Bu bir Genya versiyon 2'dir, Genya'nın 2. bölümü değildir. (Her iki cinsiyeti belirterek yazmaya çalıştım ama bazı yerlerde kız demiş olabilirim şimdiden özür dilerim)
Modern Zaman
İyi okumalar ♡♡♡
Dip Not: Bu bölüm animedeki en sevdiğiniz yan karakterin tüm animedeki göründüğü sahne sayısından daha uzundur.
----------------🔫----------------''Eveeet çıkabilirsiniz'' kimya öğretmeninin sınıftan çıkmadan önce kurduğu son cümleden sonra herkes ayaklandı.
Sınıfın en arka bölümünde cam kenarından 2. sırada oturuyordun. -Oturarak yapılabilecek hobilerinden herhangi biri- ile uğraşıyordun ki yanına doğru gelen ayak sesleri duydun ve kafanı kaldırdın.
Sınıfından Genya yanına gelmişti. ''Şeyyy... sınıftan herkes proje ödevi için bir eş bulmuş ki bir tek senle ben kaldık, beraber yapmak ister miydin?''.
Pek de başka bir seçeneğin var gibi görünmüyordu çünkü anlaştığın herkes yan sınıftandı ki bu durum pek de anormal sayılmaz, sınıfın %99.9'u ayı gibi davranıyordu, diğer o %00.1'lik kesimiyle ise birkaç laf etmiştiniz o da ''günaydın'', ''iyi günler'', ''iyi tatiller'', ''ödev var mı?'', ''defterin tam ise ödünç alabilir miyim?'' vb. şeylerdi.
''Hmm, peki olur''.
Genya, ''pekala o zaman, çıkışta buluşabiliriz, eğer boş isen tabii'' dedi.
''Peki ama benim ev pek de uygun olmaz'' dedin.
Genya sorgulamadan ''benim ev boş olacak, annemler iş gezisinde ağabeyim de bir arkadaşı ile dışarıda olacakmış ki büyük ihtimalle onda kalır, müsaitsen gelebilirsin'' dedi.
Bunu duyduğuna sevinmiştin çünkü ağabeyinin Sanemi Shinazugawa Sanemi olduğunu biliyordun ki muhtemelen çıktığınızı falan düşünecekti ve bir de onunla uğraşmak istemedin.
''Peki annemlere haber veririm, bu arada etüte kalıyor musun?''.
''Hayır ama eğer sen kalıyorsan bekleyebilirim''.
''Gerek yok sadece Pazartesi ve Çarşambaları kalıyorum''.
''Pekala, o zaman bu gün çıkışta okulun önünde buluşalım''.
''Olur''.
Bu laflardan sonra Genya sınıftan çıktı ve yemekhaneye gitti. Sen de aç kalmamak için her gün verdikleri kuru fasülye - pilavı almaya yemekhaneye gittin.
'Yemin ediyorum bir gün okul öğrencilerin eve gidene kadar tuttukları gaz yüzünden patlayacak'
----------------🔫----------------
Okul çıkışı Genya ile okul önünde buluştunuz.
''Annemlere mesaj attım ama akşam ezanından önce gel dedi''.
''Peki o zaman''.
Eve gidene kadar aranızdan tek kelime dahi eden olmadı.
Apartmanın önünde durdunuz ve Genya dış kapıyı açıp sana baktı.
''Sağol'' içeri geçtin Genya da arkandan geldi.
''Kaçıncı katta oturuyorsun?''.
''5''.
Asansör yoktu ki merdivenleri tırmanmak işkence gibi geldi.
''Neden....apartman....boşlukları...arasında....bu kadar....mesafe vağğr??''.