Konkurs Tematyczny - Międzynarodowy Dzień Psa ❌

158 11 18
                                    

Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies. ~ Konrad Lorenz.

Mówi się, że to najlepszy przyjaciel człowieka. I myślę, że każdy psiarz to potwierdzi. Psiury są z nami na dobre i na złe, zawsze przytulą kiedy w sercu smutek, ogrzeją, kiedy marzną stopy, pomachają ogonem, kiedy po pracy staniesz w drzwiach. Motywują do spacerów, do zabawy i do rozmowy. Niewątpliwie te biegające po naszych domach istoty, często sprawiają wiele radości. Ich święto wypada 26 sierpnia, w dniu, który został nazwanym Międzynarodowym Dniem Psa. Zawdzięczamy to Colleen Paige, adwokatce praw zwierząt, której rodzina adoptowała pieska Sheltie właśnie 26 sierpnia.
Święto ustanowiono w dowód wdzięczności wszystkim psom za ich poświęcenie, miłość, lojalność i przywiązanie, za ich pracę w ratownictwie, przy wykrywaniu bomb czy narkotyków.

Psy nie są całym naszym życiem, ale sprawiają, że nasze życie jest całe. ~ Roger Caras.

Formularz:
001. Nick osoby zgłaszającej się.
002. Hasło.
003. Oznacz 3 osoby, które być może chętnie wzięłyby udział w konkursie.
004. Napisz jakie zwierzę jest Twoim ulubionym.
005. Napisz, że zapoznałeś się z regulaminem i będziesz się do niego stosować.

✭Praca do wykonania: one-shot
✭Minimalna liczba słów: 800
✭Maksymalna liczba słów: 4500
✭Temat pracy: Pies najlepszym przyjacielem człowieka.

Tematyczny pies musi znaleźć się w powieści. To w jaki sposób zostanie przedstawiony to kwestia indywidualna autora. Podobnie jest z gatunkiem pracy.

Jakie nagrody czekają na zwycięzców konkursu?
~ tematyczny dyplom wykonany przez naszych grafików,
~ reklama profilu,
~ zwycięska praca zostanie opublikowany na naszej grupie cest_la_vie_book wraz z oznaczeniem autora w książce, która będzie poświęcona TYLKO zwycięzcy,
~ one shoty, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną opublikowane w książce "One Shoty - Prace Konkursowe" na profilu @cest_la_vie_book .

Ważne info!
° By konkurs się rozpoczął musi zgłosić się do niego minimum trzech członków Wattpadowej społeczności! Bądźcie cierpliwi!
° Gotowe prace podsyłacie na naszego maila, którego podamy Wam na priv.
° Gdy praca będzie wysłana na maila, należy powiadomić nas o tym w wiadomości prywatnej.
° W mailu muszą znaleźć się informacje o autorze i tytule dzieła. Nie zapomnij wspomnieć o konkursie, w którym praca bierze udział.
° One shoty wysyłane są do nas w formie wiadomości. Nie w pliku.
° Okres na podesłanie pracy jest określony. Trwa on miesiąc od chwili zgłoszenia chęci udziału.

Życzymy Wam dobrej zabawy!

Źródła:
¬https://viva.pl/wideo/dzien-psa-1-lipca-zabawne-psy-wideo-6990-r22/
¬https://www.zyciewrytmieslow.pl/25-najlepszych-cytatow-o-psach/
¬https://dziendobry.tvn.pl/dom/zwierzeta/miedzynarodowy-dzien-psa-kiedy-przypada-i-jaka-jest-jego-historia-da2762-5354606

Konkursy PisarskieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz