Allah'ın izniyle bu hikaye de düzgün olacak (bu hafta doğum günüm vardı bişi yazamadım) nys iyi okumalar sakuralarım🌸
(Tekrar modern zaman)
----------------🐗---------------
Inosuke ile çıkmaya başlayalı 4 ay olmuştu. İkiniz de birbirinize aşırı zıttınız ama ortak noktanız hiç yok değildi.
Inosuke ile lise 3. sınıftınız ve mezun olmaya 1 sene vardı. Beraber bir arkadaş grubunuz vardı;
Inosuke, Sen, Zenitsu, Tanjiro ve Nezuko."HEY NUGGET'IMI ÇALMA!" diye bağırdı Zenitsu "TAPUN MU VAR MONİTSU!?" dedi Inosuke. Zaten bir tek senin adını doğru söyleyebiliyordu.
"Eğer istediğin nuggetsa bana söylemen yeterli canım" dedin sakince. "AAAĞH TEŞEKKÜRLER
Y/N-CHAN!" dedi Zenitsu.O sırada arka masada gülmeceler
- "PFFT- HAHAHAHAHAHAHA"
- "Gülmesene Sachiko"
- "Tamam tamam sorry eheheh"
-🐗-
"HEY Y/N!? BUNLAR ÖYLE SARILIRSA BEN NEDEN SANA ÖYLE YAPAMIYORUM!?" evde romantizim filmi izliyordunuz. "Sarılamazsın diye birşey söylemedik ki =v=" kıkırdadın.
İnosuke o sırada bacağına yatıyordu ve sonra dedin ki "Kalksana ben içeriden cips falan getirem".
İnosuke tabii yemeği duyunca durur mu? Hayııır ewlad bacağından direk zıpladı. Sen de kalktın.
Filmi bitirip yattınız. O akşam Inosuke sizde kaldı ve ertesi gün okuldan bir mesaj aldınız.
-🐗-
Okul artık yarı yatılı bir okul olmuştu. İsteyen evden yürürken isteyen de okulun yurt kısmında kalabiliyordu ki sen ve okuldaki arkadaş grubun kalmaya karar verdiniz.
"Pşşt Y-Y/N" saat gecenin yarısı olmuş, zaten o lanet olası matematik sınavına çalışmak için geç yatmışsın ŞİMDİ SENİ O GÜZEL UYKUNDAN KALDIRAN HANGİ SALAHK!?
"Ne var lan Nezuko saat kaç senin haberin var mı!?" tabi şimdi uykun bölünmüş azıcık nazın kimseye zararı olmaz "Öf zorunda kaldım ama Y/N aşağıdan çok pis sesler geliyo ben cesaret edemedim sen baksana".
Her ne kadar yorgan tatlı gelse de kankan korkmuş bir kere "İyi iyi ama beni bir daha kaldırırsan varya burdan Türkiye'ye uçururum seni" Nezuko sadece gülümseyebildi "😅".
"Öfff hangi böcük uyanık lan" aşağı doğru inerken gerçekten bir çığlık geldi arkan "HAY OKA-SAN NO FUKKU-" ama şimdi ana karaktersin ve benim bu hikayeyi uzatmam lazım o yüzden elinde telefonun farıyla ilerliyorsun.
Sonra tam çığlığın geldiği yerde İnosuke'yi dün sana yavşayan jojuğun cesedi ile görüyorsun "ULAN SENİ HAKİKİ SÜZME SALAK N'APIYON GECENİN BU SAATİNDE!?".
İnosuke kafasını hemen sana çeviriyor "Y/N!?" sende ona tip tip bakıyon "He?" İnosuke hemen durumu kurtarmaya çalışıyor "A-AÇIKLAYABİLİRİM!"
"Ne açıklıyacan sen ne hakla benim mÜq uYkUmU bÖlErSin o[...]?" İnosuke bir an duruyor "Korkmadın mı?" gıcık oluyorsun "NE KORKCAM MAL" İnosuke ile bakışmacalar, bakışmacalar ve inanır mısınız gene bakışmacalar "Napim yandereysen ben seni sen olduğun için sevdiğimi söylemedim mi?".
Odana geri dönüyorsun "Eee?" Nezuko sana bakıyor "Ne eee?".
-🐗-
"Ve babanla böyle bir macera yaşadık" bu olayın üstünden 15-20 yıl geçmiş ve jojuğun bile olmuş "OAH BENİM BABAM OTOPARK MAFYASI MI!?".
.
.
.
İlham bitti napim
Sonraki gariban: Sanemi