B.S~bölüm 4

4 1 0
                                    

Bu duruma alışamayayıp yatakta doğruldum.

"Me-Me melih bey, ben burada uyuyamaaycağım, fazla tedirginim, hem siz daha evlisiniz, Ešinizden sonra benimle uyumak çok tuhaf olur hem ben daha önce hiçbir erkek ile beraber uyumadım babam olsa bile, Evet şefkate ihtiyacınız var ama uyurken değil, size sarılırım ama sizinle uyumayı beklemeyin benden, fazlasıyla utangacım." ne ara bunlarındedim bilmiyorum, tuhaf hissettim ama sanırım kurtardım. Bana tepkisizce baktığında bir kaç saniye gerçekten şefkate ihtiyacı olduğunu düşünüyorum, hala tepkisiz, kafamı dağıtmam gerek, gerek kafam-bunu ben yapmayacağım.

"Yan odada uyuyabilirsin." doğrulduğum yataktan kalkmak hiç niyetim değildi. Tekrar yatarken Melih bey'e tedirgince baktım.

"Eşinizin ismi neydi?" dediğimde hala daha şaşkınca bana bakıyordu. Biraz düşündükten sonra,

"Beril,ama ben ona hep geril diyordum sevgiliyken." kahkaha attım ve gülümseyerek konuştum.

"ona böyle seslenmenizin bir nedeni vardır herhalde?"

"Onu öptüğümde-ki ben onu hep yanaktan öptüm. sürekli geriliyordu."

"Sanırım heyecandandır, yada fazla sevmiş." tavana doğru dönüp gülümsedi.

"Yaa ne demezsin."

"Ne oldu?" hemen konuya dalmıştım.

"Beni aldatırkende beni seviyordu." dedi dalgayla. Bana bakıp sırıtıyordu.

"o halde neden onunla evlendiniz?"

"Bana temizlendiğini söyledi ama öyle değildi, bunu bildiğim halde onun evlendim çünkü sadece benim olmasını istemiştim." Üzgün yüz ifademle,

"Aldattığı kişi?"

"Pezevenk'in teki."

"Sizin adınıza üzüldüm."

"Sence ileride tanışacağım kızlar bana Beril gibi yapar mı?"

"Sizinle ileride tanışancak kızlar, bence çok şanslı." Bana gülerek baktı. Beni düşümesini istemiyordum. Bir an önce yarın olması için dua edecektim.

"Hadi uyuyalım artık." dedim loş gece lambasını açarken.Bana doğru sokuldu resmen. dibime girmiş, başını hafif eğmişti.Göğüsümemi bakıyordu o?. Sinirle bende biraz daha aşağı kaydım ve ona arkamı döndüm.

"Şefkat?" demesiyle hatırlamamsı için ettiğim dua'yı bozdum. Ama Allah'tan umut kesilmez.Baktįn göz açıp kapayıncaya kadar sabah oluyor. denemek için gözlerimi kapatıp açtım. Bir şey olmayınca sabahıda, akşamıda, güneşide, ayıda, bu en sevdiğim mor renginide, yatağıda bir güzel sövmüştüm. Ona sarıldım.

"Daha da"dediğinde elimle saçıyla utangaçca oynadım.

"Daha da"Daha ne Amına koyiyim daha ne?Ona sımsıkı sarılınca oda bana dahada yaklaştı.Nefesini yüzüme üflüyordu. uyuduğumu sanıyor olmalıydı. Beni görmüyor. Nedeni? gözleri kapalı. Otur 5 veriyom. Kıs kıs. Harbi maldım. Neyse.

#Melih'ten#

Gözüme ve kulağıma gelen bir Beril sesi ve görüntüsüyle hiddetle uyandım.Yanıma bakıp Hande'yi göremediğimde ofladım. Bu kız bana haber vericekti. sevmezdim öyle kaçamakları.Masamın üstünde not görünce yataktan kalktım ve masama yöneldim. Uf pantolonla uyumuştum.Işin daha kötüsü masa fazla uzaktaydı.Evet üşendim biraz. Nota baktįğımda küfür mırıldandım.
'Tekrar teşekkür ederim Melih bey. Umarımmm Ešinizden daha iyi birini bulursunuz. benimle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
-Hande.'

Uf uf uf. bu gün evdede kimse yoktu. Markete ben gidecektim.Uf uf uf.Üstüme siyah t-shirt'ümü geçirip hemen merdivenlerden koşar gibi indim arabamın anahtarını aldım ve hemen ayakkabılarımı giydim. Siyah arabama Siyah audi(böyle mi yazılıyor?) A4. öperdim ben bu arabayı. Hemen en yakın süpermarket'e sürdüm. oraya varmam uzun sürmedi. Dağınık saçlarımı dikiz aynasına bakarak düzeltmeye başladım ve gözlerimi ovaladım. Neden ayılamamıştım hala.oysaki elimi yüzümüde yıkamıştım. uf uf uf. Arabadan inip arabayı kilitledikten sonra Markete girdim. Marketin ılık havası kısa kollu giymeme rahmen beni bunaltmıştı. Hemen bir sepet alıp içine bir kaç sosis, ketçap, kola ve en önemlisi....acı sos aldım. spicy sos'u denemiştim. acıydı. Belki yine ondan almalıyım düşüncesiyle almaya karar verdim. spicy sosu incelerken bir şeye çarptığım için durdum.

"Önüne baksana be karde-Hande?"

"Melih bey?"

"Burada ne işin var ufaklık.?"Dalga geçercesine konuştum.

"Süpriiiizz."dedi iki elindeki malzemeleri takmadan ellerini havaya kaldırırken. Farkettimde oda spicy sos'u almış.Ellerini indirip baygın şekilde.

"Doğum günün kutlu olsun." gülmeme sebep oldu. Nereden biliyordu. Bu kız baya iyi biriydi....

Bize SonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin