"Beni seviyorsun bunu biliyorsun hiç yorma"
"Seksendört- Yorma"
🖤
BALIM'IN ANLATIMI İLE- 5 YIL SONRA
Tekerlekli sandalyemi bulunduğum odanın içinde haraket ettirip masanın önüne gelip kendimi sabitledim.
Elimdeki işleri bitirip arkama yaslandım.
5 yılda o kadar çok şey olmuştu ki. Arkama yaslanıp onları düşünmeye başladım.
Gece istediği gibi avukat olmuştu. Cemre' de istediği gibi psikoloji okumuştu. Şuan çocuklara psikolojik destek veriyordu.
Asilin ise herşey istediği gibi olmuştu. Şuan ortepedi doktoru olmuştu. Ve beni en mutlu eden şey ise benim doktorum ile birlikte çalışmalarıydı.
Ve asıl bizi şaşırtan şey ise abimin ve Cemrenin sözlenmesiydi. Daha yeni sözlenmiş sayılırlardı. 4 ay olmuştu.
Ve asıl bomba gibi olan olay şuydu. Onurun piknikte bahsettiği kızın Gece çıkması ve 3 yıldan beri sevgili olmaları bizi gerçekten hem mutlu edip hemde çok şaşırmıştı. Onurda savcı olmuştu. Tam birbirlerini bulmuşlardı.
Asille ben ise 5 yıldan beri sevgiliydik. Ve ilişkimizin başındaki mutluluğumuz artarak devam ediyordu.
Peki bu beş yılda bana ne mi olmuştu. Üniversite sınavında Türkiye ikincisi olmam ve bir anda her şeyin güzel olması. Ama hastalığım dolayısıyla kendimi çıkmazın içinde bulmam.
Beni bu çıkmazdan kurtaran ise enfeksiyon doktorlarım olmuştu. Şu an ben bir çocuk enfeksiyon doktoruydum. Ama daha yeni mezun olduğum için intörndum. O yüzden her türlü işle ilgileniyordum.
Önümdeki dosyayı alıp bugün visit yapacağımız hastalara göz attım. Hepsinin hastalığını,bulgularını ve bilgilerini bir yere not aldım.
Kapının açılmasıyla oraya döndüm. "Bal hadi Feride hoca bizi bekliyor" deyip yanıma yaklaştı. Elindeki dosyaları bana uzattı. Arkama geçip arabayı haraket ettirip asansöre doğru ilerledi.
"Sen not aldın mı?" diye sordu Maral. "Evet sen almadın mı? Yine mi çalışmadın yoksa Maral" dedim.
"Çalışmadım" dedi. "Aferin iyi halt işledin" dedim. "Umarım Feride hoca soru sormaz" dedi. "Umarım Maral ama birdaha böyle yapma" dedim.
"Tamam bal" dedi. Maral'la üniversitenin başından beri çok iyi anlaşıyorduk.
Tanem, İzel ve Maral ile üniversite başından beri arkadaş gibiydik. Bu bizim kızların pek hoşuna gitmesede böyle olmuştu.
Koridorun başında bizim kızları gördüm. Visite beş dakika kaldığını fark edince dosyalara ve aldığım notlara göz gezdirdim.
İlk odaya girip hastanın dosyasını çıkarttım. Hocanın bana dönmesiyle derin bir nefes aldım.
"Evet balım hastanın öyküsünü anlat bize bakalım" dedi. Hastanın dosyasına dikkatlice baktığımda kemik enfeksiyonu olduğunu görünce buruk bir tebessüm edip bildiklerimi söylemeye başladım.
"Eda Akyıldız 9 yaşında, 2 gün önce ayağındaki şişlik ve ağrıyla hastaneye başvurmuş kan sonuçlarına bakıldığında enfeksiyon değerlerinin yüksek çıkmasıyla enfeksiyon olduğundan şüphelenip yatırdık bu akşamda mr çekilecek" dedim.
"İstekte bulundunuz mu?" diye sordu. "Evet hocam bulunduk" dedim. "Tamamdır antibiyotik tedavisi başladık mı?" dedi.
"Evet dediğinize başlandı" dedim. "Tamamdır" dedi. Diğer hocalarla hasta hakkında konuşup hastaya döndü.
"Geçmiş olsun bu akşam mr çekileceksiniz onun sonuçlarına göre belli olacak her şey" dedi.
Hastanın odasından çıktıktan sonra diğer visitleride yapıp öğle yemeğine çıktık.
Masaya oturduktan sonra buraya doğru gelen Asili ve Cemreyi fark edince tebessüm ettim.
Asil ve Cemre ile aynı hastanede çalışıyorduk.
