"Küçüğüm, daha çok küçüğüm"
"Sezen Aksu- Küçüğüm"🖤
YAZARIN ANLATIMI İLE- 9 SENE ÖNCE
"Balım biz kantine gidiyoruz istediğin bir şey var mı?" dedi Gece. "Yok teşekkür ederim" deyip arkasına yaslandı küçük kız.
En sevdiği arkadaşlarının arkasında baktı. Sadece iki arkadaşı vardı ama onları çok seviyordu.
Kapıdan içeri Melis'in girmesiyle Balım'ın gözleri oraya çevrildi.
Melis küçük adımlarıyla Balım'a doğru yaklaştı.
"Balım biz seninle arkadaş olmak istiyoruz" dedi. Küçük kız arkadaşı olacağı için mutlu olmuştu.
"Gerçekten mi?" dedi sevinçle. "Evet ben arabanı getiriyim dışarı çıkalım" dedi Melis.
Balım kafasını salladı.
Melis ve diğer arkadaşları ile dışarı çıkmıştı Balım. Cemre ve Geceden sonra başka arkadaşı olduğu için mutlu olmuştu.
"Nereye gidiyoruz?" dedi merakla. "Bahçede turluyoruz" dedi Melis.
Melis arka bahçeye doğru sürdü Balım'ın tekerlekli sandalyesini.
Balım'ı getirmek istediği yere gelince durdu. "Nereye geldik?" dedi Balım.
"Senle arkadaş olacağımızı mı zannettin?" dedi Melis. Balım onların ne dediğini anlamıyordu.
Melis deponun kapısını açtı. Balım korkmaya başladı. "Melis sınıfa gidelim ne olur" dedi Balım.
"Evet gidicez ama sen bacaklarını kullanamadığın için burada kalacaksın" dedi.
Ve asla yapmaması gereken bir şeyi yaptı. Balım'ı depoya doğru yaklaştırıp arabayla birlikte onu depoya doğru ittirip kapıyı kapattı.
Küçük kız ise düşmenin etkisi ile bacaklarını tuttu. Depo çok karanlıktı ve korkmaya başlamıştı.
Hastanedeki doktorların ona öğrettiği gibi nefes almaya çalıştı ama olmuyordu. Çok korkmuştu.
Ayaklarına doğru dönüp onlara vurmaya başladı. "Sizi hiç sevmiyorum" dedi bir yandan vurmaya devam ederken. En sonunda nefes alamamakta zorlanmaya başladığı için gözlerini kapattı.
Gece ve Cemre arkadaşları Balım'a en sevdiği çikolatayı almışlardı. Bahçenin arka tarafında Melislerin geldiklerini görünce oraya doğru döndüler.
Melisleri sevmiyorlardı. Arkadaşları Balım'a zarar veriyorlardı.
Zil çalmadan Balım'ın çikolatayı yemesini istedikleri için koşturmaya başladılar.
Sınıfa geldiklerinde kapının önünde tekerli sandalyesi yoktu Balım'ın. Sınıfa girince Balım'ı da göremeyince korkmuşlardı.
Koşturarak öğretmenlerinin yanına gittiler. "Öğretmenim balım yok" dedi Gece.
"Nasıl olur çocuklar yanında değil miydiniz?" dedi öğretmenleri.
"Kantine gitmiştik" dedi Cemre. "Tamam sınıfa girelim bir arkadaşlarınıza soralım tamam mı?" dedi öğretmenleri.
İkisi de kafasını salladı.
Öğretmenleri sınıfa girince Balım'ı sordu. "Balım, arkadaşınız nerede çocuklar?" diye sordu.
Gökhan konuşmaya başladı. "Öğretmenim teneffüste Melislerle gördüm ben" dedi. Öğretmeni Melis'e doğru döndü.
"Melis arkadaşın nerede?" dedi. "Bilmiyorum öğretmenim" dedi Melis. "Yalan söyleme öğretmenim, Melisler gitmemiz yasak olan arka bahçeye gitmişlerdi" dedi Cemre gür çıkan sesiyle.
Öğretmeni sınıfın dışına çıkarak arka bahçeye doğru gitti. Cemre ve Gece ise öğretmenlerinin peşinden.
Arka bahçeye baktığında Balım hiçbir yerde yoktu. Ailesine ne diyecekti. En son pes edip gidecekken deponun kapısının açıldığını fark etti ve oraya doğru ilerledi.
Gece ve Cemre de oraya doğru ilerleyince "çocuklar siz burada durun tamam mı?" dedi öğretmenleri.
Çocuklar kafalarını salladı. Diğer İngilizce öğretmenleri Cemre ve Geceyi tuttu.
Sınıf öğretmenleri deponun kapısını açıp aşağıya doğru ilerledi. Yerde yatan Balım'ı görünce derin bir nefes aldı.
Dışardaki İngilizce hocasına seslendi. "Gözde hocam ambulansı arar mısınız?" dedi.
Gözde hoca içerden sesi duyunca kızlara bakıp telefonu eline aldı. Ve ambulansı aradı.
"Balım aç gözlerini iyi misin?" dedi öğretmeni. Ses vermediğini baygın olduğunu anlayınca dikkatli bir şekilde kucağına alıp deponun dışına çıktı.
Yere güzelce çöküp dizine balımı yatırdı. Balım'ı o halde gören Cemre ve Gece ağlamaya başlayıp onun yanına koştular.
Ambulans geldikten sonra Balım'ı alıp hastaneye götürmüşlerdi.
Hastanede balımın panik atak krizi geçirdiği belli olmuştu.
Balım'ın hayatı o günden sonra hep zor geçti. Ayaklarına o günden sonra daha çok ön yargıyla baktı.
BU BÖLÜM GEÇMİŞ İLE ALAKALI OLDUĞU İÇİN KISA OLDU
VE BU YAZARKEN GERÇEKTEN ÇOK ZORLANDIM
EVET YENİ BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK
UMARIM BEĞENİRSİNİZ
MEDYADAKİ ŞARKILARA SPOTİFYDEN HİKAYENİN İSMİNİ YAZARAK ULAŞABİLİRSİNİZ
BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZ NELER
BEĞENDİYSENİZ YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN
YORUMDA ATARSANIZ ÇOKSEVİNİRİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ/Texting
ChickLitBİLİNMEYEN NUMARADAN YENİ MESAJ BİLİNMEYEN NUMARA: Üzülme balım sen onlardan daha güzelsin BİLİNMEYEN NUMARA: En önemlisi kalbin çok güzel BİLİNMEYEN NUMARA: Ve ben senin kalbini çok seviyorum Hayatında bütün zorluklara göğüs germek için elinden gel...