,,Kdy se naučíš chodit včas?" Happy byl už celkem nevrlý, když jsem poněkolikáté přišla pozdě, aby mě mohl odvést do školy. Jen jsem dala oči v sloup a radši byla zticha.

Vlastně celou cestu do školy jsem byla ticho, což u mě je něco neobvyklého, protože už od rána melu pantem. Happy mě samozřejmě prokoukl. ,,Co to, že jsi nějak zticha?" Happy odbočil a podíval se na mě s tázavým výrazem.

Tak půjdem popořadě, aby jste to vše pochopili. Potom co přišla Stevovi zpráva na schůzce s ministrem vnitra, Steve odjel. Dozvěděla jsem se že šel na pohřeb Peggy Carterové, bylo mi to líto, protože vím co pro něj znamenala.

Potom jsme podepisovali Sokovijskou smlouvu, byla jsem sice rozhodnutá, že ji podepíšu, ale byla jsem v rozpacích. Nevěděla jsem jestli vážně pomůže zabránit dalším nehodám. Nakonec jsem ji podepsala, no a tady přichází to nejhorší.

Nat řekla Stevovi kdo všechno podepsal. Včera mi Steve volal a strašně jsme se pohádali, padlo dost hnusných věcí. Steva beru jako svého bratra, stejně jako Thora, i když k Thorovi mám blíž, ale to je vedlejší. Steve mi vyčetl že jsem podepsala smlouvu, že aspoň já bych mohla mít rozum narozdíl od táty, tímhle začal obrovskou hádku, no a zítra jede Nat podepsat do Vídně Sokovijskou smlouvu a zastupovat Avengers u shromáždění poslanců všech zemí co jí podepíší také.

Steve semnou odmítá mluvit, což je nejhorší, protože nevím co má v plánu udělat za hloupost.

Tohle je shrnutí toho, proč úplně nemám dobrou náladu.

,,Jen mě mrzí jak se Steve chová, toť vše." Zamumlala jsem a Happy si povzdechl. ,,Kapitán je rozumný člověk, neudělá žádnou hloupost, teda doufám." ,, Nevím, je umanutý, jde si za svým a to je to nejhorší. Vidí vždy jen tu jednu stranu problému." ,,Nevím co si o tom mám myslet, ale myslím že ta smlouva je celkem dobrej nápad." Zamyslel se Happy. ,,Vše je jak z noční můry, jestli se Avengers rozpadnou, nebude to mít dobrý dopad na jejich psychiku." Tak, řekla jsem svoji obavu nahlas, tohohle se bojím ze všeho nejvíc, že se rozpadnem a každý půjde svojí vlastní cestou.

Happy mě vyhodil u školy, ještě než odjel mě ujistil že se nemám čeho bát. Zamávala jsem mu a šla do školy. Šla jsem do třídy a tam si sedla na obvyklé místo. MJ něco horlivě domlouvala s klukama a když mě uviděla, mávla na mě, ať jdu k nim. ,,Ahoj, co se děje?" ,, Čau Mel, rodiče jedou na dovču a tak jsem si říkala, jestli nechcete udělat dneska přespávačku u mě, tihle už souhlasili." Podívala se na Petera a Neda. ,,Jo to bude skvělý, ráda přijdu, přinesu nějaký jídlo." Rozzářila jsem se, aspoň nebudu muset myslet na Steva.

***
Po škole jsme se ještě domluvili v kolik se sejdeme a každý si šel vlastní cestou. Když jsem dorazila domů, nenápadně jsem ukradla nějaký popcorn a pár sladkostí. Šla jsem s plnou náručí jídla do pokoje, chtěla jsem to vzít na přespávačku, ale chytil mě Vision. ,,Copak, máš tak velký hlad, nebo tam někoho schováváš?" Zasmál se a ve mně hrklo. ,, U svatého Thora, tys mě vyděsil. Ne nikoho tu nemám, jen beru něco na přespávačku, tátovi to řeknu až budu odcházet." Nevinně jsem se usmála a Vision jen zakroutil hlavou a odešel.

Sbalila jsem si věci do batohu a tak hodinu koukala na telku. Když bylo půl páté, vzala jsem si věci a řekla tátovi že jdu k MJ. Sice si neodpustil kázání že nemám chlastat a tak, ale jinak s tím byl v pohodě.

Dorazila jsem k MJ a ta mě mile přivítala. Později přišli kluci. ,,Hej co si zahrát Kiss, marry, kill?" Navrhla MJ a mně se blýsklo v očích, heh to bude zábava. Kluci souhlasili, zábava začala.
,, Dobře, takže třeba Hulk, Kapitán a Thor." Začal Ned. ,,Hmmm.... Hulk kill, Kapitán marry a kiss Thor." MJ začala odpovídat jako první a já se snažila nepředstavovat si že by si MJ vzala Steva. MJ se podívala na mě a já měla jasno. ,,Hulk kill, kiss Kapitán a marry Thor." Ušklíbla jsem se, samozřejmě že bych si vzala Thora, protože je to prostě Thor.

