cibilliyetsiz flynn rider can ve tsundere omega mete.

467 52 54
                                    

merhabalar. normalde bu bölümü sonra atacaktım ama hazır yazmışken yayımlayayım dedim. yorumlarda görüşmek üzere hoşçakalınn. (azaldı gibi sanki ;-;)

--

Anime Kızları Bal Olsaymışsınız <3

Eren: selam.

Ege: Selamm. 

Eren: nasılsınız ege başkanım?

Ege: Alp'le kavga ettik şimdi sigara içiyorum balkonda. Sen canım?

Eren: niye?

Ege: Bana Final Fantasy gereksiz abartılıyor dedi.

Eren: ... 

Eren: ne

Eren: boşanma sebebi.

Ege: KONUŞ ASLANIM.

Eren: sonuna kadar abartılması ve övülmesi gereken bir oyun bu arada. hikayesi aşşşırı hoşuma gidiyor.

Eren: uzun süre sonra ilk defa dikkatim dağılmadan ve sıkılmadan bir yapımın başında uzun süre kalabildim.

Ege: DEĞİL Mİ??

Eren: yess.

Eren: gelmiş geçmiş en iyi crpg (computer/console role playing game)'lerden/serilerden biri. serinin 1. 2. 3. oyunları wonderswan color için tekrar yapıldı.

Eren: 5. ve 6. oyunlar final fantasy anthologies adı altında psx'de tekrar çıktı.


Eren: neyse şimdi hepsini anlatmaya üşendim. 

Eren: ayrıca müzikleri... o kadar... güzel ki...

Ege: Hiç başlamayan biri sırf bunun için bile başlamalı amk.

Eren: evet ya. 

Eren: ayrıca sadece oyun diyemeyiz bence. oyun görünümlü kitap. ama filmleri çok ilgi görmedi nedense. 

Ege: Ağızlarının tadını bilmiyorlar ki aqq

Eren: katılıyorum.

Alp: ULAN NE UZATTINIZ BEEE

Alp: YANİ CİDDEN.

Alp: Abartmasak diyorum... 

Alp: Adamlar ehühe Japon'uz ama İngilizce biliyoz tadında bi oyun yapmışlar. Eyvallah tasarımlar da fena değil AMA ona harcadıkları paraya daha güzel şeyler yapabilirlerdi amk. 

Eren: öyle mi ekonomi profesörü? 

Alp: ÖYLE CANIM?

Eren: hımm ok. 

Ege: AŞSDŞAKDŞASLDKŞLAKSLDŞK

that's rough, buddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin