8

206 18 1
                                    

'Eliano, yaklaş.'

Adımlarım ürkekti. Suyun içinde nefes almam yetmiyormuş gibi, yüzünü göremediğim bir şey beni çağırıyordu. Bir adım daha attım. Artık bitmişti. Sonum başlangıcım olacaktı.

Elimi dalgalar halinde yayılan halka biçimindeki yere yaklaştırdım. Son bir kez üste baktım, evime ve bana bakan Gizem'e. Son bir kez daha nefes alıp, vücudumu, suyun içindeki yerden geçmesi için serbest bıraktım.

1 gün önce•

'Selin! Lütfen yardım et! Konuşmamız lazım.'

İçinde bir tek yatak olan odamda duvarlara bağırmam bir işe yaramıyordu. Kurtulmak istiyordum. Hayat artık çok sıkıcıydı. Arada bir ziyaretime gelen Gizem bile artık beni umursamıyordu. Şu anda doktor ve hemşire dışında ölmemi önemsiyen yoktu. Neden kimse beni dinlemiyordu ki? Halbuki ben doktora eliano olduğumu söylediğimde gayet ilgiyle beni dinlemişti. Gerçi bu ilaç listeme yeni bir ilaç eklenesinden başka bir işe yaramamıştı.

Selin ile konuşmalıydım. Gözlerimi kapadım, bütün masumluğuyla önümde parlamasını bekledim. Hayır, bu olmadı. En son üç gün önce gelmişti ziyaretime. Derin bir nefes aldım. Bu böyle olmayacaktı. Bu akşam son! Geldi geldi, gelmezse hayata veda etmenin zamanı gelmiş demektir. Bunları düşünürken gözümden bir yaş aktı. İstediğim bu değildi.

'Su.'

'Selin?'

'Dere, oradan buraya geçiş yapabilirsin. Unuttun mu, sen bir eliano'sun.'

'Hayır, unutmadım. Peki ne yapmam gerekiyor?'

'Yarın akşam, de-reye g-gel..'

Sesi kısık çıkmaya başlamıştı. Zavallı kardeşim, boyutlar arası bağlantı kurabilmek için ne çabalara giriyordu. Gelmişti işte. Beni eliano boyutuna çağırmıştı.

Uyandığımda biraz yorgundum. Hazırlanmalıydım. Gizem, o bana yardım edebilir. Hemen hastane girişine gittim ve hastanın yakınları bölümünden Gizem'in numarasını çevirttirdim.

'Alo?'

'Gizem, hemen buraya gelmelisin.'

Gizem'in Anlatışı

Beni yanına çağırmıştı. Yanına gittiğimde bana eliano olduğunu söyledi. Selin'den bahsetti. Bu gece onu hastaneden çıkarmam gerekiyormuş. Boyut değiştirecekmiş. İlk başta kabul etmedim, bu çok saçma. Ama sonra biraz düşündüm ve zaten hayatı kararmıştı. O benim arkadaşımdı.

'Peki.'

Onu onaylamamın tek sebebi, aslında bir sebep yok. Belki de merak etmiştim olacakları. E tabi, sonunun öyle biteceğini bilemezdim.

Çantamı koluma taktım ve hastaneden ayrıldım, bu akşam bir operasyonumuz vardı!

SuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin