Sınıfta kalanlar
Yunho
Ben hayatımda san kadar şanslı birisini görmedimWooyoung ile konuşmak için bahane arıyordu hoca ikisini de başkan yaptı hep konuşmaya başladılar
Şimdi wooyoungla zaman geçirip yan yana olması gerekiyor ve hoca onları beraber oturttu
Seonghwa
Sıralarınız mı değiştiYunho
Hoca sadece wooyoung ve sanın yerini değiştirdi başkan oldukları için en öne aldıİyi oldu ben de tek oturuyorum artık
Derslerde hep konuşuyordu
Seonghwa
Dersi dinliyorsun sankiYunho
Dersi dinlemiyorum ama san başını ağrıtıyorJongho
Niye san hyungın arkasından konuşuyorsunuz ve ayıp ayıpSeonghwa
Arkasından konuşacak olsak onun olduğu gruptan mı konuşuruzJongho
San hyung grupta yok kiSeonghwa
Nasıl yokJongho
Dün gruptan attın yaSeonghwa
Ben onu gruptan atmıştın değil miO kadar gereksiz bir varlık ki işte unutmuşum geri almayı
Seonghwa San'ı gruba aldı
San
Hyung çok erken aldın gruba hiç almasaydınSeonghwa
Unutmuşum ya ben seniJongho
FotoğrafFotoğraf
Hyung gör nasıl kişilerle arkadaşsın sen yokken arkandan konuştular
San
Aşk olsun size yaYunho rahatsız olduğunu söylesen susardım yani
Seonghwa
Jongho şerefsiz misin yavrumJongho
Maybe a little bit
°°°°°°San sınıfına geri döndüğünde Wooyoung'u yerlerinde gördüğüne sevindi çünkü bir anda aklına çok güzel bir fikir gelmişti ve bunu bir an önce Wooyoungla konuşmalıydı.Gidip hemen Wooyoung'un yanına oturdu.
"Wooyoung"
"Ne oldu San nefes nefesesin?"
"Koştum da biraz hızlı gelebilmek için.Bugün okuldan sonra akşam 5'de bildiğim çok güzel bir yer var oraya gidip biraz vakit geçirip birbirimizi tanıyabiliriz.Tabi boşsan."
"Boşum gidebiliriz.Ve cidden bunun için mi bu kadar koştun?"
"Evet.Bir an önce söylemek istedim."
Wooyoung San'ın bu haline güldü.Cidden bu kadar mı aşıktı kendisine.
"San"
"Efendim"
"Çok tatlısın."
°°°°°
"Yani cidden kütüphanede çalışmak zorunda mıyız Seonghwa?Geçenki gibi benim evime gidebiliriz."
"Hayır kütüphane iyi.Zaten yolun yarısındayız geri dönmeyelim."
"İyi öyle olsun bakalım."
"San Wooyoung'a açılmış.Sonunda söyleyebilir ya gerçekten."
"Sen San'ın Wooyoung'u sevdiğini biliyor muydun?"
"Evet.Çok belli ediyordu.Resmen sürekli izliyordu Wooyoung'u.Onlar konuşmaya başladıktan sonra biz Yeosang la hep böyle alttan alttan anlasın diye bir şeyler söylüyorduk hatta Yeosang'ın bir "San seni seviyor."demediği kaldı ama benim salak çocuğum anlamadı bir türlü.En son San'a gidip Wooyoung seni üzer sana göre değil bırak bunu diyip başka birini bulmayı bile düşündüm.Çocuğum diye demiyorum kendisi çok salaktır."
Seonghwa Hongjoong'un bu söylediklerine güldü.
" Çocuğun mu?"
"Evet çocuğum.Nasıl seninkiler senin çocuğun gibiyse benimkiler de benim çocuğum gibi.Bir de çocuk konusu açılmışken sen geçen gün bütün çocuklarım aşk acısı çekiyor demiştin ya San'ın zaten biliyorum ama diğerleri de mi birilerini seviyor?"
"Yani tam seviyor sayılmazlar ama ikisinin de kafaları karışık.Jongho olayı zaten tam karışık Yunho ise tam sevdiğini düşünmüyor ama çok belli ediyor benim de salak çocuğum o."
"Yunho'nun sevgilisi yok muydu?Sevgilisini sevmiyor mu?"
"Ne sevgilisi ya Yunho'nun 2 yıldır hiç sevgilisi olmadı ki."
"Ama San Wooyoung'a olduğunu söylemiş."
"Biliyorum San onu Wooyoungla konuşabilmek için söylemişti.Yunho da zaten Mingi'yi seviyor. "
"Ciddi misin?Mingi de Yunho'yu seviyor.Sırf sevgilisi olduğunu öğrendiği için depresyona girdi resmen."
"O zaman bir şeyler yapalım çünkü bu gidişle bunlar asla birlikte olamaz.O zaman elimiz değmişken bütün çocuklarımızı birleştirelim.Yeosang da tamam zaten Jongho'yu halletsem yeter."
"Yeosang tamam derken?"
"Yani uğraşmaya gerek yok Yeosang zaten Jongho'yu seviyor."
"Yeosang Jongho'yu mu seviyor?"
"Bilmiyor muydun?"
"Hayır.Yeosang bize birini sevdiğini söylemişti ama kim olduğunu söylememişti.Çok fazla ısrar ettik ama hiçbir türlü söylemedi."
"Yeosang hislerini Jongho'ya açtı ama Jongho onu sevmediğini söyledi.Belki reddedildiği için size söylememiş olabilir."
"Söyleseydi ona destek olabilirdik.Neden bizden saklama gereği duydu ki."
"Hongjoong istersen başka bir zaman çalışabiliriz senin aklın şimdi Yeosang'a kalmıştır."
"Sorun değil seni ekmek istemiyorum."
"Ekmiş olmazsın ki.Bak ben ciddiyim git ve Yeosang'la konuş çünkü ben onu tanımıyorum ama kırılgan birine benziyor ve Jongho onun kalbini çok kırdı."
"Ben çok teşekkür ederim Seonghwa bunu telafi edeceğim."
°°°°
Hikayedeki olayı biraz anlatmaya çalıştım ama umarım anlamışsınızdır.Oy vermeyi unutmayın birçok kişi okuyup oy vermiyor okumaya devam ettiğinize göre hikayeyi beğenmişsinizdir ama neden oy vermiyorsınuz ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't you love me? << Woosan >>
FanfictionJung Wooyoung: Choi San sen beni sevmiyor muydun?