Güvenmesem Seni Hiç Sevebilir Miydim?

24 4 1
                                    

Gerçekten ben sana değil kendime güvenemedim yoksa yıllardır sevdiğim birine nasıl güvenmem veye güvenmesem nasıl severim hem bence bizim bu olayı değil de Dilek hocayı kim ve neden öldürdü asıl konumuz bu,. sonra seninle yıllardır neden birbirimize açılmadık,konuşmadık bunları konuşur tartışırız olur mu?
Bir anda başımı battaniyeden çıkardım aslında söylediklerini düşününce haklıydı da sonra konuşmaya başladım.Evet sence bizim herkesin sevdiği Dilek hocamız kim tarafından öldürüldü ve neden?Bir dakika farkettim de sen okula gidince neden kimse yoktu okulda bu nasıl bir oyundu?Biz bunu anlamaya çalışırken polis sirenlerini duyup bir anda olduğumuz yerde sıçradık ve korkuyla birbirimize baktık.Ve Burak ve benim en korktuğumuz an olan zilin çalışı ve annemin odaya girişi o kadar hızlı gerçekleşti ki ne nasıl oldu anlayamadık.Ben neler olduğunu anladığımda çoktan polis arabasına binmiş karakola götürülüyorduk arkadan annem ve babam arabayla geliyorlardı.Karakolun bahçesinde bir sürü çocuk görmeyi planlamıştık ama hiç kimse yoktu acaba sadece bizi mı almışlardı.Düşününce bu çok mantıksız dı  ama düşündüğüm her şey doğruydu bir tek bizi çağırmışlardı. Yoksa cinayeti bizim işlediğimizi mı düşünüyorlardı.Polisler beni sorgu odasına alırlarken Burakın ağladığını gördüm ve o an her şey bebekliğimden bu yaşıma kadar ki her şey film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden.Korku dolu yarım saat sonra Burak ve ben karakoldan çıkıp direk birbirimize sarılıp ağladığımız sırada yağmur yağmaya başladı.....

İlkimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin