"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku." ~ Antoine de Saint-Exupéry.
Walentynki - coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia.
Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami.Formularz:
001. Nick osoby zgłaszającej się.
002. Hasło.
003. Oznacz 3 osoby, które być może chętnie wzięłyby udział w konkursie.
004. Napisz co najbardziej lubisz w Walentynkach.
005. Napisz, że zapoznałeś się z regulaminem i będziesz się do niego stosować.✭Praca do wykonania: Opowiadanie.
✭Minimalna liczba rozdziałów: 2
✭Maksymalna liczba rozdziałów: 5
✭Minimalna liczba słów na rozdział: 800
✭Maksymalna liczba słów na rozdział: 4500
✭Temat pracy: Miłość.Wątek tematyczny "Miłość" musi znaleźć się w powieści. To w jaki sposób zostanie przedstawiony jest kwestią indywidualną autora. Podobnie jest z gatunkiem pracy.
Jakie nagrody czekają na zwycięzców konkursu?
~ tematyczny dyplom wykonany przez naszych grafików,
~ reklama profilu,
~ zwycięska praca zostanie opublikowany na naszej grupie cest_la_vie_book wraz z oznaczeniem autora w książce, która będzie poświęcona TYLKO zwycięzcy,
~ opowiadania, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną opublikowane w książce na profilu cest_la_vie_book.Ważne info!
° By konkurs się rozpoczął musi zgłosić się do niego minimum trzech członków Wattpadowej społeczności! Bądźcie cierpliwi!
° Gotowe prace podsyłacie na naszego maila, którego podamy Wam na priv.
° Gdy praca będzie wysłana na maila, należy powiadomić nas o tym w wiadomości prywatnej.
° W mailu muszą znaleźć się informacje o autorze i tytule dzieła. Nie zapomnij wspomnieć o konkursie, w którym praca bierze udział.
° Prace wysyłane są do nas w formie wiadomości. Nie w pliku.
° Okres na podesłanie pracy jest określony. Trwa on miesiąc od chwili zgłoszenia chęci udziału.
° Zgłoszenia przyjmujemy do 20.02.23.Życzymy Wam dobrej zabawy!
Źródła:
¬ https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Walentynki
CZYTASZ
Konkursy Pisarskie
AcakJeśli lubisz tworzyć różne historie, zapraszamy do zapoznania się z naszymi pisarskimi konkursami 🖤