Když se hrálo několikáté kolo, Peter se šibalsky usmál. ,,Tak Spiderman, Iron man a Thor." Podíval se na mě a já měla chuť ho něčím praštit,tři lidi které mám ráda i když Spidey má u mě ještě vroubek za tu banku. ,,Kill Spidey, Kiss Iron man a marry Thor." Tak teď jsem ho dostala, určitě si myslel že dám kiss nebo marry u Spideyho. Iron man je můj táta, takže chápeme se že ho nebudu líbat jako líbat, ale normální pusa.

Peter se zamračil. ,,Co tak zíráš?" ,,Ty by jsi vážně zabila Spideyho?" ,, No možné je všechno hele." Mrkla jsem na něj.

Když nás tahle hra nebavila, Ned navrhl že bychom si mohli pustit film. Už bylo sedm večer. ,,Můžem pustit nějaký horor." ,,Jsi ty blázen? Jen psychopati si dobrovolně pouští horory." Ned se zamračil na MJ a ta se začala smát, bylo jí jasně že horor by neprosadila ani omylem. Nakonec jsme se shodli na Harrym Potterovi a Fénixův řád.

MJ přinesla velkou deku, pod kterou jsme si všichni čtyři vlezli, ještě než film začal jsme si udělali mísu popcornu. Seděla jsem vedle Petera a Neda. Peter byl ještě trochu nakvašený kvůli Spideymu, úplně nepobíram proč se ho to tak dotklo.

Ned to tak strašně prožíval že vždy když se tam objevila Umbridgeová, začal na ni nadávat a že ten jeho slovník sprostých slov je hodně obsáhlý. Když dala Umbridgeová Harrymu školní trest, Ned se vážně rozjel že jsem z toho nic neměla. ,,Prosím tě Nede,můžeš být zticha?!" Ned si ještě něco mumlal pro sebe a Peter se potichu smál.

V polovině jsem začala usínat. Začaly se mi klížit oči a dala hlavu na Peterovo rameno. Peter se na mě podíval, ale to už jsem pomalu propadala do říše snů.

***
Probudila jsem se uprostřed noci v obýváku, MJ, Ned a Peter tu nebyli. Šla jsem se napít a lehla si zpět na pohovku. Byla strašně nepohodlná, takže jsem nemohla usnout. Ned a Peter nejspíš musí spát v pokoji pro hosty. Napadla mě strašná kravina, ale kdybych se měla pokusit spát na téhle pohovce, do rána nezaberu.

Zvedla jsem se a potichu se vydala po schodech. Po paměti jsem došla do pokoje kde spali Ned s Peterem. Potichu jsem hledala na jaké ze dvou postelí spí Peter. Když jsem ho našla, opatrně jsem s ním zatřásla.

,,Petere, můžu spát s tebou? Na té pohovce v obýváku se nedá spát." Zašeptala jsem mu do ucha. Peter se převrátil na bok s tichým ne a já se zamračila. ,,Notak Petere." ,,Až odvolaš že by jsi zabila Spideyho." V tu chvíli jsem vůbec neměla tucha co mele, protože jsem už konečně chtěla spát. ,, Co to meleš?" ,, Při té hře." Jo aha on mluví o tomhle. ,, Odvolávám, hlavně mě prosím nech spát na posteli."

I když byla tma, viděla jsem jak se pro sebe usmál. Udělal pro mě místo na posteli a já si lehla vedle něj. Zavřela jsem oči a než jsem doopravdy usla, ucítila jsem jak mě Peter objal.

***
Ráno bylo trochu hektické a trochu trapné. Ned vstal dřív a když viděl mě a Petera jak se objímáme, nezapomněl to vyfotit a ukázat MJ. Celé ráno si z nás dělali srandu. Měla jsem chuť hodit po nich talíř. Později jsem ještě dělali blbosti a šlo se domů.

Když jsem přišla, všichni seděli ustaraní u televize. ,,Ahoj co se děje?" ,,Dneska ráno někdo vyhodil do povětří budovu, kde se konalo jednání ohledně Sokovijské smlouvy. Nat je naštěstí v pořádku." Oznámila mi Wanda a já si dala ruku na pusu. ,,O můj bože, kdo to udělal?" ,,Kamarádíček Rogerse. Barnes, koukám že Hydra hodlá znovu povstat." Táta ironicky skřivil tvář. A máme tu problém přátelé.

Sebrala jsem se a běžela do pokoje. Vytočila jsem Stevovo číslo. ,,Melody?" ,,Opovaž se udělat nějakou blbost Steve. Vím co se ráno dělo ve Vídni." ,, Nepleť se do věcí, do kterých ti nic není Melody." ,,Steve, Bucky je nebezpečný, nechci aby ti ublížil." ,,Vím co dělám." ,,To právě nevíš Steve, kde jsi? ,,Musím jít, už mi nevolej Melody." ,,Steve? STEVE?!" křičela jsem, ale ten pošuk to zavěsil. Nejspíš je ve Vídni. Musím jít za Samem, je to jeho kámoš, snad ho dovede k rozumu.

Šla jsem ho hledat po celém AT, ale nebyl tu. Když jsem potkala Visiona, řekl mi že Falcon odjel. Ten zrádce jel se Stevem. To bude pohroma, prostě pohroma.

Proč tu nemůže být Thor? Ten by mi pomohl, nejspíš si zařizuje královské povinnosti na Asgardu a já se tu snažím přivést Steva k rozumu.

Flame of fire [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat