Sevgililer gününüzü nasıl kutlarlar (Yandere olarak değil).
Depremden etkilenen herkese geçmiş olsun.
Modern zaman (Bir tek Muzan ve Yorichii yetişkin)
İyi okumalar♡.
-------------------🎐-------------------
-Kamaboko Grubu-
○Tanjiro:
>Okul varsa önce okulda sözle kutladı sonra çıkışta seni kafe benzeri biyere götürdü, otururken bir anda çantasından çıkardığı bir peluş oyuncağı sana verdi.
>Okul yoksa seni istediğin herhangi başka bir yere götürdü ki sana bir şeyler ısmarlamaya çalıştı -izin verip vermemek sana kalmış-.
○Zenitsu:
>''SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN
Y/N-CHAAAN'' bu ses sokaklarda yankılandı ve üstüne atladı.>Sana en sevdiğin çiçekleri ve çikolataları getirdi.
>Hiçbir poq onu seni bir yerlere götürmekten alı koyamaz.
○Inosuke:
>''Ne? Sevgililer günü mü??'' böyle bir gün olduğunu Zenitsu'dan öğrendi, sonra da sana gelip sevgililer gününü kutladı.
>Okul varsa öğle arasında seninle yemeğini paylaştı, okul çıkışı da seni maraş dondurmacısına götürdü, ne kadar uzak olursa olsun ''YARIŞ BENLE''.
>Okul yoksa pencerende bir sesler duydun, önce dışardan geldiğini düşündün ama sonra cama baktığında camına atılan bir kozalak gördün. Camı açtığında son anda kafana gelen kozalaktan kurtuldun.
''SONUNDA CAMI AÇTIN ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİR DE AŞAĞI GEL''.
Üstünü değiştirip aşağı indiğinde seni maraş dondurmacısına götürdü (neden ben de bilmiom).>Dondurmayı o ısmarladı, zaten satıcıya ona dondurmayı 5 dk sonra verdiği için sinirliydi, bi de seninkini vermeyince bağırdı.
''DÖVÜŞ BENİMLE''.
Adam neye uğradığını şaşırdı ama olsun, ona göre kaybetse bile senin için değer.○Nezuko:
>O da tıpkı ağabeyi gibi sana bir peluş oyuncak getirdi ve yanında çikolata getirdi. Okul olsun olmasın fark etmez anında eline tutuşturdu.
>Eğer okul yoksa seni evine davet etti ve pijama partisi yaptınız.
○Genya:
>Kızlar arasında utangaç olduğu için okul varsa okuldan sonra seni evine davet etti, şansınıza ağabeyi eve geç gidecekti.
>Ismarladığı şeyleri yiyerek oturup battaniye altında seçtiğiniz bir filmi izlediniz.
>Okul yoksa yine aynı şeyi yaptınız ama evine daha erken gittiğinden dolayı daha farklı şeyler de yaptınız.
○Kanao:
>Okul varsa okulda sana bir kutu verdi, kutuyu açtığında içinde onunkinin aynısı bir kelebek ttokası ve sevdiğiniz bir çikolatadan vardı.
>Okul yoksa aynı kutuyu verdi ve beraber bileklik yaptınız.
-Hashira-
○Giyuu:
>Ne yapacağını bilemediğinden ablasına sordu, ablasının tavsiyesiyle size bir gül ve çikolata getirdi, eğer o gün okul varsa sabah erkenden kimse yokken verdi (okula geç gidiyosanız o gün de geç gitmeyiverin).