İkiside yanıma oturunca Maral sıkıntıyla oflayınca elimdeki şişeyi ona fırlattım. Omzuna gelince bana döndü.
"Çalışsaydın Maral ben sana ne dedim" diye ona çıkıştım. "Of tamam Balım haklısın ben zaten kendime kızıyorum mezun oldum diye kendimi saldım ama böyle devam ederse Feride hoca beni defedecek" dedi.
"Etmez sen sadece hastalara göz gezdir biraz" dedim. Asil bana doğru dönüp konuşmaya başladı.
"Tamam kızma kıza diyeceğim de üniversitenin başından beri böylesin be Maral" dedi Asil.
"Bir sen eksiktin be enişte" dedi Maral. "Benim eniştem o" dedi Cemre. "Cemre daha hayla kıskanıyor musun bizi" dedi Tanem.
"Kıskanıyorum tabi niye kıskanmayayım" dedi. Bizim masaya doğru biri yaklaşınca Cemre kafasını kaldırdı. "Cemre, Yağmur sıkıntı çıkardı yine tek sen onunla konuşabiliyorsun" dedi. Cemre ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
"Benim gitmem lazım" dedi. "Tamam canım" dedim. Arkasını dönüp koşturarak yemekhane'den dışarı çıktı.
Yemeğimizi yedikten sonra hastalara son kez göz gezdirip nöbet saatlerimize ve yerimize bakmaya gittik.
Haftada iki gece nöbette kalıyorduk o yüzden belki benim bugün boş olabilirdi. Umarım boş olurdu çünkü Asille dışarı çıkacaktık.
Maral bana dönüp sıkıntıyla ofladı. "Çocuk Kardiyoloji benim" dedi. "Bana da baksana yukarıya asmışlar göremiyorum" dedim.
Maral listeye geri bakıp bana döndü. "Boşsun bugün" dedi. "Oh Allah'ım çok şükür" dedim.
Son işlerimide halledip Asili çıkışta beklemeye başladım. Arabam artık aküllü olduğu için rahat bir şekilde haraket edebiliyordum.
Asilin bana doğru geldiğini görünce tebessüm ettim. "Hadi bakalım yemeğimizi yemeye gidelim" dedi.
"Ne bu yemek sevdası hem ben çok yoruldum eve gidip uyumak istiyorum" dedim. "Hayır olmaz ben o kadar şey ayarladım" dedi. "Tamam sakin ol ama en azından eve gideyim üstüme çeki düzen vereyim" dedim.
"Tamam olur" dedi. Birlikte otoparka gittik. Beni arabaya bindirip eve doğru yol aldık.
Eve geldiğimizde bana doğru dönüp konuşmaya başladı. "Ben seni 1 saatte almaya gelirim olur mu bir tanem saat yedi çok geçe kalmayalım" dedi. "Tamam sevgilim olur" dedim.
Beni eve kadar götürüp kendi eve gitti. Odama geçip kıyafet aramaya başladım.
Asilin niye bu kadar acele ettiğini anlamamıştım. Omzuma baktığımda Asille iki sene önce birlikte yaptırdığımız dövmeyi görünce tebessüm ettim.
İkimizinde omzunda yarım kalp vardı ve içinde tutunan eller. Yan yana gelince çok güzel gözüküyordu. İkimizinde çok içine sinmişti.
Giyeceğim elbiseyi elime alıp incelemeye başladım. Siyah dizime kadar inen bir elbiseydi. Sırtı çapraz bir şekilde iniyordu.
Üstümü değiştirdikten sonra saçlarımı güzelce taramaya başladım.
Saatin geçmesiyle Asil gelmişti. Annem ve babama görüşürüz deyip arabaya geçtim.
"Nereye gidiyoruz" dedim. "Gidince görürsün" dedi.
Ona tebessüm edip yolu izlemeye başladım.
EVET YENİ BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK
5 YIL GEÇTİ NELER OLMUŞ NELER
SİZCE ŞİMDİ NELER OLACAK
UMARIM BEĞENİRSİNİZ
MEDYADAKİ ŞARKILARA SPOTİFYDEN HİKAYENİN İSMİNİ YAZARAK ULAŞABİLİRSİNİZ
BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZ NELER
BEĞENDİYSENİZ YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN
YORUMDA ATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ/Texting
ChickLitBİLİNMEYEN NUMARADAN YENİ MESAJ BİLİNMEYEN NUMARA: Üzülme balım sen onlardan daha güzelsin BİLİNMEYEN NUMARA: En önemlisi kalbin çok güzel BİLİNMEYEN NUMARA: Ve ben senin kalbini çok seviyorum Hayatında bütün zorluklara göğüs germek için elinden gel...