Evet en son nerde kalmıştım tamam hatırladım.Anlatmaya başladı. Okula gitmiş sonra sınıfına girmiş ve koridora çıkınca bir kaç adım sesi sonrası yok kalktığında elinde kanlı bir bıçak önünde duran öğretmenimiz Dilek hoca.Ve oluşan çıkan 1.80 boylarında bir adam ve sonra ben,olanları zaten biliyorsunuz.Ama size şunu söylemeliyim ki ona çok kızgınım size söylemeyi unuttum bana kaç defa aşkını itiraf etmeye çalışmış ben onu küçük düşürürüm kabul etmem diye bir şey söylememiş.Bunlari düşündükçe düşündüm sonra bir anda kendimi kontrol edemeyim ağlamaya ve bağırmaya başladım benden defalarca özür dilemişti ama kendime bunu yediremiyordum nasıl olur da böyle bir şey düşünür diyip duruyor ağladıkça ağlıyordum. Biraz sakinleştikten sonra hemşire serumunu çıkardı kolumdan ve ben hastane den o kadar hızlı çıkmıştım ki bana verilen yani verilmesi gereken reçeteyi unutmuştum.Hemen bir taksi bulup bindiğim sırada taksinin arkasından koşuyordu Burak...Sonunda eve gelebilmiştim hemen bir düş alıp yatağıma yattığım sırada annem odaya girerek Burak geldi dedi.Heyecanlandım ve sonra saatler önce yaşadığımız o an geldi yorgun uyuyor de lütfen anne dediğim sırada o girdi odama beni bu halde görsün istemediğim için battaniye yi kafama kadar çektim ve konuşmaya başladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlkim
Romanceİlk defa bir kitap yazıyorum açıkçası ilk defa kitap yazdığım için çok iyi değil. Neden kitap yazıyorum çünkü KARANTİNA kitabını okudum ve böyle bir kitap geldi aklıma yazdım öylesine