🌬Sanemi🌬

819 32 71
                                    

İnş sizi sıkmıyorke bu BAYAĞI fazla küfür içeriyorke rahatsız oluyorsanız okumayın

(Modern AU)

--------------🌬-------------

O çocuktan nefret ediyordun NEFRET, kaba konuşmasından, gereksiz yere sinirlenmesinden ve erkek kardeşine bile hakaret etmesinden.

Okulda kimya dersinden sonra dolabına doğru ilerliyordun ve işte oldu ona çarptın "SEN KÖR MÜS-" sonra seni gördü ve sustu.

"Önüne bak baka (aptal/salak)......" bu çocuk kime baka dediğini sanıyordu? Aynı yaştaydınız, aynı şeyleri görüp aynı öğle yemeğini yiyordunuz O KİM OLUYORDU Kİ!?

"SEN KİME BAKA DİYORSUN" bağırdın arkasından beyaz saçlı gencin. "Sana, hala fark edemediysen".

En sonunda bunun sana bir kayıp olucağını ve öğretmenler duyarsa ikinizin de disipline gideceğini bildiğinden uzatmadın be dolabına gittin.

-🌬-

Okul sonrası kankanı gördün "MUIIII" koşarak ona sarıldın. "Oh Y/N.... selam" kocaman bir gülümsemeyle "Merhaba Mui :D" diyerek cevap verdin.

"Hey Mui hazır ödev de yokken karşıdaki kafe'ye gidelim mi?" arkadaşın da boş olduğundan "olur hem bu günki deneme hakkında konuşuruz" dedi.

-🌬-
Oraya gittiğinizde hiç hoşlanmadığın bir şey ya da birini gördün 'O'. "Neden bu çocuktan bu kadar nefret ediyorsun ki?" dedi Muichiro. "Ay off aşırı kaba, KENDİ ÖZ KARDEŞİNE BİLE sadece varlığı bile gıcık olmama yeter de artar" diye cevap veriyorsun.

"Ben Venti istiyorum" çalışan Muichiro'ya baktı "Onun banner'ına daha çok yok mu-" sonra arkadan biri seslendi "BARDAK OLAN SALAK" gene o. "Sen bizi mi takip ediyorsun".

"Hayır işinizi kolaylaştırıyorum, her zamanki gibi anlama kıtlığın var galiba" ortalık yerde olmasanız var ya SAÇINI BAŞINI YOLARSIN o kadar kızdın.

Muichiro ile kahvelerinizi alınca hoş bir köşede oturdunuz. Fakat nedenini bilmediğin bir şekilde gözün hep ona kayıyor.

"İyi misin?" Muichiro sana baktı "Evet" dedin sen de.

-🌬-

Sanemi

"O LANET OLASI P*Ç" diyerek mutfak tezgahına vurdu. "Yavaş-" dedi Genya ama kalanını söylemeye cesaret edemedi. Sanemi'nin gözleri kıpkırmızı olmuştu. Genya ödevi var bahanesi ile yukarı çıktı.

"haha... AHHAHAHAHAHAH" Sanemi aşağıda manyak manyak bağırmak ve Genya o sırada kormak.

"Güzel kardeşim... neden bana bir kağıt ve kalem getirmiyorsun?" Genya tabi tir tir titriyo "Tabii canım abim ehehe".

-🌬-

Y/N

"MUHAHAAHA" evde pc'nin başına geçmiş, Dragon Slayer Grubu (Tanjiro, Muichiro, Giyuu, Sabito, Mitsuri, Sachiko,Obanai ve Sne) ile beraber Valorant oynuyodunuz.

"EEEH!?" Mitsuri bağırdı. "Yazık ya acıdım yürü Sachi- HEY" Sabito bağırdı "Banane" dedi Y/N Sabito Mitsuri'yi öldürmüş, Giyuu da Sabito'yu YEMİŞTİ.

"TANJİROOOO" Obanai hıncını Tanjiro'dan çıkarıyordu. "Öf ya Sabito'yu fark etseydim ölmiyecektim".

Bu arada bilmeyenler/sevmeyenler bir sonraki işarete kaydırabilir.

