hafif aralanmış gözlerim nerede olduğumu seçememişti, sadece sallantıda bulunan bir arabadaydım.
"Siktir.siktir.siktir.siktir. arabayı kontrol edecekler." duyduğum ses bana biraz tanıdık gelmişti. gözlerimi komple açtığımda, sürücü koltuğundan bana dönen kişiyi seçmeye çalışıyordum.
"deniz?!"Saçlarını boyatmîştı.Pembeye ama ona yakışmıştı.Beril sergün gibi bir saçı vardı.
"Iyi misin Hande?!"evet dercesine sesler çıkardım. Bir an oda önüne dönüp dikiz aynasından baktı.
"Harika, hemen doğrul ve emniyet kemerini tak.!" dediğini zar zor olsada yaptım bir an gaza ayağını hızlıca bastı ve çevirmeden kurtuldu.Polisler şimdi peşimizdeydi, Ve benim bu kıyafetimmm, Bir an yağmur başlayınca ön camdan Deniz'in görüşü zorlaştı ve rahat görebilmesi için ön camdaki siyah uzun şeyleri çalıştırdı.Aklım almıyordu.Yıllar sonra nasıl olmuştu.Ben arka camdan polislere bakıyordum.Deniz hemen alayla konuştu.
"Dirildim"
"o olay nasıl oldu? öldün diye ne kadar çok ağladım haberin varmı?"
"Evet evet, ailem tarafından fazla baskı gördüm, Bu yüzden kimliğimi ve kendimi değiştirdim."hımlarken sağ taraftaki minik cama bakıyordum.
"Sağa çekin lütfen!" polisin megafon ile sesini takmayan Deniz, biraz daha fazla hızlı sürmeye başladı. sol tarafa baktığımda.uzun farların bize hızla geldiğini ve-
"Dikkat ettt!"Arabayla bir o tarafa bir bu tarafa sallanan ben ve Deniz, Belki bu gerçelten sonumdu.Sevgiye muhtaçken öldü yazardı herhalde mezar taşımda.Belki beni yıllar önce terk eden ailem geri döner ağlardı.Belkide hiç ummadığım kadar göbek atardı.Kahkaha atardı.
---
Gözlerimi açtığımda direk sürücü koltuğundaki Denize baktım.Ellerimi omuzuna koydum,
"Deniz?Deniz? iyi misin?" acıyla inledim oda aynını yaptı.hemen ters dönmüş arabadan çıktım ve denizide çıkarmaya başladım.Derin bir nefes verdikten sonra karnına sabitlenmiş demir parçasına baktım.Onu uzattıktan sonra hemen arabadan bir bez parçası aldım.ilk inleyen deniz'in yanına gidip demir parçasını sakince çıkardım. şimdi bezi yaraya bastırdım.
"Dayan Deniz! Dayan! Başarıcağız!" bir kaç kez kalp masajı yaptım.Ellerimdeki kan ıpıslaktı.Fazla kırmızı, fazla acıklıydı.gözlerinin kapanmasıyla üzerime gelen polis arabanın farları.Uzun sohbetlere yol açacaktı.Gözlerimdeki yaşı silerek farlara baktım.Polislerden biri beni kaldırdı ve araca ilerletti.Polislerden birine bakarak,
"De-de-de-deniz!" diyebilmiştim sonunda.Ağlıyordum.Ağlıyordum ve susmuyordum.Yıllar sonra ölümün sonu benim yüzümdendi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bize Son
Romance"Sadece birbirimize soğuyuz.Sadece aşkı tatmış 2 sersemiz,sadece yanlışız,Sadece yanlış biziz. Bize sonuz." ----- "Belki ilk kez aşık olmamış olabilirim.Ama sadece ilk kez oluyormuş gibi hissettim." ---- "Mutlumuyduk? hayır. Sevmişmiydik? kesinlikle...