"Kısıyor musun sesi şarkımız her çaldığında?"
"Ersay Üner- Nokta"
🖤
BALIM'IN ANLATIMI İLE- 3 AY SONRA
"Bal, abicim uyansana hadi kalk düğünüm var bugün" dedi abim kafamın üstünde.
"Senin düğünün abi banane" dedim. "Kızım kalksana Cemre seni bekliyor" deyince hızlı bir şekilde gözlerimi açtım.
"Saat kaç" dedim. "11" dedi. "Ne, Cemre beni öldürecek" dedim. Telefonumu elime alınca saatin 8 olduğunu görünce elimdeki yastığı abime fırlattım.
"Ya ne yapıyorsun" dedi. "Saat 8" dedim. "A benim saatim bozukmuş" dedi. "Senin saatini var ya" dedim. "Düzgün konuş kız benle hadi akrabalar geldi üstüne düzgün bir şey giy kahvaltı yapalım kuaföre götüreceğim sizi" deyince sinirimi bir kenara bırakıp kafamı salladım.
Abim dışarı çıktıktan sonra üstümü değiştirdim. Abime seslenecekken telefonum çalınca oraya döndüm. Cemrenin aradığını görünce telefonumu kulağıma götürdüm.
"Bal" dedi. "Efendim" dedim. "Uyandın mı?" dedi. "Senin bu öküz sevgilin yüzünden uyandım" dedim. Ben öyle deyince gülmeye başladı. "Ne oldu sabah sabah ne yaptı yine" dedi.
"Saat 11'dedi kaldırdı beni bende korktum halbuki saat daha 8e anca geliyor" dedim. "Allah'ım ya tamam kuzum sen kahvaltını yap görüşürüz" deyip telefonu kapattı.
İçeri girip kahvaltı yaptıktan sonra abim eşyaları bagaja koydu. Beni arkaya oturduktan sonra Cemrenin elinde eşyalarla buraya doğru geldiğini fark ettim.
Abim, Cemrenin elindeki eşyaları alıp bagaja koydu. Cemre bana sarılıp öne oturdu.
Abim bizi kuaföre bıraktı. Cemrenin o sırada saçına başladılar. Oradaki koltuklara oturup Cemreye bakıyordum.
Aynadan sırıtarak bana bakıyordu. "Bal, biz şimdi görümce mi oluyoruz" dedi. "Evet Cemre öyle oluyor ve kimse görümcesini sevmez o yüzden bende seni sevmeyeceğim" dedim gülerek.
"Ne" dedi. "Şaka yapıyorum kızım" dedim. "Korktum öyle bir baktın ki" dedi.
Kapı açılınca elinde eşyalarla bizim kızların geldiğini gördüm. "Biz geldik" dedi Gece. "Hoş geldiniz eşyaları kolidorda ikinci odaya bırakabilirsiniz" dedi Cemre. "Tamam portakal" dedi Gece.
"Ay ben çok heyecanlıyım" dedi Cemre. "Normal değil mi sence ben bile çok heyecanlıyım abim ve en yakın arkadaşım evleniyor" dedim.
"Doğru" dedi gülerek. Cemrenin işleri hallolduktan sonra onlar dış çekime gitmişlerdi. Gece de onlarla gitmişti yardımcı olmak için. Cemre benimde gelmemi istemişti. Ama ben onların rahat rahat çekilmelerini istiyordum. Birde benle uğraşmalarını istemezdim.
Benim işlerim bitmişti. Ve kuaförde Asili bekliyordum. Kapı açılınca oraya döndüm. "Sevgilim" dedi. "Efendim" dedim. "İşin bitti değil mi gidiyoruz" dedi. Kafamı salladım.
Kuaförden çıkıp arabaya doğru ilerledik. Arabaya bindikten sonra Asil arabayı çalıştırdı.
Asil başka bir sokağa girince ona baktım. "Nereye gidiyoruz" dedim. "Sürpriz" dedi. Arkama yaslanıp yola baktım. Asil arabayı durdunca nereye geldiğimizi anlamaya çalıştım.
Asil arabamı getirip oturmamı sağladı. Bir ayakkabı dükkanına geldiğimizi fark edince Asile döndüm. "Gidelim buradan" dedim. "Hayır" dedi. "Lütfen girmek istemiyorum" dedim.
Asil beni dinlemeyip içeri girince gözlerimi kapattım. Ayakkabı dükkanlarını hiç sevmezdim.
Asilin durduğunu fark edince gözlerimi açtım. Önümdeki ayakkabılara baktığımda bunların bana uygun olduğunu gördüm. Asile dönüp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ/Texting
ChickLitBİLİNMEYEN NUMARADAN YENİ MESAJ BİLİNMEYEN NUMARA: Üzülme balım sen onlardan daha güzelsin BİLİNMEYEN NUMARA: En önemlisi kalbin çok güzel BİLİNMEYEN NUMARA: Ve ben senin kalbini çok seviyorum Hayatında bütün zorluklara göğüs germek için elinden gel...