Wooyoung&San
Wooyoung
San kantine gelip beni bu yapışkan kız sürüsünden kurtarabilir misinSan
Hemen geliyorumKoşarak kantine gitmişti San.Wooyoung'u görünce hemen yanına gitti.
"Ah San geldin mi?Kusura bakmayın kızlar sevgilimle gitmem gerekiyor."
"Sevgilin olduğunu bilmiyordum."
"Güzel artık öğrenmiş oldum."
Wooyoung San'ın koluna girip masadan uzaklaştı.Beraber sınıfa gittiler.
"Neden onlara sevgilin olduğumu söyledin?"
"Sevgilim değil misin San?"
"Sevgili olduğumuzu söylemedin sadece benden zaman istedin.Ya günün birinde zaman dolduğunda beni sevmezsen.Bak ben artık bu durumdan sıkıldım.Platonikken bile daha mutluydum en azından sevip sevmediğini bilmiyordum.Şimdi ise reddedilmesem bile her an reddedilebilirmişim gibi hissediyorum."
"Ben özür dilerim San.Yani hislerimi ifade etmekte pek iyi değilim.Sevgimi gösterme şeklim biraz farklı.O konuşmamızdan sonra bu ilişki benim için çok değişti,sen benim için çok değiştin.Ben bunları söyleyemedim, hareketlerimle belli etmeye çalıştım ama anlaşılan fazla belli edememişim.Seni seviyorum San, senin kadar olmasa da sana aşığım."
°°°°°°°°
" Hyung sen Hongjoong hyungı yanına çağırsan,Yeosang tek kalsa sonra ben de yanına gidip onunla konuşsam.Olur mu? "
"Cevabını bildiğin soruları neden soruyorsun Jongho buna hayır diyeceğimi biliyorsun."
"Ama hyung başka nasıl konuşurum ki onunla."
"Ben birdaha kimseye çöpçatanlık yapmam.Sonunda zararlı çıkan ben oluyorum."
"Hyung ben Yunho muyum ya."
"Değilsin.Olay farklı ama sonuç aynı.Ben yine Hongjoongla kalacağım."
"Selam"
Hongjoong'un gelmesiyle Jongho Seonghwa'nın kulağına fısıldadı.
"İyi insan lafının üstüne gelirmiş hyung."
"Jongho Yeosang tek istersen yanına git konuşursunuz."
Jongho hemen masadan kalktı ve Yeosang'ın olduğu masaya doğru ilerledi.Hongjoong ise onun kalktığı yere oturdu.
"Ne oldu ben gelince bir suratın düştü.Bu kadar mı sevmiyorsun beni."
"O yüzden değil."
"Neden o zaman?"
"Utanıyorum."
"İki gün önce olanlar yüzünden mi?"
Kafasını salladı.
"Bu zamana kadar senden hoşlandığımı anlamam lazımdı Seonghwa.Neredeyse açık açık söyledim."
"Onu anlamıştım zaten."
Hongjoong gülümsedi.
"Öptüğüm için mi utanıyorsun?"
Seonghwa tekrardan kafasını salladı.
"Bunda utanılacak ne var ki?"
"Sence çok mu normal."
"Benim için normal."
Seonghwa kaşlarını çattı.
"Sen her gün birisini öpüyorum sanırım."
"Kıskandın mı sen?"
"Kıskanmadım.Niye kıskanayım ki?"
"Kesin öyledir.Merak etme her gün birisini öpüyorum sadece sevdiğim kişiyi öptüğüm için normal gelmişti.Rahatsız olduysan bir daha yapmam."
"Hayır.Öyle değil.Yani bir anda olduğu için şey oldu."
"Yani bir daha yapabilirim."
"..."
"İyi, ben cevabımı aldım."
°°°°°
Seongjoong ficlerinde çoğu kişi Hongjoong'u daha kırılgan minnoş birşey yapıyor ama bana genelde Seonghwa daha kırılgan geliyor.Özellikke dejavu daki Seonghwa'nın partında Hongjoong'un onun belini tuttuğu yerde.Ve bence Seonghwa daha böyle çekingen gibi geliyor bana.
Baksanıza ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't you love me? << Woosan >>
FanfictionJung Wooyoung: Choi San sen beni sevmiyor muydun?