Lagos-Nigérie. Hezké město, hezká země, ještě hezčí by byla, kdyby tady nebyli psycho lidi, co se snaží ukrást biologickou zbraň. Správně, jsem na misi s Kapitánem big-ass a bandou Avengers, táta byl nejdřív proti, použil to svoje moudro že jsem moc mladá na tyhle mise, ale tak proč mi dal oblek že?

Já, Wanda a Nat jsme seděli na předzahrádce u jedné kavárny a snažily se být co nejmíň nápadné, Sam byl na střeše nějakého baráku. Steve pozoroval zevnitř bytu, který ani nevím, komu patří. Měli jsme čekat na signál o tom, kdy pojede podezřelé auto směrem k budově, kde je ukryta ta zbraň.

,,A co se stane, když se jim podaří ukradnout tu biologickou zbraň?" Řekla jsem a přitlačila jsem si k uchu sluchátko. ,,Tak může vybuchnout celé město." Odpověděl Steve.

Chvíli se nic nedělo, ale pak se ozval znovu Steve. ,,Same, prověř popelářský vůz co jede naproti tobě." ,,Jasně šéfe."

Zrovna jsem dopila svojí kávu, když se ozval Sam. ,,Jsou tam ozbrojení chlápci." ,,Chtějí to použít jako berenidlo." Řekla Nat a já se zhrozila. ,,Same leť za nima, Nat, Wando a Mel vy běžte taky." S holkama jsme se na sebe podívaly a rychle běžely k budově. Popelářské vozy už stačily prorazit barikádu. Z vozů vyběhli ozbrojený lidi, kteří začali střílet.

Začala jsem jednat. Tři jsem vyřídila velkým plamenem ohně. ,, Musíme se dostat dovnitř, Wando jak jsme si to nacvičovali." Steve přiběhl k Wandě. ,,A co ten plyn?" ,,Dostaň ho ven." Wanda Steva přenesla díky magii dovnitř, zbývalo už spacifikovat jen pár lidí. Wanda dostala toxický plyn z budovy, zanedlouho se ozval Steve. ,,Mají tu zbraň." ,,Jedu za nima." Nat jela na motorce směrem k tržišti. Zanadávala jsem si, zbavila se jednoho z těch psychoušů a běžela za Nat. Sam nám byl v patác, jenže Steve měl problém s Rumlowem.

Na Nat se vrhli hned tři, jeden z nich držel tu věcičku, která dokáže zničit celé město. Běžela jsem hned za nima. ,,Pusť to, nebo pustím tohle ." Vyhrožoval jeden z nich Nat, aby pustila zbraň a vzdala se. Když docházelo na nejhorší, jednoho z nich jsem sejmula ohněm, druhý pustil biologickou zbraň a Nat ji v poslední chvíli chytila, pak jsem toho břídila srovnala se zemí. ,,Díky Mel." Oddychla si. Zasalutovala jsem jí a  běžela na pomoct Kapitánovi.

,,Kdo je tvůj kupec?" Steve se na Rumlowa zlostně díval, já zatím čekala jak se celá tahle situace vyvine dál. ,,Ty ho moc dobře znáš, je to tvůj starej kámoš Bucky." Rumlow na něj vytáhl eso. Pokud ale vím, Bucky je nejmíň sto let po smrti. ,, Cože?" ,,Vzpomněl se na tebe, než mu Hydra v hlavě udělala guláš. Řekl mi: Vyřiď Rogersovi, že když musíš jít, tak musíš. A ty půjdeš semnou." Rumlow zmáčkl něco v ruce, Wanda to zaregistrovala, naštěstí vytvořila ochrannou bariéru mezi Stevem a ním. Rumlow začal hořet a Wanda ho vyzvedla do vzduchu, jenže trefila bok baráku. Dům začal hořet a lidé začali ječet.

,,Wando!" Zakryla jsem si pusu. Wanda nebyla schopna slova. ,,Budeme potřebovat hasiče." Ozval se Steve.

***
,, Včera došlo k požáru domu v Nigerijském Lagos, kde přišlo o život několik desítek Wakanďanů. Požár způsobila vylepšená osoba Wanda Maximoffová, která je členkou světově proslulých Avengers. Jak na tuto situaci reaguje král Wakandy?"
Koukala jsem na zprávy ze včerejší tragédie. Strašně mě to mrzí jak kvůli těm mrtvým Wakanďanům, tak i kvůli Wandě. Nemohla za to, neudržela toho psychopata. ,,Jak je jí?" Zeptala jsem se i když jsem pořád byla otočená zády, věděla jsem že přišel Steve. ,,Moc dobře ne." ,,Kdybych jí pomohla toho magora někam přesměrovat jinam, nestalo by se to." Otočila jsem se na něj.

,,Spekulace není dobré řešení." ,,A co je teda dobré řešení? Sakra Steve, my jsme zabili desítky Wakanďanů, jen kvůli tomu že nám proklouzli mezi prsty." ,,Já vím, je to i moje vina. Rumlow řekl Bucky a já byl zase šestnáctiletý kluk z Brooklynu." Sedl si na mojí postel a dal si ruku do dlaní. ,,Ty myslíš že vážně žije?" ,,Rumlow říkal že Buckyho zajala Hydra." ,, Hydra dávno padla ne?" ,,Ano, ale stále tu mezi námi jsou potomci a vstoupenci Hydry." ,, Předpokládám že z Buckyho udělali vraždícího maniaka." ,,Pokud je tomu tak, tak ho musím najít." Na tohle jsem už nic neřekla.

Flame of fire [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat