Bölüm 10

135 15 7
                                    

Wooyoung&San

Wooyoung

San yarın okul çıkışı
bir yerlere gidelim mi?

"Bakıyorum da San'a karşı çok kibarsın.Yani başka biri olsa hiçbir şey yapmayacağına eminim üstelik o kadar sinir olacağın şey yapmışken.Hoşlandın mı yoksa?Yani yakışıklı, zeki,öğretmenlerin gözdesi, okulda herkesin dikkatini çekiyor senin de fark etmemen  imkansız."

"Ben değilde sen hoşlanmış gibisin Yeosang.Sana ayarlayalım istiyorsan."

"Yok benim sevdiğim başka ayrıca San'ı sana ayarlayacağım ben."

"Yeosang saçmalama.

"Yazdı."

San
İşim var yarın

Wooyoung
Tamam

Ne zaman boşsun o zaman
bir şeyler ayarlayalım

San
Bilmiyorum

Wooyoung
Biliyorsun

görüldü

"Al işte biliyordum kabul etmeyeceğini.Bahane uyduruyor yine."

"Konuşmak için onu bir şekilde ikna etmeliyim."

"Evine git.Okul dahil her yerde kaçabilir ama evde kaçacak bir yeri kalmaz."

"Bozuk saat bile günde iki kez doğruyu gösteriyormuş.Sende doğruyu söyledin şimdi.Yarın evine gitmeliyim."

°°°°°°

Bütün arkadaşları aşk acısı çektiği için hepsini kendi halinde düşünmeye bırakmıştı Seonghwa.Tek başına kantindeki bir masaya oturmuş kahvesini içip test çözmeye çalışıyordu ama sadece çalışıyordu bir türlü yapmıyordu.Yanındaki sandalye çekilip biri oturunca oturan kişiye baktı.

"Oturabilir miyim Seonghwa?"

"Oturdun zaten."

Seonghwa kafasını tekrar önündeki test kitabına çevirdi.Hongjoong da biraz yaklaşıp test kitabına baktı.

"Matematik mi çözüyorsun?"

"Çözmeye çalışıyorum."

"Ama çözemiyorsun.Biliyor musun matematiğin o kadar kötü ki seni izlediğim zamanlarda kendi kendime bir söz verdim.Eğer bir gün seninle konuşabilirsem sana matematik öğreteceğim."

"Peki bunu kabul edeceğimi nereden biliyordun?"

"Bilmiyordum ama seni zorla da olsa çalıştırmaya karar verdi.Sınavdan -8 almak ne Seonghwa ya.0 alırsın ona bile tamam ama eksiye düşmeyi nasıl başardın.Üstelik isim yazmak bile 2 puan ismini de mi yazmadın?"

"Yanlış yazmışım.Ne yani insan ismini karıştıramaz mı?"

Hongjoong Seonghwa'ya sen ciddi misin bakışı atıyordu.

"İşte bu yüzden sana ders çalıştıracağım.Okuldan sonra bir yere kaybolma sınıfına seni almaya geleceğim."

Lafını bitirip gibi masadan kalktı ve arkasını dönüp gitti.

" Keşke önce bana sorsaydın."

°°°°

San yine covid olmuş 😭😭

Don't you love me? << Woosan >>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin