzynarodowy Dzień Mężczyzn służy także zwracaniu uwagi na problemy takie, jak występujące u mężczyzn zaburzenia psychiczne i rosnąca liczba samobójstw. W tym kontekście bywa również wzmiankowana walka z tak zwaną „toksyczną męskością" poprzez promowanie zdrowych wzorców zachowań mężczyzn. Ma także służyć między innymi poprawie relacji między płciami oraz promowaniu równości płci zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.
Dzień Mężczyzny w Polsce wywodzi się z obrzędów kościelnych i ma religijne korzenie. Tego dnia, 10 marca, w Kościele katolickim obchodzi się nieoficjalnie święto 40 męczenników z Sebasty - rzymskich legionistów skazanych na śmierć, którzy nie wyrzekli się chrześcijaństwa. Stąd też, w ramach pewnego upamiętnienia legionistów, 10 marca to dzień poświęcony mężczyznom.
To doskonała okazja, aby docenić mężów, partnerów, ukochanych, przyjaciół i wręczyć im drobny upominek. Nie musi być to nic dużego - warto odwdzięczyć się po Dniu Kobiet jakimś miłym gestem. Oczywiście jeśli dostałyście coś od Waszych mężczyzn! W innym przypadku panowie mogą zasłużyć najwyżej na buziaka w policzek.

Formularz:
001. Nick osoby zgłaszającej się.
002. Hasło.
003. Oznacz 3 osoby, które być może chętnie wzięłyby udział w konkursie.
004. Napisz na jakie stereotypy na temat "Prawdziwych Mężczyzn" udało Ci się natknąć. Zgadzasz się z tymi schematami?
005. Napisz, że zapoznałeś się z regulaminem i będziesz się do niego stosować.

Praca do wykonania: one-shot
Minimalna liczba słów: 800
Maksymalna liczba słów: 4500
Temat pracy: Prawdziwy mężczyzna.
Temat "Prawdziwy Mężczyzna" musi znaleźć się w powieści. To w jaki sposób zostanie przedstawiony to kwestia indywidualna autora.

Jakie nagrody czekają na zwycięzców konkursu?
~ tematyczny dyplom wykonany przez naszych grafików,
~ reklama profilu,
~ zwycięska praca zostanie opublikowany na naszej grupie cest_la_vie_book wraz z oznaczeniem autora w książce, która będzie poświęcona TYLKO zwycięzcy,
~ one shoty, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną opublikowane w książce "One Shoty – Prace Konkursowe" na profilu cest_la_vie_book.

Ważne info!
° By konkurs się rozpoczął musi zgłosić się do niego minimum trzech członków Wattpadowej społeczności! Bądźcie cierpliwi!
° Gotowe prace podsyłacie na naszego maila, którego podamy Wam na priv.
° Gdy praca będzie wysłana na maila, należy powiadomić nas o tym w wiadomości prywatnej.
° W mailu muszą znaleźć się informacje o autorze i tytule dzieła. Nie zapomnij wspomnieć o konkursie, w którym praca bierze udział.
° One shoty wysyłane są do nas w formie wiadomości. Nie w pliku.
° Okres na podesłanie pracy jest określony. Trwa on miesiąc od chwili zgłoszenia chęci udziału.

Życzymy Wam dobrej zabawy!


Źródła:
¬https://pl.wikipedia.org/wiki/Mi%C4%99dzynarodowy_Dzie%C5%84_M%C4%99%C5%BCczyzn
¬https://gazetakrakowska.pl/dzien-mezczyzny-2021-kiedy-wypada-czym-jest-dzien-mezczyzny-i-jak-sie-obchodzi-czy-jest-tym-samym-co-dzien-chlopaka-11032021/ar/c11-15423987

Konkursy PisarskieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz