Havada dolunay var. Soğuk bir gece. Kışın ortasındayız ama bir zerre kar yok. Böyle soğuk havalarda uyumak oldukça güç oluyor. Pencereden giren dolunay ışığı nasıl oluyor da gözümün içine giriyor anlamış değilim. Çok susadım. Genelde yatağımın yanındaki komidinde hep su bulundururum böyle durumlar için. Ama bugün yok. Tuhaf.
Oldukça sıcak ve yumuşak yatağımdan kalkmak çok güç. Korku filmlerini severim, ama başıma geleceğinden hep korkmuşumdur. Ortamdaki sessizlik de beni ürkütüyor. İşte, kalktım ve yürüyorum. Mutfak her zamanki gizeminde. "Floş..." Sürahiden doldurduğum su şeffaf ve berrak, her zamanki gibi."Lakır lakır..." Oh, ne iyi geldi. Kuruyup kavrulan boğazımdan hissettire hissettire aktı su. Ve dolunay... Mutfağın içine de girmişti ışıkları. Evin yanındaki dere de en az dolunay kadar tuhaf. Her bir damlası parlıyor ve çok durgun. Korkutucu, ve o kadar da gizemli.
Suyumu içtikten sonra ayak parmaklarımın ucunu kullanarak merdivenlerden çıktım. Koridorun sonundaki oda annemlerin. Genelde bu saatlerde ya televizyon izlerler ya da iş hakkında konuşurlar.
"...Sonuçta bundan haberi yok. Biraz tuhaf hissetmez mi?"
"Bilmiyorum. Hiç bilmiyorum."
Sanırım bu sefer konu benim. Yine neyi bilmiyormuşum merak ediyorum. Odamın kapısı aralık ve karanlık. Şu anda annemlerin ne konuştuğunu dinlemek daha cazip geliyor. Yavaşça odaya yaklaştım ve kulağımı odaya doğru yaklaştırdım.
"O kazada beyninden hasar aldı. Doktorun ne dediğini hatırlamıyor musun? Bence zamanı geldi. Daha fazla beklemeye gerek yok."
Neyin zamanı geldi? Bana ne oldu? Kafamda dolaşan soruların cevabı ne?(Kısaca) Biraz heyecan yaptığım için geri geri yürüdüm ve vazoyu yere düşürdüm. Kahretsin! Titreyen ellerimi vazoya doğru yaklaştırdım ve onu kaldırdım. Kırılmamış, bu iyi.
"O ses de neydi? Su mu kalktı?"
"Ben bir bakıyım."
Olamaz, babam geliyor! Hemen lavaboya girip sifonu çektim. Sanki; 'tuvaletten çıkıyorum' imajı vererek dışarı çıkan babama gülümsedim. Görev, tamamlandı. Biraz uyusam iyi olur. Yarın haftasonu. Düşünecek onlarca vaktim olur.
Hikayeden sıkılan arkadaşlar, lütfen pes etmeyin. Hem bu, kolaya kaçmak olmaz mı? :p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Su
Fantasía'Eliano, yaklaş.' Adımlarım ürkekti. Suyun içinde nefes almam yetmiyormuş gibi, yüzünü göremediğim bir şey beni çağırıyordu. Bir adım daha attım. Artık bitmişti. Sonum, başlangıcım olacaktı.