Bölüm 16

124 13 2
                                    

"Ben hala buna nasıl izin verdiğimi düşünüyorum.Ya daha reşit bile değiliz ve sizin içmenize izin verdim.Siz manyaklara nasıl uyduysam."

"Hyung kötü mü oldu sanki hem sevenleri birleştirmiş oldunuz."

"O sevenler değil mi benim başıma bunları getiren sizin yüzünüzden Hongjoongla konuşmak zorunda kalıyorum."

"Hyung biz de burdayız duyuyoruz yani."

"Duy Jongho duy sizin şu aşk meselelerinizde yanan ben oluyorum."

Akşam sarhoş olduğu için hiçbir şey hatırlamayan Yunho ve Jongho Seonghwa'nın neden bu kadar sinirli olduğunu anlamamıştı

"Hyung o kadar ne olmuş olabilir ki.Niye bu kadar tepki gösteriyorsun?"

Olanları hatırlayınca San gülmeye başladı.

"Gülme"

"Hyung ama komikti.Seonghwa hyung aslında sizi birleştirmeye çalışıyordu.İlk önce Jongho salağı ben Yeosangla konuşmak istiyorum diye ağladı.Seonghwa hyung ve Hongjoong hyung Yeosang'ı zar zor ikna etti onları birleştirdiler.Asıl olay Yunho ve Mingi de patladı.Konuşun diye sizi yanlız bırakacaklar ama sonra siz Mingiyle nasıl olduysa Seonghwa hyungla Hongjoong hyungı salona kitlediniz.Sabaha kadar beraber kalmışlar bide odada battaniye falan da yoktu gece soğuk olunca birbirlerine sarılıp uyumuşlar."

"Ben ona sarılmadım bir kere ısıtmak bahanesiyle yapıştı şerefsiz.Siz de gülmeyin ya."

"O değilde Yunho siz onları nasıl odaya kitlediniz ki?"

"Ne bileyim ben bir şey hatırlamıyorum ki."

"San hyung sen görmedin mi bunları?"

"Hayır.Biz Wooyoungla en son yürüyüşe çıktık sonra geri dönmedik.Sabah döndüğümüzde de durumlar böyleydi."

"Size bir şey itiraf edeyim mi?"

"Dün gece ile mi ilgili?"

"Evet.Ben dün gece aslında o kadar da sarhoş değildim.Sadece Yeosangla konuşmak için böylesini daha iyi olacağını düşündüm çünkü onu reddettikten sonra nasıl konuşacağımı bilemedim dün gece de bu fırsatı değerlendireyim dedim."

"Al işte şeytan deyince de kızıyor."

"Ama hyung bu sefer ki şeytanlıktan değil utanıyordum."

"Ee ne yaptın peki halledebildin mi?"

"Yani hallettik sayılır."

"Ne demek hallettik sayılır ya.San verdiğim emeklereyazıkkar olsun Jongho.Ben sizi bir araya getirmek için uğraşayım sen koca bir gece boyunca konuşup çocuğu ikna edemedin mi?Oğlum çocuk zaten sana aşık iki tatlı söz söylesen aşkını itiraf etsen şimdiye nerelere gelmiştiniz."

"Hyung beni çok ciddiye almadı ki.Muhtemelen aklım yerinde olmadığı için saçmaladığımı düşünüyor.Ama bugün konuşup tamamen halledeceğim."

"İyi aferin."

"Hyung bana da aferin yok mu?"

"Cidden aferin mi bekliyorsun benden Yunho."

"Ama hyung iyi yanından düşün bütün gece Hongjoong hyung la kaldın ama en azından boşa gitmedi yani hatırlamıyorum ama sabah yan yana uyandığımıza göre iyi bir şeyler olmuş."

"Onu bugün anlarız da ya Mingi de hatırlamıyorsa o zaman boşa gider.

°°°°°°°

Oy vermeyi unutmayın❤️

Don't you love me? << Woosan >>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin