Ehh selamlar, sınav haftası hayatımı kurtardı ve şükürler olsun bi baltlar yazabiliyorum ama İlham Perisi'ni sorulara odaklanmak için kovmuş olabilirim-
Neyse yılbaşı ile alakalı bir şeyler yazayım dedim ister geç ister oku ister bakma bile ama eğer okumayı seçtiysen iyi okumalar
Shinobu ve Obama- Obanai gibi very very kısa
----------------------------o(^▽^)o----------------------------
The Hashira Assemble! Discord
Mochi Aşığı:
Yılbaşı için bir şeyler yapalım diyorumOrochimaru:
Olur.erKEK kardeşimi kabullenemiyorum:
En son neler olduğunu düşününce yalnız kutlasak daha iyi olur sankiY/N:
Ben gelirimOrochimaru:
Kapa şu lanet çeneni Sanemi :DerKEK kardeşimi kabullenemiyorum:
N'OLDU LAN KONU KIZLARA GELİNCE SANİYESİNDE SATIYONKepelek:
Bence de hoş bir buluşma yapmalıyız :)erKEK kardeşimi kabullenemiyorum:
GÖRÜLDÜ ATMA LANMochi Aşığı
Benim evimde kutlayalım o zaman :DY/N:
OlurOrochimaru:
Bana da uyarMochi Aşığı:
Pekala benim evimde toplanıyoruz o zamanDiscord sonu
Tüm KNY halkı toplanıp yılbaşı kutlamaya karar vermiştiniz ki Mitsuri aşırı bir şekilde nazik olup uppermoonlar ve hatta ve hatta Muzan'ı da kendi evinde olacak partideki davetliler listesine eklemişti.
Mitsuri'nin evine kızlar toplanıp erken gittiniz ve yemekleri, süslemeleri vs. ayarladınız.
Saat 20.00'de zil çaldı ve ilk gelenler Rengoku ve Senjuro olmak üzere küçük aralıklarla eve Uzui, Suma, Hinatsuru, Makio, Muichiro ile Yuichiro, Tanjiro, Nezuko, Zenitsu, Inosuke, Gyomei, Sabito ve Makamo ile Giyuu, Obanai, Sanemi ile Genya eve geldi ve herkes oturdu.
Yaklaşık 30 dakika bir sohbetten sonra kapı zili tekrar çaldı.
''Başka kimi davet ettiniz??'' diye sordu Obanai.
''Ben bakayım'' Mitsuri kalktı ve kapıyı açtı.
''Hahaha iyi akşamlar~'' Shinobu bu sesi duyduğunda saniyesinde kapıya döndü (açık ev tarzında olduğunu ve salonla mutfağın arasına duvar olmadığını ve de kapının göründüğünü düşünürsek).
''ONLARIN BURADA NE İŞİ VAR???'' Sanemi koltuktan zıplamıştı.
''Sen niye buradaysan biz de ondan buradayız aYoL'' bunu söyleyen kişiyse Daki(Ume)'ydi.
Mitsuri dönüp ''Sadece bu akşamlık iyi geçinin olmaz mı??''.
Obanai Mitsuri'nin isteği ve senin bakışların üzerine sessiz kaldı ama Sanemi, Shinobu ve Rengoku çok da yatışmış görünmüyordu.
Nezuko olayları sorgularken geri kalan kişiler arada kalmıştı.
Douma Kanae ve Shinobu ile çok da iyi geçinmiyordu ve kavganın birinde Akaza Rengoku'nun karnına tekmeyi geçirmişti ama çok da normal bir tekme olduğu söylenemez.
''Onların da sözü var'' sen de araya girdin.
''SEN DE Mİ BU İŞİN İÇİNDESİN??'' Sanemi bağırdı (cHiLL bRo).
''hIğĞhIğ'' kafanı sallayarak onayladın.
Her ne yapıp ne ettiyseniz işe yaradı çünkü içeri geldiler (dışarda kar yağıyo mk donsalar mıydı).
Oturup yemek yediniz ve monopoli oynadınız.
''DOUMA SENİ #@%&&$ HİLE YAPIYORSUN''
''NEEEE HAYIIIR''
''HİLE YAPTIĞIN APAÇIK ORTADA SENİ
#%$@&$ ''''AKAZA-DONOOO SEN DE Mİİİİ''
bu kavgadan sonra Sabito harika bir hareket yapıp çantasında genshin temalı UNO çıkardı.
''HAHAHAHAH UNOOOO'' bağıran Sabito'ydu
''UNO DEĞİŞİM KARTI GÜCÜÜÜÜ''
bu hamleyle oyunu sen kazandın ve Sabito ciddi ciddi oturup ağladı.
''hIğIğĞğğ kİmSe bEnİ sEvMiYıR... bÖyLe hAyAt oLmAz oLsUn...''
Sonra Daki şunu farketti
''AĞAĞAĞA SAAT 21.55 KOŞUN TELEVİZYON AÇIĞĞN''
Gyutaro kumandayı aradı ve Giyuu kumandayı istemeden (!) kafasına fırlattı
''Affedersin bi an seni peygamberdevesi zannettim''
''İşte bu yüzde- ...lan Uppermoon'a dedi diye bi halt da diyemiyorum''
''ONİİ-CHAN!''
''TAMAM TAMAM''
Gyutaro televizyonu açıp O Ses Türkiye'yi buldu ve alt yazı açtınız.
''3....2.....1....YENİ YIIIILLL''
Bundan sonra d evde tek başına izlediniz
''Yui ben de eve giren kişiler için şu ütü şeyinden mi kullansam''
''MUİ HAYIR-''
Film bitince bir başka bir şey açtınız.
'' MERRY CHRISTMAS! JINGLE, JINGLE, JINGLE ALL THE WAY...''
Daki, Mitsuri ve Makamo ile Christmas Evel'in klibini açıp bağırarak bildiğiniz kısımları söylediniz (bağırarak).
Mutlu bir gece geçirdiniz ama gecenin sonunda Kanae Douma'ya okkalı bir yumruk geçirdi ki Akaza'da durmayacağından dolayı o da tekme bastı...... evet, karnının tam ortasına.
---------------🎐---------------
Okuduğunuz için teşekkürler umarım mutlu bir 2023 geçiririz ^<^