"Bugün okuldan sonra bana gelsenize sınavlar da bitti zaten sınav stresini atarız."
"Bebim için olur hyung da San hyungı bilemem sonuç olarak inek bir öğrenci olduğu için."
"Ya ben inek değilim sadece olması gerektiği kadar çalışıyorum."
"İyi be demedik birşey."
"Konuyu dağıtmayı ve birbirinize laf atmayın.Yunho sen geliyor musun?"
"Gelirim"
"Sen iyi misin?"
"Evet"
"Dalgın görünüyorsun."
"Yok bir şeyim.Bu arada akşam için hiçbir şey almam haberiniz olsun."
"Hayatımda senin kadar beleşci bir insan görmedim hyung ya."
"Sus be.Ayrıca sen bana hyung dermiydin ya."
"Arada hyung olduğunu unutma diye diyorum ama sen yine benden küçük davranıyorsun."
"İlk defa Jongho'ya katılıyorum.Sen ondan daha bebeksin."
"Hyung ruhum bebek benim."
"Aklın da bebek bence."
"San hyunga katılıyorum."
"Ben de San'a katılıyorum."
°°°°°°
Seonghwa'ın ailesi üç haftalık bir tatile çıktıkları için ev boştu.Yunho ve Jongho koltuklara yayılmış kim daha olgun tartışması yaparken Seonghwa ve San ise atıştırmalıkları hazırlıyorlardı.
"Hyung bu kadar fazla koyman gerek yok ki.Bu kadar çok şeyi nasıl yiyeceğiz."
"Yersiniz ya öyle deme.Sizin en sevdiğiniz atıştırmalıklar bunlar."
Kapının çalmasıyla San şaşırmıştı.
"Hyung birini mi bekliyordun ?"
"Hayır.Yunyo, Jongho kapıya bakın."
Yunho ve Jongho oflayarak yerlerinden kalkıp kapıya ilerlediler.Kapıyı açıklarında karşılarında Hongjoong,Wooyoung,Mingi ve Yeosang'a görmeyi beklemedikleri için şaşırdılar.
"Kim gelmiş?"
Seonghwa mutfaktan seslendi.Ama cevap gelmeyince kapıya geldi.
"Hoşgeldiniz.İçeri gelsenize."
Kapıdakiler içeri girince Seonghwa birşeyler getirme bahanesiyle çocuklarını mutfağa topladı.
"Hongjoong çok ısrar etti kıramadım.Tamamen aklımdan çıkmış size de söylemeyi unuttum."
"Hyung unutmasaydın keşke haberimiz olsaydı."
San elini Seonghwa'nın omzuna koyup konuştu.
"Abartmayın ne yani kötü mü olmuş.Konuşur takılırız."
"Benim cidden rahat olabileceğimi düşünüyor musun hyung.Yeosang içerde."
"Jongho çocuk her dakika karşına çıkıp seni seviyorum demiyor bir kere dedi sonra unut dedi zaten.Unut gitsin abartma ve ortamı bozma lütfen."
"İyi demedim bir şey ama gece boyunca yan yana gelmem haberiniz olsun."
"Biz de seni çocuğun dibine sokmayacağız ya Jongho."
Mutfakta konuşmalar sürerken salon da onlardan farklı değildi.
"Hyung neden söylemedin buraya geleceğimizi.Yunho'nun yüzüne bile bakmadığını biliyorsun."
"Onlaeın olacağından haberim yoktu Seonghwa Jongho ve Yunho'nun gelmeyeğini söyledi sonradan gelmeye karar vermiş olabilirler.Bir şey olmaz konuşamazsınız olur biter.Lütfen bu gecelik beni idare edin Seonghwa'yı zor ikna ettim zaten."
"Tamam hyung bu geceliknsebşn için biraz dayanabiliriz bence.Değil mi Mingi?"
"Evet"
"Çok teşekkür ederim."
Mutfaktan ilk dönenler San ve Jongho olmuştu bir kaç tabak getirip masaya bırakmışlardı.Jongho telefonunu alıp koltuğa -Yeosang'dan uzak bir köşeye - otururken San Wooyoung'un yanına gitti.Peşlerinden Seonghwa ve Yunho da gelmiş ellerindekileri masaya bıraktıktan sonra Yunho da Jongho'nun yanına geçmiş Seonghwa ise boş bulduğu bir yere oturmuştu.
"Ne yapmak istersiniz?Aslında biz film izlemeyi planlıyorduk film uygun mu size?"
Herkes onayladıktan sonra Seonghwa ortak karar verdikleri bir film açtı.
Filmin yarısına bile gelmeden herkes sıkılmıştı.Seonghwa bunu anlayınca filmi kapadı.
"Başka bir fikri olan var mı?"
"Aslında benim bir fikrim var."
"Ne?"
°°°°°
Final yakın sanırım.18 de final yapmayı planlıyorum ama belki 20ye kadar uzatabilirim.Oy vermeyi unutmayın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't you love me? << Woosan >>
FanfictionJung Wooyoung: Choi San sen beni sevmiyor muydun?