Inosuke?

126 11 2
                                    

Ölmedim 👌🏻👌🏻

İyi okumalar

(Bu arada bu bölüm 2 değil versiyon 2)

----------------🐗----------------

Şıp şıp şıp

''Artık konuşacak mısın?''.

''Hayı-'' bunu demenle kafan siyah saçlı oğlan tarafından bir kez daha suya daldırıldı.

''Konuş, Monjiro nerede???''.

''Öğhö öğhö istersen öldür beni, yine de konuşmam''.

''Söylememekte daha fazla ısrar edersen o daha acılı bir sonla karşılaşacak''.

Tanjiro ile birbirinizi hep bir arkadaşdan daha fazla görmüştünüz fakat göremediğiniz şey Inosuke'nin sana karşı hissettikleriydi. 1 hafta önce Tanjiro'nun sana yalnışlıkla açılması ve 2 gün önce Inosuke'nin bunu öğrenmesi bardağı taşıran son damlalar olmuştu.

Tanjiro Inosuke'nin elinden kılpayı kurtulmuş, sana bir yer ismi verip birkaç gün içerisinde orada olacağını söylemişti. Inosuke ise ne yerin adını ne de ne kadar zaman sonra buluşacağınızı duymak için fazla geç kalmıştı.

''Onu ben de bulabilirim. Fazla uzaklaşmış olamaz''. Kafanı ölmeyesin diye sudan çıkarıp bir kaç saniye soluklanmana izin verdi.

''Son kez soruyorum, nerede??''.

''Söylemem! Söylersem şerefsizim''.

''Ben de gitmene izin verirsem''.

Inosuke kafanı tekrar suya daldırdı.

''Zaten gitmezsen Kentaro sana bir şey olduğunu düşünüp seni kurtarmaya gelecek kadar aptal''.

Inosuke kafanı sudan çıkardı.

''Tanjiro hakkında böyle konuşma''

Geri daldırdı.

''Onu bana karşı mı savunuyorsun?? Senin için yaptığım bu kadar çok şeyden sonra''.

Bu sefer kafanı çıkarmadan havasız kaldığını anlayana kadar bekledi.

''Benim için yaptığın bunca şey mi?? Psikopat gibi adam kesmekten bahsediyorsan hiç sanmıyorum!''

''Seni şu an boğabileceğimin farkında değilsin herhalde''.

''Lütfen bı-''

Inosuke kafanı suya geri daldırdı fakat bu sefer kafanı bırakması için biraz tepinmen gerekti. Kafanı çıkardıktan sonra yüzüne bir havlu fırlatıp;

''Kurulan''

Dedi ve seni izlemeye başladı tıpkı hep yaptığı gibi. Tanjirodan neyi eksikti? Hem ayrıca o çubuk daha kendisini koruyamıyor, seni mi koruyacaktı?

Inosuke odadan çıktı ve kapıyı kitledin, sen de kara kara düşünürken aklına Tanjiro'nun söyledikleri geldi.

''Sana bir şey yapmayacağını düşünüyorum, eğer seni tehdit ederse ısrar etme, yanlış bir yer ismi söylersin, ona iyi davran, seni bırakacaktır ki senle tanıştığımızdan yaklaşık 2 ay sonra sana tamamen güvendiğinden aynı süre boyunca güvenini kazanacağını düşünüyorum. Bırakırsa o zaman kaçarsın, en yakın Wisteria Evi'nin orada buluşuruz fakat eğer gelemezsen seni bulmaya ben geli-''

O anda eğilip Inosuke'nin fırlattığı kılıcından kurtuşmuştu, sana son bir kez gülümseyip Inosuke ona yetişemeden kaçtı.

'Pekala, Tanjiro haklı olabilir'

KNY Yandere One - ShotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin