Karadeniz Tatiliiiii (1.kısım)

4 2 0
                                    

Sabah uyandığımda Burak'ın hala uyuyor olduğunu gördüm yavaşca yataktan kalktım büyük bir odaydı burası büyük pencereleri vardı pencereden dışarı baktığımda bolca ağaç gördüğüm de ormanın içinde bir evde olduğumuzu farkettim yatak odasından çıktım bir kaç adım ilerde bir kapı gördüm kapıyı açıp baktığımda büyük bir banyo gördüm banyo beyaz ve siyahın hakim olduğu bir banyoydu biraz daha ilerlediğinde büyük bir salon ve Amerikan mutfak gördüm mutfak dolapları beyaz musluk ve dolap kulplarının ise beyaz olduğunu farkettim bu evde genel olarak siyah ve beyaz hakimdi anlaşılan ben evi incelerken Burak uyanmıştı ve bana sesleniyordu yavaşca yatak odasından yanıma doğru geldi ona sarıldım ve ona nerede olduğumuzu sordum bana Trabzon da olduğumuzu söyledi neden Trabzon'a geldik diye sorduğumda küçük bir tatili hakettiğimizi düşündüğünü ve bu yüzden de Karadeniz tatili ayarladığını söyledi ona salona geçmesini ve beni beklemesini söyledim ardından mutfağa geçtim bpve bize güzel bir kahvaltı hazırladım. Kahvaltımızın ardından hadi içeri gir ve üstünü değiştir seninle zipline yapmaya gidicez dedi. Heyecanla yatak odasına gittim ama aklıma benim valiz hazirlamadigim geldi ve yüksek sesle buraga aynen şöyle dedim ben buraya gelirken kıyafet getirmemistim  çünkü buraya geleceğimizi bilmiyordum dedim ve Burak bağırarak dolaba bak dolapta senin için kıyafet var dedi dolabin yanına gittim ve dolap kapağını açtım dolapta bir sürü elbise,tulum, pantolon, tişört vardı kendime siyah kot tulum aldım içine giymek için beyaz bir tişört aldım altıma beyaz spor ayakkabımı giydim ve Burak'ın yanına gittim.

İlkimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin