MEĞER

17 4 0
                                    

Annem kim tarafından bayıltılmıştı.Yoksa bu cinayetleri işleyen kişi mi bayıltmıştı annemi.Bunları düşünürken bir anda arkamdan birinin geldiğini hissettim bu kişi elindeki bezi ağzıma doğru götürüp beni bayıltırken kimse bunu görmemiş duymamıştı.Gözlerimi açtığımda kocaman bir malikanenin odalarının birinde yatıyordum.Dışarı çıkmak iççin kapıya yöneldiğim sırada içeri dayım girdi.Evet bence siz de şaşırdınız.Dayım beni salona doğru götürürken aşırı derecede şaşırmış bir şekilde yürüyordum salona doğru.Dayım her şeyi o 3 kadını neden nasıl niçin öldürdüğünü bir bir anlatırken bense hüngür hüngür ağlıyordum meğer katil dayımmış.Dayım bunları anlatırken ben ise Burakın ne durumda olduğunu düşünüyordum dayıma sordum neden?Meltem abla,neden Dilek hoca,neden Yeter abla?Dilek hoca ile sevgililermiş Dilek hocayı bir erkekle görünce dayım onu öldürmüş sonra Meltem abla bu olanları görmüştü ve oda gördüğü için öldürülmüştü dayım tarafından peki Yeter teyze o ne yaptı .Bilirsin 3 rakamını severim üçlemiş oldum yoksa başka bir sebebi yok dedi.Sanki bir oyuncaktı onlar.Dayı gördüğün  erkek nasıl biriydi?Dayım anlatmaya başladı anlattığı kişi Dilek hocanın kardeşiydi.Dayım bunu duyunca üzülür diye düşündüm ama aksine aldatılmamaış olmak onu mutlu etmişti.*Hazırlan Amerikaya gidicez bir saat sonra *dedi.Burakı bırakmam dedim onu bırakamazdım bensiz benide onsuz.Bari son bir kere göriyim dediğim sırada polis sirenleri ve Burakın sesini duydum dayım tabancayı alıp benim kafama tuttu.Burak tam o sırada bizi görmüştü.GİT dedim G,T gitmedi aksine *BURADALAR* diye bağırdı.Dayım çok korkmuştu o sıra dayımın elindeki tabancayı aldım ve dayıma tuttum.O sırada polis onu vurması gerektiği yerde beni vurdu o anki acımla bende dayımı omzundan vurdum.Acı içinde yere düştüğüm sırada Burak beni tuttu AMBULANS diye bağırdı.

İlkimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin