Bayramdan bayrama yazmaya başladım lan-
Ehem neyse iyi bayramlar
_________________________________________________
>Tanjiro, Gyomei, Sanemi ve Genya kurban kesmeye gittiler, kurban aldıkları para tüm hashira'dan toplanmıştı; kurbanı Genya beğendi, Sanemi onayladı, Gyomei hafif hırpalayarak eti varmı diye kontrol etti ve Tanjiro kokladı. Tanjiro kurban kesilirken geldi ve kurbanı öyle görünce ağlamaya başladı.
>Muichiro Oyakata'nın bayram ziyaretine geliceğini ve ihtiyacı olanlara kurban dağıtacağını duyunca evi temizledi fakat temizlemek temizlemek değil bildiğin yenilemek.
>Mitsuri de temizliğe yardım etti, yer silerken Twice dinledi.
>Aoi diğer hanımları toplayıp görev dağılmı yaptı ve temizlik 30 dk'da bitiverdi.
>Kurbanı eve getirdiklerinde Tanjiro hâla ağlıyordu bu yüzden Rengoku Tanjiro'nun ağzına şeker tıktı ve yüzünü yıkattı.
>Kurban kesiminde Giyuu, Obanai ve Sanemi görevliydi.
''Lan kurbanı ben getirdim parçalarına ayıran yine benim''
Sanemi sinirini kurbandan ve Giyuu'dan attı.>Uzui kurbanı parçalarına ayıranların yanında dikilip eleştri yaptı
''Sanemi aptallık yapma orası öyle kesilmez''
''Obanai mal mısın? Kemiğe öyle nazik vurursan akşam zor kesersin onu''
''Giyuu senin burda olman hata''>Inosuke arabanın bagajındaydı, kurban almaya gittikleri zaman koçlara kafa attı.
>Zenitsu Aoi'ye mutfakta yardım etti, Aoi Zenitsu kaşarlık yapınca ya çıkarsın ya da seni de kaynatırım dedi ve Zenitsu'nun mutfaktan yardım çığlıklarıyla çıkışı kurbanın etinin kaynatılacağı tencereye yansıdı (Tencerenin marka Haganezuka demirleri btw).
>Shinobu insanların yemeğine zehir atmasın diye Shinobu'yu kolundan ayırmayan Mitsuri gelen geçen yakışıklıları dikizliyordu.
Uppermoonlar ile
>Muzan paraya kıymadı ve çaktırmadan Lowermoonlardan birini kesti.
''Muzan-sama sanki bu koç ayağı değil?''
''Kapa çeneni kapçik ağızlı Douma''>Yorichii gelip Michikatsu/Kokushibo'yu kaçırdı
>Daki kurbandan şüphelendi çünkü kurbanın elinin çirkin olduğunu gördü
''Onii-chan ben bunu yersem köpeğim''>Gyuutaro ve Akaza kurbanı gömdüler ama böyle gömmek görülmemiştir hani sanarsın 50 yıldır yemek görmemişler.
>Kaigaku Yorichii'nin valizine kaynak yaptı ve Zenitsu'ya zorbalık yapmak üzere Demon Slayer'ların konağa daldı
''Naber lan Zeusla anlaşıp kafalarına şimşek düşürdüklerim''_________________________________________________
▪︎Okuduğunuz için teşekkürler :3
Yeni bölüm atcam ama ne zaman atcam Allah bilir, ama güzel bir fikir var beynimin wattpad için ayrılmış junglelarının diplerinden çıkardım.