Kim hangi karakter aldı:

Tanjiro = Brimstone

Muichiro = Sova

Giyuu = Reyna

Sabito = Killjoy

Obanai = Jet

Mitsuri = Sage

Bne = Viper

Sne = Phoenix/ Neon (takas serbest)

4 v 4

Takım 1: Takım 2:

○Y/N. ○Muichiro
○Sachiko ○Tanjiro
○Mitsuri ○Giyuu
○Obanai ○Sabito

"NEDENNN SEN DE Mİ BRÜTÜS" Muichiro ile aynı anda birbirinize vurmuştunuz. "BEN DE SEZAR" Muichiro ile kahkahalara boğuldunuz.

"BİR SEN BİR BEN BİR DE BU SAYI OBANAI" Obanai güldü "MWAHAHAH SACHIKO YEDİM SENİ".

"NAYIR!" bağırmak ben. "Y/NNNN YİHMEHK HAZIR JOĞJUĞUM" turun bittiğine şükrettin "Ben gidiyom Amigos".

-🌬-

Ertesi gün okulda Muichiro yoktu. "Hm? Muichiro niye gelmedi ki...."

Okul bitince Muichiro'yu ard arda 15 defa aradın ama cevap vermedi. "Küstü mü acaba" onun yerine ikizi Yuichiro'yu aradın "Y/N-chan? Bir şey mi oldu?" Yuichiro'ya şükür ettin "Muichiro nerede biliyor musun? 15 defa aradım onu".

Yuichiro cevap vermedi belli ki şoka girmiş Muichiro bime (hahah).

Yuichiro 5 saniye kadar cevap vermedi. Sonra da "Bana okul çıkışı seninle beraber ders çalışacağını yazmıştı" bu cevabı beklemiyordun.

"Muichiro bu gün okulda değildi" Yuichiro daha tereddüt eder bir sesle "A-ama bu gün evden sırt çantasıyla çıktı hatta yanında başka biri daha vardı".

Bunu beklemiyordun "Kim". Yuichiro adını bilmediğini söyledi. "Nasıl duruyordu?" Yuichiro cevapladı "Beyaz saçları vardı, normal boyda ve yüzünde de doğum lekesi benzeri bir şey vardı yanılmıyorsam".

O şrfszi tanıyordun "Ben onunla bir ilgileneyim..."

-🌬-

Sabah okulun son günüydü, Cuma ve tahmin et ne Muichiro hâla yoktu. Koridorda koştun ve sonunda onu buldun "SENİ P*Ç NE YAPTIN MUİCHİRO'YA" Sanemi arkasını döndü.

"Muichiro kim?" sinirden kıp kırmızı oldun "MASUM DAVRANMA O*****" (Uyarmıştım) Sanemi sonra "BANA KÜFRETME SENİ VELET".

Karşıdan gelen okuldaki görevli öğrenciyi görünce "Okul çıkışı görücem seni'' deyip sınıfına uçtun.

Okul çıkışı Sanemi'yi okul arkasında bulmak umuduyla çıktın ve kafanda çanta benzeri bir şey hissedip yere düştün.

-🌬-

"N-Ne...?" bir yerde uyandın. Kolların ve bacakların bağlıydı, bir yatakta yatıyordun.

"Ha s**tir gene ne işlere bulaştım ben" o sırada kapıdan bir ses geldi ve oraya baktın "demek uyandın, işimi kolaylaştırdığın için teşekkürler ben de nasıl kandırıp getiririm seni diye düşünüyordum".

"SENDİN DEMEK HA!? NE İŞİN VAR BENİML-" ağzını kapattı. "O güzel boğazının acımasını istemem" tabii bu lafın üzerine daha çok kızdın.

"Sen kim olduğunu sanıyorsun!?" Sanemi daha sabırlı duruyordu "kimse olduğumu sanmıyorum".

"İlk soruna gelirsek de senden benim olmanı istiyorum" gözlerin fal taşı gibi açılmıştı "Ne... NE".

Genya kapının dışında gülüyordu "GÜLME" Sanemi'yi duyan Genya sustu.

-🌬-

"NE!? NE ZAMANDIR ÇIKIYORSUNUZ!?" okula geri dönmüştünüz "2 haftadır Doritos kafalı" Sanemi Zenitsu'ya bağırdı.

"BAĞIRMA" Sanemi daha sakin bir tonda cevap verdi "Bağıran sensin".

Arigatou okuduğunuz için Sakuralı Mochilerim

Sonraki gariban: Giyuu

KNY Yandere One - ShotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin