Ders boş olduğu in herkes istediği kişinin yanına gitmişti.Wooyoung'un sıra arkadaşı da başkasının yanına gittiği için Wooyoung sırada tek oturuyordu.Bunu gören San hemen Wooyoung'un yanına oturdu.
"Selam Wooyoung.Ne yapıyorsun?"
Wooyoung elindeki ipten bilekliği kaldırıp gösterdi.
"Bileklik"
"Çok güzel olmuş.Her işte mi böyle beceriklisindir?"
"Ne?"
"Diyorum ki her işi yapabilmek ve mükemmel olmak zor değil mi?"
"Yine ne saçmalıyorsun San?Ne istiyorsun?"
"Hiçbir şey."
"Yanıma neden geldin?Kankanın yanına gitsene."
"Sevgilisiyle mesajlaşıyor ve beni umursamıyor.Ayrıca canım buraya, senin yanına gelmek istedi."
"Bana da nasıl yapıldığını öğretir misin?"
"Tamam"
Wooyoung çantasından hazırladığı bağlı ipleri çıkardı ve San'a uzattı.
"Bak şimdi.Böyle tutuyorsun,baştaki ipi yanındaki ipin üstünden aşağı alıp düğüm atıyorsun."
Bir yandan anlatıp bir andan da elindeki iple San'a nasıl yapıldığını gösteriyordu.
"Şey anlamadım da birdaha gösterir misin?"
"Dikkatli izle Choi San."
Wooyoung tekrardan nasıl yapıldığını göstermişti ve San bu sefer Wooyoung'un yaptığını kendi elindeki ipe de uyguladı ve gülerek Wooyoung'a baktı.
"Oldu mu?"
İstemsizce Wooyoung da gülmüştü
"Oldu.Hadi şimdi aynısını bu parçaya da yapman lazım."
San Wooyoung'un söylediklerini dikkatlice izleyerek uyguladı.
Bilekliği yapmaya devam ederlerken zil çaldı.Birçok kişi dışarı çıkarken onlar çıkmamıştı ve bileklik yapmaya devam ettiler.
"San ben sana şeyi söylecektim.Sen hani birkonu için benden yardım istemiştin ya.Eğer müsaitsen onu bugün yapabiliriz yani aslında bundan sonraki günlerde biraz meşgul olacağım.Yani sana da uygunsa bugün yapalım mı?"
"Yapalım.Zaten annem bugün evde olmayacak rahat çalışırız.O zaman okuldan sonra beraber gidelim."
"Bileklik oluyor değil mi?"
"Oluyor San çok güzel oluyor."
°°°°°°°°°
Oy vermeyi unutmayın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't you love me? << Woosan >>
FanficJung Wooyoung: Choi San sen beni sevmiyor muydun?