[Aleksi]
Saavun vihdoin ja viimein kotiin. Olli halusi vähän näyttää paikkoja tästä läheltä ja siinä sitten käytiin läpi pari puistoa ja uimaranta. Olin yllättynyt, koska tällä kertaa kävelimme kotini ohi ja Olli joutui jatkamaan matkaa yksin kotiin. Yritin kyllä lähteä hänen mukaansa, mutta hän torjui idean.
Vanhempani ovat taas iltavuorossa samaan aikaan, joten joudun taas ravitsemaan itse itseni. Nappaan jääkaapista roiskeläpän ja lyön sen pariksi minuutiksi mikroon.
Mulla on taas edessä pitkä, yksinäinen ilta. Syön pitsaa samalla, kun avaan ja vastailen snäppeihin. Huomaan, että Olli on laittanut mulle jotain ja yllätyksekseni hän kysyy minua viettämään iltaa. Ehdotan, että hän tulisi meille, koska meillä on koko illan tyhjää. Hän vastaa minulle myöntyvästi ja lupasi lähteä heti, kun on syönyt ruoan.
Laitan lautaseni tiskikoneeseen ja lähden kohti olohuoneen sohvaa. Otan kaukosäätimen ja avaan sillä telkkarin. Selaan kaikki kanavat läpi, mutta mistään ei tule mitään järkevää, joten tyydyn salkkareihin.
Uppoudun ohjelman juoneen täysin ja pian kuulen ovesta koputuksen. Pomppaan sohvalta ylös ja lähden rientämään ovelle.
Oven takana odottaa Olli, jonka vedän suudelmaan. Ehdin olla vain vähän yli tunnin erossa hänestä, mutta ikävä oli aivan kauhea ja aika mateli hitaasti eteenpäin.
Olli riisuu kenkänsä ja yhtäkkiä huomaan olevani hänen ja seinän välissä. Hän suutelee minua hitaasti ja minä vastaan tälle. Olen taas kovana. Olli huomaa sen ja laskee kätensä kohoumalleni samaan aikaan, kun hän lähtee suutelemaan kaulaani. Suustani pääsee nautinnollinen voihkaisu, joka ilmeisesti saa Ollin kovaksi, koska tunnen jotakin kovaa minua vasten.
Haluan Ollia ihan helvetisti, joten siirrymme huoneeseeni. Olli kaataa minut sängylle ja hän istuu lantioni päälle hajareisin ja kuiskaa korvaani: "Ootko sä valmis tähän?" Minua jännittää, mutta en ole koskaan halunnut mitään näin paljoa, joten kuiskaan takaisin: "Joo, Matela mä haluun sua."
Huulemme yhdistyvät samalla, kun alan avaamaan Ollin vyötä. Hänen suustaan pääsee nautinnollisia huokauksia, kun alan avaamaan hänen housujensa vetoketjua. Vedän Ollin housut pois ja nyt puolestaan hän alkaa riisumaan housujani.
Vedän Ollin paidan pois ja käännän hänet alleni. Alan tekemään hänen kaulaansa fritsua samalla, kun hän riisuu paitaani. Nyt meillä on enää bokserit jalassa ja Olli alkaa hivuttamaan käyttään boksereideni reunasta sisään. Ollin käsi osuu kaluuni ja alan huokailemaan hiljaa Ollin nimeä.
Olli kääntää minut alleen ja alkaa riisumaan boksereitani. Hän heittää ne lattialle muiden vaatteiden sekaan ja ottaa kalustani kiinni. Tunnen, kuinka hän alkaa liikuttamaan kättään hitaasti samalla, kun huokaukseni syvenevät.
"Vittu Matela," tokaisen. Olli alkaa liikuttamaan kättään nopeammin ja selkäni taipuu kaarelle. "Mä tuunhhh." Tulen Ollin kädelle ja hän nuolee sen nopeasti puhtaaksi.
Nyt olisi minun vuoro käydä Ollin kimppuun. Käännän jälleen kerran hänet alleni ja alan imemään tämän kaulaa samalla, kun liu'utan kättäni hitaasti pitkin hänen vatsaansa. Käden määränpään voittekin arvata.
Viskaan Ollin bokserit jonnekkin päin huonetta ja laskin kiusakseni käteni hänen paljaalle kalulle ja jatkoin kaulan imemistä.
Pian Olli taisi saada tarpeekseen ja nappasi minua kädestä ja ohjasi sen tekemään sitä kuuluisaa liikettä kalullaan. Hän päästi irti ja nopeutin tahtia. "Aleksi, mä-, vittu." Jatkoin hänen kiusaamistaan ja pysäytin käteni.
Hän alkoi taas suutelemaan kanssani ja päätin saattaa tämän loppuun jatkamalla käden liikuttamista. Olli huokali suudelmiemme seasta nimeäni ja pian häm tulikin kädelleni. Pyyhin käteni lakanaan ja asetuin hengästyneen Ollin päälle makaamaan. Suljin silmäni ja laskin pääni tämän rinnalle. Hän silitti hiuksiani ja pian nousimme ylös.
Keräsimme vaatteemme lattialta, mutta Ollin bokserit eivät olleet muiden vaatteiden seassa. Tajusin, että heitin ne vain johonkin, koska oli kiire Ollin kimppuun.
Parin minuutin jälkeen katseeni osuu kirjahyllyyn, jonka päältä bokserit pilkottavat. Otan ne sieltä ja saan Ollilta vastaukseksi: "Mihis seuraavalla kerralla meinaat viskata ne?" Vastaan pätevänä: "Jos sulle ei kelpaa mun palvelu ni voithan sä ihan itekki alkaa strippaamaan." Alamme nauramaan samalla, kun puemme päälle.
Lähdemme alakertaan, jossa salkkarit pauhaavat edelleen Olli istuu sohvalle ja minä istun tämän syliin. Painan television pois päältä, koska sieltä ei edelleenkään tullut mitään järkevää.
Olli näytti vaipuneen omiin ajatuksiinsa ja päätin kysyä häneltä: "Onks sul jotain mielessä." Olli on hetken hiljaa ja vastaa: "Mä oon valmis kertomaan sulle niist jäljistä, mitkä oot nähny."
___________________________________________
Joo tota semmosta sieltä sitte :D
(658 sanaa)
YOU ARE READING
Even if it kills me [Blind Channel story]
FanfictionTää on nyt mun eka tarina, joka perustuu Oululaisiin nuoriin, joilla on suuria unelmia, mutta matkassa on myös paljon mutkia, tunteita ja pimeitä aikoja. Tarina pohjautuu myös osittain mun kokemuksiin ja ajatuksiin, joita haluun purkaa johonkin. En...