Bölüm 9

142 16 3
                                    

Wooyoung&San

Wooyoung
San

San
Wooyoung

Wooyoung
Sen söyle istersen benimki
o kadar önemli değil

San
Yok söyle  sen ben
sonra söylerim

Wooyoung
O gün yanıma geldiğinde yunho sevgilisiyle yazışıyor demiştin ya

Yunhonun sevgilisi mi var

San
Evet

Ne oldu

Wooyoung
Boşver

Sen ne söyleyecektin

San
Unuttum

Wooyoung
Nasıl unuttun

Bilseydim önce söylemen için ısrar ederdim

San
Önemli bir şey değildi
zaten aklıma gelince söylerim

°°°°°

"Ee yazdın mı?"

"Hayır"

"Neden?"

"Sanırım senden hoşlanıyor."

"O nereden çıktı?"

"Yanına gitmek için Yunho sevgilisiyle yazışıyor benimle ilgilenmiyor demiştim şimdi bana senin sevgilin olup olmadığını sordu.Neden sordun dedim boşver dedi."

"Benim sevgilim olduğunu mu söyledin gerçekten."

"Niye ne olacak ki?"

"Ben birinden hoşlanıyorum ya o duyarsa."

"Sen ne ara birinden hoşlanmaya başladın?"

"Bilmiyorum yeni fark ettim ondan hoşlandığını."

"Kim?"

°°°°°

"Malesef kötü haber.Yunho'nun gerçekten sevgilisi varmış."

"Nasıl gerçekten sevgilisi varmış ya.Benim niye haberim yok."

"Senin niye haberin olsun Yeosang?"

"Hongjoong hyung haklı okulda olan her şeyi bilmek zorunda değilsin,bilemezsin de."

"Kapatın ya konuyu sevgilisi varsa ben de onu sevmeyi bırakırım."

"O kadar kolay mı?"

"Değil ama uğraşırım."

"Wooyoung haklı bu hiç kolay değil Mingi."

"Bilmiyorum belki de ayrılırlar.İnsanları mutsuz etmekten nefret ediyorum ama şimdi neden onları ayırmak istiyorum ki?"

"Aşık olduğun için.İnsan aşık olunca her şeyi yapar Mingi."

°°°°°°°

"Selam San."

"Selam"

"Teksin.Yunho sevgilisinin yanına gidip yine seninle ilgilenmiyor mu?"

"Kantine gitti."

"Onun sevgilisi kim?Yani bizimkiler dedikoduyu sever ve Yunho'nun yanında hiç birini görmemiş ya da duymamışlar."

"Çok uzun süredir çıkmıyorlar zaten."

"Senin moralin mi bozuk?Eğer seni rahatlatacak ise bana anlatabilirsin."

"Moralim bozuk değil."

"Neden birkaç gündür surat asıyorsun o zaman?"

"Boşver"

"Tamam ama istediğin zaman bana anlatabilirsin seni dinlerim."

San'dan ses çıkmayınca Wooyoung belki de tek kalmak istiyordur diye düşündü ve masadan kalktı.Kendi sırasına gidecekken kapıdan bir çocuğun sınıfa bakındığını gördü ve kapıya gitti.

"Kimi arıyorsun?"

"Jung Wooyoung'u."

"Jung Wooyoung benim.Beni neden arıyorsun ki?"

"Edebiyat hocası seni öğretmenler odasına çağırıyor."

°°°°°

"İkinizi sınıf başkanı seçmenin nedeni sınıfı güzel temsil edebilecek olmanızdı ama sanırım göz ardı ettiğim bir durum var.Siz ikiniz anlaşamıyor musunuz?"

"Aslında anlaşıyoruz hocam.Yani çok yakın olmasak da öyle anlaşamazlık yok aramızda.Sınıf başkanları olmadan önce konuşmuyorduk aslında o yüzden ilk başta biraz soğuktuk ama ben sonradan normal iki arkadaş gibi olduğumuzu düşünüyorum. "

"Aslında ben pek öyle düşünmüyorum daha çok birbirinize konuşmaktan kaçındığınızı düşünüyorum.Özellikle son günlerde neden bu kadar kopuksunuz?Bir görev veriyorum ya ayrı yapmaya çalışıyorsunuz ya da birbirinizle olabildiğince konuşmuyorsunuz."

"Hocam aslında son günlerde San benden uzaklaşıyor.İyi anlaşmaya başlıyordu ama ben neden olduğunu anlamadan uzaklaştı."

"Bir şeyler olmadığına emin misin farketmeden yanlış bir şey söylemiş ya da yapmış olabilirsin ya da San iyi bir zamanında olmayabilir.İllaki bir neden olmalı."

"Bilmiyorum hocam."

"Senden sonra onu da çağırıp konuşacağım zaten ondan öğrenirim belki.Sen yine de o uzaklaşsa da yakınlaş çünkü diğer türlü sene sonuna kadar çok zorlanırsınız çünkü ben sınıf başkanlarını değiştirmeyi düşünmüyorum."

"Tamam hocam ben elimden geleni yaparım."

°°°°°°

Oy vermeyi unutmayın💗

Don't you love me? << Woosan >>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin